5 шокиращи SEO факта
Search Engine Optimization е неделима част от всяка digital marketing стратегия. Ако вече си преминал през цялостната програма на SoftUni Digital, несъмнено си се уверил в този факт. Без значение дали си напреднал или само бегло запознат с безкрайната необятност на SEO-то, ние подготвихме за теб няколко факта, които със сигурност ще те изненадат. Ако пък вече си чувал за тях – ще ти припомним, че повторението е майка на знанието! :)
5. Не всички търсачки използват линковете като ранкинг фактор
Yandex – най-голямата търсачка в Русия, например, е сред търсачките, които не включват линкове в своя ранкинг. Въпросът е дали всичко, което става в Русия ще си остане само там? Струва си да се замислим.
4. Google+ е един от най-високите social фактори за ранкинг
Колкото и странно да ти звучи – не бързай да изключваш фирмената страница в Google+ от своята digital marketing стратегия. Вземи предвид, че интеракциите в Google+ мрежата пряко влияят на Google search ранкинга. А всяка органична помощ е добре дошла, дори ако си истински SEO експерт, нали така?
3. Само 2 от 10-те най-популярни уебсайта в мрежата са свързани със съдържание
Според класация за март 2017 г. най-популярните платформи в световната уеб мрежа са: Google, Facebook, YouTube, Yahoo!, Amazon, Wikipedia, Twitter, Bing, eBay и MSN. Ако се вгледаме по-внимателно, ще открием, че само Wikipedia и YouTube са наистина ориентирани към генерирането на съдържание. Останалите не изключват съдържанието, но те по-скоро са канал за информация, отколкото начин за предоставянето й по традиционния начин типичен за вестниците, например.
2. Ако имаш видео на своя Home page, това ще удвои шансовете ти да завладееш първата страница на Google
Замисли се какво постигна YouTube през последната година – търсачката на гиганта се нарежда на втора позиция що се отнася до search engine-ни. При по-задълбочен анализ ще установим, че голяма част от онлайн потребителите харесват видео. За да бъдем още по-конкретни, ще ви го кажем обективно и с цифри – според проучване на Tubular Insight видеата имат 41% по-висок CTR от текстовете. Само помисли какво ще се случи в SEO аспект, ако интегрираш на своя home page видео, собственост на YouTube - собственост на Google?
1. Google ще ранкира ивенти, базирайки се на тяхната популярност
Причината да се стигне до подобно решение се крие в това, че в определен регион за конкретен период от време се провеждат много и различни събития, което затруднява избора на потребителите. Подобно ранкиране ще им помогне да се ориентират в най-подходящия за тях ивент.
А в случай, че ти се чудиш как да уплътниш своето време през юни, а интересите ти в сферата на търсачките са повече от хоби през свободното време, не пропускай да се включиш в обучението за напреднали SEO Advanced, което ще бъде водено от топ експерта Геннадий Воробьов. Започваме на 26-ти май и те очакваме!