Лекторите на SoftUni Digital: Богдан Богомилов - SoftUni Digital
Loading...

Лекторите на SoftUni Digital: Богдан Богомилов

avatar Румен Янев 3 минути
Лекторите на SoftUni Digital: Богдан Богомилов

Продължаваме със следващия лектор в състава на SoftUni Digital - Богдан Богомилов. Той се занимава с Дигитален маркетинг от 8 години. Натрупал е богат опит като PPC и медия планьор в Interactive Share, Huts JWT и Digital ID. Работил е за клиенти като Nestlé, The Coca-Cola Company, Profi Credit, Reckitt Benckiser, Porsche Group и др., през което време е планирал и управлявал рекламни бюджети за около 10+ милиона лв. Преди време минава от „страната на клиента“ и се занимава с E-Commerce на 18 централно и западноевропейски пазари за българска компания. Обича ниските CPC-та и високият Conversion Rate.

Какво мислиш за трансформацията на човечеството от традиционни към дигитални инструменти и защо това е най-перспективният път, който можем да изберем?

Дигиталните инструменти ни дават възможност да улесним, организираме и автоматизираме процесите на работното ни място. Нещо повече, откакто се намираме в „извънредна пандемична обстановка“, те се оказаха единствена възможност за провеждане на работни срещи, организиране и проследяване на изпълнението на задачи, провеждане на учебни занимания и много други. Знам, че все още има, но ми е трудно да си представя успешна компания, която ползва никакви или много малко дигитални платформи като: Dropbox, Zapier, Slack, TeamWork, HubSport, Google Calendar, Google Drive, Zoom и мн. др.

Какво накара теб лично да поемеш в дигиталната посока?

Към дигиталния маркетинг ме насочи неговата измеримост. В Интернет може да бъде измерено всяко нещо като например: колко пъти е била показвана дадена реклама, колко клика е генерирала, колко време е стоял потребителят на сайта, колко страници е разгледал, дали е скролнал до най-долу (ако сайтът е по-дълъг), дали е с сложил в кошницата, но е напуснал без да си купи, на коя стъпка е отпаднал и т.н. Можете да видите съотношението приход - разход на ниво рекламен канал, конкретна кампания, кл. думи, реклама и мн. други. Въз основа на това, може да вземете информирано решение за това кое работи и кое – не, и да направите нужните промени в реално време, което да доведе до още по-добри резултати.

Сподели с нас свой вдъхновяващ проект в малко повече детайли, за да разберем на какво бихме могли да сме способни, след като приключим обучението си в цялостната програма?

Много са проектите по които съм работил, но може би най-интересният бе за Coral Luxury Car Hire – компания, която дава под наем луксозни марки автомобили, наемът на които струва от 300 до 25К евро на ден в 37 популярни  туристически дестинации от 12 европейски държави и Обединените арабски емирства. Направихме глобална кампания, таргетирана към англоговорещи, които търсят да наемат конкретния модел автомобил в конкретния град. Резултатът беше – 16.23% Conv. Rate, или 16% от всички кликнали на рекламата са направили запитване за наем на автомобил. В курса Google Ads съм споделил малко по-подробно Case Study от този и други, проекти, които съм управлявал.

Защо избра да преподаваш, какво те вдъхновява в този процес?

Не съм го търсил специално, както повечето хубави неща се получи от само себе си. Преди да започна в Google Ads в SoftUni бях водил няколко по-малки курса и фирмени обучения, но не бях имал амбицията да се занимавам с преподаване. Вдъхновява ме удовлетворението, когато видиш лицата на запалените студенти и техният ентусиазъм, с който подхождат към задачките 😊.

Защо избра да бъдеш част от лекторския състав в програмата на SoftUni Digital? Каква е перспективата, която виждаш в нея като преподавател?

Изобщо не съм разсъждавал по въпроса – когато ме поканихте просто приех, защото винаги съм харесвал SoftUni и съм имал възможността да проследя развитието на няколко от успешните през годините курсисти, а то е повече от впечатляващо 😊 За момента мисля за предстоящия курс по Google Ads. Надявам се в бъдеще да имаме възможност съвместно да направим и други курсове и студентите да бъдат все така ентусиазирани и доволни 😉

Какво ще можем ние, след като завършим обучението си, какви врати биха могли да се отворят пред нас?

SoftUni е изключително добра основа за бъдещи Digital Marketing специалисти, поднесена от експерти с голям практически опит. След приключване на цялостната програма, студентите ще могат лесно да се ориентират към кое направление на Digital искат да се насочат и с малко усилия без проблем ще могат да започнат професионалното си развитие в желаната посока.

Ако трябва да отправиш 1 съвет към бъдещите дигитални нинджи, вдъхновен от твоя личен опит, какъв би бил той?

Четете, тествайте и експериментирайте. Не се ограничавайте! Бъдете любопитни и периодично подобрявайте знанията си, тъй като непрекъснато излизат нови неща. Успех! 😊


---


Не се колебайте да станете част от развиващия се дигитален свят с цялостната програма на SoftUni Digital. Побързайте да кандидатствате сега!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.