"Едно от най-полезните неща на цялостната програма е и това, че предоставя в детайли конкретни и специфични знания за всяка част от дигиталния маркетинг!" - SoftUni Digital
Loading...

"Едно от най-полезните неща на цялостната програма е и това, че предоставя в детайли конкретни и специфични знания за всяка част от дигиталния маркетинг!"

avatar Соня Аврамова 3 минути
"Едно от най-полезните неща на цялостната програма е и това, че предоставя в детайли конкретни и специфични знания за всяка част от дигиталния маркетинг!"

В днешното интервю ви представяме Вероника Атанасова. По професия е Графичен дизайнер, но отскоро е на позиция Creative manager в компания, занимаваща се с ритейл. Свободното си време обича да прекарва най-вече с близките си хора. Друг любим начин за почивка е в киносалона или с книга в ръка. Голямата й страст са народните танци, които всяка седмица се старае да не пропуска. Ето какво сподели за изживяването, наречено SoftUni Digital и каква стойност й е донесло то. Прочетете в следващите редове. 

Как започна историята ти със SoftUni Digital?

Историята ми със SoftUni като цяло започна преди малко повече от 2 години, когато моят съпруг стартира обучението си по Софтуерно инженерство. Изключително приятно впечатление ми направиха методите на преподаване, подбора на лектори, домашните и начините на оценяване. Още тогава мислех, че ако се появи обучение, в сфера, която е по-близка до мен и моите интереси, бих се записала. Малко след това разбрах и за първото издание на цялостната програма за дигитален маркетинг - SoftUni Digital. По една или друга причина, тогава не успях да я запиша, но след като започнах да чувам отзиви за нея реших, че ако има следващо издание, със сигурност ще се включа. Така и стана.

Кое от програмата бе най-полезно за теб и защо? А кое бе най-любопитното?

Най-полезното за мен от програмата беше да видя бизнеса и дигиталния маркетинг през очите на изключителните преподаватели. Това са успели хора, професионалисти, от които човек може да научи много, а те не пестяха знанията и уменията си, които могат да ни предадат. Смятам, че едно от най-полезните неща на цялостната програма е и това, че предоставя в детайли конкретни и специфични знания за всяка част от дигиталния маркетинг, но в същото време разбираш как всичко е свързано и няма как да има само дигитален маркетинг, без да има цялостна маркетинг стратегия. В работата ми преди да започна програмата винаги фокус е била визията и как да предадем рекламното послание чрез нея. Любопитно за мен беше колко важно е съпътстващото съдържание, планирането и оптимизирането на рекламата и как цялата съвкупност от всичко това прави една реклама работеща.

Кое е най-ценното, което Първата цялостна програма по дигитален маркетинг в България успя да ти даде?

Най-ценното, което получих е контактът с преподавателите и всички колеги в програмата. Аз се обучавах онлайн, но това по никакъв начин не ме ограничаваше. Facebook групата винаги откликваше и продължава да откликва на всички въпроси. Хубавото на програмата е, че събира хора с най-различни професии и интереси, хора с бизнеси и такива, кото искат да започнат свои. Така всеки може да даде съвет от своя опит и своята област, което да е полезно за останалите. Преподавателите откликваха на всякакви въпроси, включително и такива, които касаят казуси от лично професионално естество. Не по-малко ценна е и информацията, която получавам от кариерния център относно отворени позиции за работа, както и предложения за нови курсове от SoftUni.

Промени ли се животът ти след приключването на второто издание на SoftUni Digital?

Със сигурност да, особено в професионално отношение. След като от компанията, в която работя разбраха за обучението ми в цялостната програма и знанията, които тя предава, ми повериха координирането на съдържанието в дигиталните ни канали. Не слeд дълго промениха и позицията ми, за което принос имат и курсовете в SoftUni Digital.

Какъв съвет би далa на бъдещите курсисти?

Да бъдат постоянни. В сферата на дигиталния маркетинг нещата се променят постоянно и ние трябва да сме в крак с тях. Още по време на обученията е добре да прочитат възможно най-много от информацията, която преподавателите предоставят, а тя е много. И това е най-хубавото. Ще имат възможност да получат източници и инструменти, които ще им бъдат много полезни. 
Важното е да не спираме да четем и да се развиваме, а резултатите несъмнено ще са добри! 


Ако искате да опознаете динамичния свят на дигиталния маркетинг, то не пропускайте да КАНДИДАТСТВАТЕ за цялостната програма на SoftUni Digital от ТУК!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.