Какво трябва да знаеш за Google Ads Editor?
Ако си в ситуация, в която ти се налага да управляваш множество PPC кампании в Google Ads, т.нар. Google Ads Editor може да ти бъде от голяма полза. Затова и ще бъде една от темите, с които ще се запознаеш отблизо по време на предстоящия курс за напреднали Google Ads Advanced - октомври 2024. Запиши се още днес, ако искаш да надградиш знанията си за платена реклама в търсачката.
А по повод предстоящото обучение, в аванс ще разгледаме заедно какви са ползите от редактора и защо си струва да го включиш в инструментариума си на маркетолог.
Какво точно е Google Ads Editor?
Това е напълно безплатен инструмент от Google, който можеш да свалиш и инсталираш, за да го използваш в работата си. Той е основно средство, чрез което може да осъществяваш определени промени в Google Ads кампаниите си.
Редакторът е чудесно решение, когато кампаниите, които управляваш, са много на брой и искаш да направиш масови промени. Разбира се, като безплатен инструмент, нищо не те спира да го използваш и за малки профили, тъй като несъмнено спестява много време и улеснява нанасянето на промени.
Редакторът е инструмент за управление на кампании, който можеш да използваш, когато:
• Искаш да работиш по няколко профила;
• Искаш да увеличиш или намалиш bid-а на голям брой ключови думи;
• Трябва да замениш копи в няколко кампании или групи;
• Трябва да редактираш чернова;
• Искаш да копираш голяма част от кампаниите си и да ги настроиш по-прецизно;
• Искаш да откриеш възможни проблеми с повтарящи се ключови думи;
• Искаш да работиш офлайн, и други.
С практическото приложение на редактора ще се запознаеш по-подробно по време на обучението си. Google Ads Editor не е просто поредният инструмент, а важно допълнение на уменията ти, което ще те направи по-ефективен. Как, ще видим в следващите редове!
3 основни предимства на редактора
Редакторът има няколко доста очевидни предимства, дори и да не си го използвал никога досега:
1. Работа оффлайн – веднъж свалиш ли Google Ads Editor и го синхронизираш с акаунта си, ще можеш във всеки един момент да работиш по редакцията на кампаниите си изцяло оффлайн.
2. Масови промени – колкото по-голям е акаунтът ти, толкова повече време ще отнема управлението на кампаниите ти. За сравнение, чрез редактора можеш да правиш масови промени с няколко клика, когато знаеш как да го използваш.
3. Скорост и ефикасност – софтуерът е лесен за усвояване, което означава ще много скоро ще успееш да повишиш ефикасността си и скоростта, с която управляваш кампаниите си. А както всички знаем като маркетолози, времето е пари. С други думи, ще спестиш редица ресурси.
Източник: Your Marketing People
Редакторът съществува от много време, а подобренията са регулярни, така че да отговаря на нововъведенията в самия Google Ads като инструмент. Най-актуалната версия е от юли 2024 година като включва редица нови функционалности, сред които AI-генерирани елементи за asset групите, възможност за добавяне на изключения на label-и на ниво акаунт, възможност за добавяне на отрицателни ключови думи на ниво акаунт и още.
Ако искаш да се запознаеш по-подробно с инструмента, в предстоящия курс ще имаш точно такава възможност. А освен това, по време на Google Ads Advanced - октомври 2024 ще можеш да задълбочиш цялостните си умения при работа с Google реклами.
Това включва работа с бюджети, овладяване на Google Tag Manager и инструменти за проучване, както и цялостното планиране и осъществяване на Google Ads стратегия. Не на последно място, ще разбереш подробно какво представляват и кампаниите по ремаркетинг. Очакваме те!