Какво трябва да знаеш за Google Ads Editor? - SoftUni Digital
Loading...

Какво трябва да знаеш за Google Ads Editor?

avatar Мария Вълчева 2 минути
Какво трябва да знаеш за Google Ads Editor?

Ако си в ситуация, в която ти се налага да управляваш множество PPC кампании в Google Ads, т.нар. Google Ads Editor може да ти бъде от голяма полза. Затова и ще бъде една от темите, с които ще се запознаеш отблизо по време на предстоящия курс за напреднали Google Ads Advanced – октомври 2022. А по повод предстоящото обучение, в аванс ще разгледаме заедно какви са ползите от редактора и защо си струва да го включиш в инструментариума си на маркетолог.

Какво точно е Google Ads Editor?

Това е напълно безплатен инструмент от Google, който можеш да свалиш и инсталираш, за да го използваш в работата си. Той е основно средство, чрез което може да осъществяваш определени промени в Google Ads кампаниите си. Редакторът е чудесно решение, когато кампаниите, които управляваш, са много на брой и искаш да направиш масови промени. Разбира се, като безплатен инструмент, нищо не те спира да го използваш и за малки профили, тъй като несъмнено спестява много време и улеснява нанасянето на промени.

Това, което Редакторът не е, е инструмент за управление на кампании. В него няма да видиш предложения за bid-ове, структура на кампанията, подходящо копи и ключови думи, например. За сметка на това, можеш да го използваш, когато:

  • Искаш да работиш по няколко профила;
  • Искаш да увеличиш или намалиш bid-а на голям брой ключови думи;
  • Трябва да замениш копи в няколко кампании или групи;
  • Трябва да редактираш чернова;
  • Искаш да копираш голяма част от кампаниите си и да ги настроиш по-прецизно;
  • Искаш да откриеш възможни проблеми с повтарящи се ключови думи;
  • Искаш да работиш офлайн, и други.

С практическото приложение на редактора ще се запознаеш по-подробно по време на обучението си. Google Ads Editor не е просто поредният инструмент, а важно допълнение на уменията ти, което ще те направи по-ефективен. Как, ще видим в следващите редове!

Основни предимства на редактора

Предимствата на редактора са няколко и са доста очевидни:

  • Работа офлайн – веднъж свалиш ли Google Ads Editor и го синхронизираш с акаунта си, ще можеш във всеки един момент да работиш по редакцията на кампаниите си.
  • Масови промени – колкото по-голям е акаунтът ти, толкова повече време ще отнема управлението на кампаниите ти. За сравнение, чрез редактора можеш да правиш масови промени с няколко клика.
  • Скорост и ефикасност – софтуерът е лесен за усвояване, което означава ще много скоро ще успееш да повишиш ефикасността си и скоростта, с която управляваш кампаниите си. А както всички знаем като маркетолози, времето е пари. С други думи, ще спестиш редица ресурси.

Източник: Your Marketing People

Редакторът съществува от много време, а подобренията са регулярни. Ако искаш да се запознаеш по-подробно с него, в предстоящия курс ще имаш точно такава възможност. А освен това, по време на Google Ads Advanced – октомври 2022 ще можеш да задълбочиш цялостните си умения при работа с Google реклами.

Това включва задълбочена работа с бюджети, овладяване на Google Tag Manager и инструменти за проучване, както и цялостното планиране и осъществяване на Google Ads стратегия. Не на последно място, ще разбереш подробно какво представляват и кампаниите по ремаркетинг. Очакваме те – запиши се за курса ето ТУК.

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.