"Благодаря ви от все сърце за всичко!" - вдъхновяващият път на Георги Драев - SoftUni Digital
Loading...

"Благодаря ви от все сърце за всичко!" - вдъхновяващият път на Георги Драев

avatar Мария Вълчева 5 минути
"Благодаря ви от все сърце за всичко!" - вдъхновяващият път на Георги Драев

Успешната история на Георги Драев наистина буди възхищение. Въпреки трудностите и не малко провалени опити по пътя си, Георги не се отказва да преследва целта и мечтата си да се занимава с това, което обича. След като завършва цялостната програма по Дигитален Маркетинг в СофтУни, успява да се реализира като маркетолог на свободна практика. Днес предлага услугите си, основно в сферата на Google Ads, Analytics и CRO, на международни клиенти, по своите правила, съобразявайки се със своите нужди и изисквания. Виж какво още сподели Георги за своята СофтУни история, будейки възхищението ни:

Как започна историята ти със SoftUni?

Всичко започна през 2016 година преди да се дипломирам. Тогава вече бях разбрал, че няма да се занимавам със счетоводство. Просто усещах, че не е моето, но бях сигурен, че искам да го завърша, тъй като не желая да оставям недовършени неща.


Още 2015-2016 година, заедно с мой приятел и колега, опитвахме да разработим собствен онлайн бизнес (всъщност няколко), но дълго време се лутахме и пробвахме в различни сфери. Докато се опитвахме да се развием активно, разглеждах вариантите, които предлагат университетите в България за Магистърска степен. При това, твърдо държах обучението да бъде свързано с нещо, което обичам да правя.


Разпитвах приятели, колеги, разглеждах различни специалности и четях във форумите. Не исках да се обучавам, само и само да взема някаква Магистърска степен. Трябваше ми качествено образование, което да е модерно и удобно, за да мога през това време да развивам собствените си идеи.


Това търсене и лутане наистина продължи дълго време, защото имах доста падения с онлайн дейностите, които се опитвах да развивам. През 2019 година вече бях решил, че искам да се занимавам с Дигитален Маркетинг, защото докато се опитвах да развия различни видове бизнеси се наложи по трудния начин, с много усилия, да науча как да рекламирам в различните социални мрежи. Занимавах се също с Email Marketing и CRO.


Трябваше да изчета и да изгледам почти всеки материал, който е свързан с рекламиране в Google и да изхарча доста пари за реклами, за да видя как всъщност работи цялата система. Единствено не бях програмирал, но за щастие моят колега се занимаваше успешно с това.


Тогава видях, че в Софийския Университет се предлага обучение за Магистърска степен по Дигитален Маркетинг и реших да отида на приемен изпит. В същото време разбрах от вашия сайт, че SoftUni Digital предлага цялостна програма за Дигитален Маркетинг, онлайн обучение с безплатен Marketing Basics курс, като беше нужно да заплатим само за изпита.


Реших да отида първо до Софийския Университет, защото доста познати завършили там, казаха, че обучението е на много високо ниво и ще остана доволен. Така и направих, явих се на приемен изпит, на който се запознах с всички преподаватели по Дигитален Маркетинг, и успешно го преминах.


Тогава не живеех в София и, докато се прибирах към Велинград късно вечерта, се замислих за нещо, което промени възгледите ми и ме насочи към СофтУни. Всички преподаватели, с които се бях запознал по рано през деня бяха възрастни. Казвам го с цялото си уважение и не искам да обиждам никого. Но се замислих, че специалността Дигитален Маркетинг е една от професиите на бъдещето и се нуждая от млади, амбициозни преподаватели, които все пак имат стаж зад гърба си и са постоянно активни в областта, в която преподават.


Затова реших декември месец 2019 година да се запиша в СофтУни и да продължа обучението, което искам, с вас. Реших, че вие ще ми дадете основите, които бях пропуснал да науча само с практиката си от онлайн бизнесите ми, и да затвърдя наученото до сега. Исках да съм сигурен, че усилията и знанията, които трупам, са в правилната посока и ще се развивам по възможно най-добрия начин. Е, в крайна сметка точно така стана. Бях прав и ви благодаря от все сърце за всичко!

Кои обучения завърши при нас и кое е най-важното, което обучителният процес остави в теб като впечатление?

Завършил съм цялостния курс по Дигитален Маркетинг и два допълнителни курса преди това: Google Ads и Google Ads Masterclass.


Изпитах главно положителни емоции по време на тези почти 2 години в SoftUni. Чувствам се удовлетворен от това, че се обучавам на правилното място, и съм щастлив от това, че се развивам, а вие ми помагате за това! Комбинацията от това гъвкаво, модерно, ефективно, и същевременно достъпно обучение, е само по себе си уникално преживяване.


Най-полезното и значимо нещо, което сега ми помага за всеки един проект, който изпълнявам за моите клиенти, е, че ме научихте да спазвам срокове. Наистина това ми куцаше до голяма степен в миналото, но сега е различно, благодарение отново на SoftUni!

Какво мислиш за лекторския състав на SoftUni Digital?

Лекторите според мен се представиха на високо ниво. Подходът им към студентите беше правилен и материалите, които преподаваха, бяха достатъчни. Единственото, което бих препоръчал за курсовете на Google Ads Advanced, е да се осигурят профили с данни, които студентите да анализират, за да могат да видят практически как се развиват различните видове кампании.

Какви са впечатленията ти от курсовете?

Смея да кажа, че курсовете са достатъчно изчерпателни. Лично на мен ми помогнаха да запълня някои от липсите, които имах по отношение на основни знания, и да затвърдя уменията си в областта на дигиталния маркетинг.

Какво се промени за теб, след като започна обучението си при нас?

След като успях да завърша с отличие, реших най-накрая да се впусна в приключение и да стана freelancer. Благодарение на знанията и уменията, които придобих и затвърдих, най-после извършвам услуги във UpWork.com.


Благодарение на вас се почувствах достатъчно сигурен и способен да работя точно това, което искам и ми харесва. В момента извършвам професионални услуги за хора от целия свят, при това в най-различни сфери на бизнеса. Най-хубавото, е че го правя от там, където се намира лаптопът ми и имам достъп до интернет. Работя над каквото си пожелая, където си пожелая, както и когато преценя за добре. За мен това е достатъчна наслада!

Какъв съвет би отправил към бъдещите курсисти на СофтУни?

Съветът, ми е следният:


Най-ценното нещо на този свят е времето, затова го оползотворявайте правилно! Най-добрата инвестиция е да инвестираш в себе си! Инвестирайте в образование и никога няма да сгрешите.


Ще си позволя да цитирам мой много добър приятел, който в момента е Доктор и преподавател по Неврология в Монголия:


“Могат да ти отнемат всичко, което притежаваш, но никой не може да ти вземе знанията!”


Не бих могъл да го кажа по-добре!

---

Необятният свят на дигиталния маркетинг предлага широк спектър от възможности. Независимо дали искаш да работиш в компания или фрийланс, стига да имаш знанията и уменията, ще успееш. Имаш възможност да поставиш стабилната основа и да поемеш по мечтания път с безплатния ни курс Marketing Basics. Още подобни вдъхновяващи истории като тази на Георги ще откриеш в блога ни, а ако и ти имаш такава – сподели ни я на content@softuni.bg!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.