"Видях една друга страна на образованието в България" - историята на Адриана Благоева - SoftUni Digital
Loading...

"Видях една друга страна на образованието в България" - историята на Адриана Благоева

avatar Мария Вълчева 3 минути
"Видях една друга страна на образованието в България" - историята на Адриана Благоева

Днес ти представяме Адриана Благоева – студентка, решила да преследва целите си в чужбина. Адриана скоро завършва бакалавърската си степен по Икономика и мениджмънт за изкуства, култура и комуникации в университета Бокони, Милано. Щастливи сме, че макар и в чужбина, Адриана е открила преимуществата на модерното и актуално образование, което може да получи в България. Ето какво ни сподели тя за своята СофтУни история:

Как започна историята ти със SoftUni?

Моето приключение в SoftUni Digital започна по следния начин: В началото на пандемията през март 2020, моя приятелка ми прати Facebook публикация, от която разбрах, че СофтУни предлага безплатен достъп до някои от най-популярните си курсове. Тогава учех Computer Science в университета и това звучеше като полезен начин да допълня знанията си.


Докато разглеждах обученията по програмиране, стана така, че друг курс – Influencer Marketing for Brands, грабна вниманието ми. От дълго време тази тема ме интересуваше, а гост лекторите бяха хора, чието присъствие в онлайн пространството харесвам. Съответно започнах да следя отблизо инициативите на SoftUni Digital.


Половин година по-късно реших да запиша и безплатния курс Marketing Basics и останах очарована от невероятната енергия, с която Александър Иванов изпълваше лекциите. Така разбрах, че дигиталният маркетинг наистина ме вълнува, и се записах да продължа в цялостната програма.

Кои обучения завърши при нас и кое е най-важното, което обучителният процес остави в теб като впечатление?

През лятото на 2021 завърших шестте курса от Fundamentals програмата. Благодарение на тях разбрах, че всички направления на дигиталния маркетинг са свързани и силно зависят едно от друго. Но също така видях колко специфични могат да са и кои са различните умения, които човек трябва да притежава, за да се справя успешно в работата си в тях.


По пътя разбрах, че всеки имам силни и някои не толкова силни страни – научих се да разпознавам първите и да работя върху останалите. Открих коя част на дигиталния маркетинг най-много ме вълнува и избрах да се фокусирам върху нея, но никога да не забравям да гледам голямата картина.


Най-труден ми беше SEO курсът, но тази непозната материя разпали любопитството ми. А аз обичам предизвикателствата – именно затова избрах да продължа обучението си докрай и да запиша професионалните модули, за да стана SEO & SEM Expert.

Какво мислиш за лекторския състав на SoftUni Digital?

Преди да започна курсовете, познавах добре само Васи Вълчанова, чийто блог преглеждам често още откакто бях в гимназията.


Всъщност лекторският състав е едно от най-големите предимства на SoftUni Digital. Екипът е разнороден, всеки един от преподавателите има своите отличителни качества и различен подход, което допринася за това часовете да са винаги интересни. Страхотно е срещу теб да седят утвърдени професионалисти и да черпиш знания, опит и вдъхновение от големите имена в индустрията. Часовете винаги са изпълнени с примери за реални казуси и всеки от нас има възможност да приложи наученото на практика при изготвянето на курсовите си проекти.

Какви са впечатленията ти от курсовете?

Обученията са добре структурирани и са съобразени с различните нива, на които се намират курсистите. Останах с добри впечатления от навременната реакция на SoftUni Digital към всяко несъответствие между очаквания и реалност. Материалът е достатъчно изчерпателен, за да положи основите на дигиталния маркетинг и да ни запознае с множество платформи и инструменти.

Какво се промени за теб, след като започна обучението си при нас?

През изминалата година се научих да поемам повече отговорности и да управлявам времето си по-добре. Дистанционна форма на обучение е голям плюс за хора в моята ситуация, които искат да натрупат знания в областта, но нямат възможността да следят курсовете на място или в реално време. Видях една друга страна на образованието в България и срещнах нови хора с подобни интереси, с които да обменяме ресурси и да се учим един от друг.


Интереса ми към дигиталния маркетинг само се засили и разбрах колко важно е да не спирам да се уча всеки ден. А вече натрупаните знания ми помогнаха да подходя уверено към маркетинг занятията ми в университета. Професионалният ми път предстои да започне, но знам че SoftUni ми даде много и съм една крачка по-близо да осъществя мечтите си.

Какъв съвет би отправила към бъдещите курсисти на СофтУни?

Да се впуснат в това приключение, независимо с каква цел – да разберат повече за себе си, да надградят уменията си, да се (пре)ориентират кариерно – възможностите са много. Да бъдат винаги отворени към промяна, защото светът на дигиталния маркетинг е изключително динамичен, и да не забравят да се забавляват по пътя.

---

Независимо дали си избрал реализация в България или искаш да преследваш мечтите си в чужбина, можеш да се възползваш от безплатния ни курс Marketing Basics и дистанционно. Ако искаш да се впуснеш в динамично и разнообразно приключение, запиши се сега и открий дали това е твоят път, независимо от мястото. Още вдъхновяващи истории като тази на Адриана ще откриеш в блога ни, а за да разкажем и твоята, пиши ни на content@softuni.bg!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.