5 съвета за по-добра SEO оптимизация - SoftUni Digital
Loading...

5 съвета за по-добра SEO оптимизация

avatar Георги Кацаров 2 минути
5 съвета за по-добра SEO оптимизация

Добрите SEO кампании са съобразени с трендовете в SEO, които са валидни към дадения момент. 2019 г. вече е в разгара си, затова нека разгледаме някои от най-популярните трендове свързани с планирането и провеждането на пълноценни SEO кампании.

Разберете своята аудитория и нейните намерения

Дали вашата аудитория предпочита текст? Или изображения? Или видео? А може би аудио? Знаейки тази информация е от критична важност през 2019 г. Вие трябва да разбирате какво очакват да получат хората, когато въвеждат дума или фраза, по които да осъществят желаното от тях търсене и съответно от вас се очаква да предоставите отговора по най-простия начин. Ако съдържанието на вашия сайт е перфектно написано и оптимизирано, щом то е насочено към грешната аудитория, неговите качества се обезсмислят и то няма да помогне на вашия бизнес да се разраства.

Не се ограничавайте до Google Search

Не са малко експертите, според които адекватната SEO кампания не се ограничава до една платформа, като Google. Това, че днес търсачката на Google има доминираща роля при SEO, далеч не означава, че това ще се запази така и в утрешния ден. А ако настъпи някаква промяна е добре вие да имате трайно присъствие и в други платформи като Amazon или Apple.

Нуждаете се от изключително по своето качество съдържание

Въпреки, че не знаем какво ще ни поднесе утрешния ден, реалността на днешният е, че Google е силният играч на деня и затова трябва да го следим зорки какви промени прави и накъде насочва вниманието си, за да можем да отговорим адекватно на всяка една промяна, която идва от него. Ъпдейтите на Google алгоритмите през 2018 г. разкриват, че Google увеличават фокуса си върху оценяването на качеството на съдържанието на вашия сайт, неговата дълбочина и други негови характеристики. Затова, ако вашата концепция не залага на качество, вие ще трябва да я преосмислите. Ако поддържате блога си с единствената цел да го поддържате що-годе жив – това няма да ви е от полза в новата обстановка.

Не сваляйте гарда на фронта на on-page оптимизацията

On-page оптимизацията ще продължи да е популярна и през настоящата година. Много компании постигат отлични резултати в своите SEO кампании, като залагат основно на перфектна on-page SEO оптимизация. Основните направления, в които можете да обмислите своята on-page оптимизация включват:

• Съдържание, което отговаря на нуждите на потребителите;

• Уверете се, че вътрешните търсачки в сайта работят и дават релевантни резултати;

• Използвайте чат ботове, за да облекчите отговарянето на някои основни и често задавани въпроси;

• Скъсете възможно най-много conversion процеса;

Гласово търсене – струва ли си?

Все повече хора забелязват странна взаимовръзка между неща, които са споделяли вербално, в обсега на своя смартфон, а малко след това да видят реклама, релевантна към разговора който са водили. Въпреки това събирането на гласови данни отдавна не е тайна за никого, употребата на гласови съобщения, гласови търсения и т.н. набира все по-голяма популярност. Все още обаче то не е достатъчно популярно за да търсите начини да съобразите кампаниите си по този критерии. Една от най-големите пречки за неговото масово навлизане са изключителното разнообразие от езици, диалекти, регионално разпространение и т.н. – все пречки, пред въвеждането на машинен заместник или провеждане на по-глобална кампания. Въпреки това не пропускайте развитието на гласовото търсене – то определено ще бъде фактор в близко бъдеще и е по-добре да бъдете в крак с новостите.

Тези съвети, макар и полезни, са недостатъчни за да надградите своите умения за SEO по един пълноценен начин. За да постигнете това сме подготвили курса „SEO Advanced - април 2019“. Не пропускайте тази възможност!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.