Facebook Marketing с трима ключови представители от 1ForFit - единственият SMB партньор на Facebook за България - SoftUni Digital
Loading...

Facebook Marketing с трима ключови представители от 1ForFit - единственият SMB партньор на Facebook за България

avatar Катерина Костадинова 5 минути
Facebook Marketing с трима ключови представители от 1ForFit - единственият SMB партньор на Facebook за България

Денислав Георгиев, Велизар Величков и Лора Горовска заемат ключови роли в добре познатата компания за дигитални решения за здравословно хранене и тренировъчни режими - 1ForFit. Освен това, те са и лектори в предстоящия курс – Facebook Marketing - Май 2020. Днес ще научим от тях повече за ролята на дигиталния маркетинг за бизнеса, както и за Фейсбук като ключов дигитален инструмент. На първо място обаче ще ви представим всеки от тримата лектори в няколко изречения, както и ще ви запознаем по-отблизо с 1ForFit:


Денислав Георгиев е изпълнителен директор и основател на 1ForFit. През 2010 г. създава компанията, като насочва усилията си към българския пазар. През 2015 г. стартира успешно и в Румъния, разширявайки постепенно обсега на онлайн продуктите на 1ForFit.


Велизар Величков завършва НАТФИЗ през 2010 г. През същата година участва в създаването на Grabo.bg. След това предстоят редица проекти под “шапката” на Grabo - Trendo.bg, Opoznai.bg, Nastani.bg. През 2015 г. се включва като партньор и оперативен директор в 1ForFit.


Лора Горовска е Social Media Marketing Manager в 1ForFit. През годините тя трупа опит в създаването на съдържание и работи като журналист и Digital Content Manager в утвърдени български издания.  В момента Лора координира работата на маркетинг екипa в 1ForFit и отговаря за бюджета и управлението на рекламни кампании във Facebook, Instagram и Pinterest в над 170 държави.


Повече за 1ForFit

1ForFit е компания, която разработва и маркетира дигитални решения за здравословно хранене и тренировъчни режими. Част от партньорите на компанията са social media celebrities като Лазар Ангелов (15+ million Facebook followers), Джен Селтър (12+ million Instagram followers), Андрейа Бразие (1,5 million Facebook followers) и други. Към момента компанията продава своите дигитални услуги в над 170 страни на повече от 20 езика и е единственият SMB партньор на Facebook за България. За 2019 г., през сайтовете на 1ForFit са минали над 60 милиона потребители, а рекламният бюджет на компанията е повече от 25 милиона долара годишно, разпределен между Facebook, Instagram, Google, Twitter, Bing, Pinterest и други рекламни платформи. 1ForFit e изцяло българска компания с офиси в София и Русе и екип от над 50 човека.

Каква е ролята на дигиталния маркетинг за съвременния бизнес? 

Велизар Величков: 


Почти всеки сегмент и вертикала на съвременния бизнес са пряко зависими от дигиталния маркетинг и присъствието си онлайн. В наши дни бизнес без дигитален маркетинг е като аптека без лекарства. Интернет използваемостта нараства експоненциално през последните 10-15 години и ако преди основните потребители бяха млади хора, то днес поколението на бейби бумърите също заема огромен дял от активните Интернет потребители.

Защо да изберем именно Фейсбук като маркетингов канал, за кои области е подходящ и каква е неговата роля накратко?

Денислав Георгиев:


При над 2.5 милиарда активни месечни потребители и 4.33 милиарда интернет потребители в цял свят през 2020 г., мисля, че мащабът на Facebook е повече от ясен. Повече от половината интернет потребители в света имат активен Facebook профил. 

Другият основен фактор е средно прекараното време на потребител в социалната мрежа, а именно - 58 минути на ден. Да точно така, вашите бъдещи клиенти прекарват по 1 час на ден във Facebook.  Именно това са двете основни причини, които правят Facebook задължително място за вашия бранд. Хората все по-често се информират, преди да направят покупка, и това е едно от местата, където първо ще проверят колко достоверен е вашият бизнес. Освен това, Facebook много добре знае точно кои са вашите бъдещи клиенти, благодарение на своите пиксел и собствен браузър, чрез които алгоритъмът следи активността на потребителите, като например какво харесват, четат, купуват и т.н.


На практика социалната мрежа знае в пъти по-добре на кого да покаже вашата реклама, в сравнение със старомодните канали като телевизия, радио и т.н., където често излиза по-скъпо, а резултатите трудно се проследяват. Всичко това прави Facebook подходящ за абсолютно всяка една сфера на бизнеса, която желае да се разраства, както и абсолютно задължителен за бизнеси, които са ориентирани към крайния клиент.

Какво предстои да научим в курса "Facebook Marketing"?

Лора Горовска:


В курса ще ви покажем неограничените възможности на Фейсбук - кралят на социалните мрежи. Винаги сме ориентирани към реалните резултати и затова курсът ще бъде изпълнен с много примери от личната ни практика, както и тази на други световни брандове. Ще разберете какви са изводите, до които сме стигнали във времето, за това как да рекламираме ефективно. Ние се учихме сами от нулата и пътят беше осеян с предизвикателства. Днес вие имате възможността да се учите от чуждите грешки и успехи. 


Във “Facebook Marketing”, който стартира на 11 май, ще разберете как да изградите присъствие на вашия бизнес в социалната мрежа, как да започнете да рекламирате в Ads manager, както и как работи алгоритъмът и какви сигнали отчита, за да показва публикациите и рекламите ви в Newsfeed. След него следва и курсът за напреднали -“Facebook Advanced”, където пък ще навлезем в дълбините на оптимизациите. Очакваме ви!

Какъв съвет бихте отправили към всички, които тепърва предстои да започнат своето Фейсбук маркетинг обучение?

Велизар Величков: 


Светът, който познаваме, никога няма да бъде същият, поради появата на интернет - новият "завод на света". В дългосрочен план поне 50% от работните места в света ще бъдат свързани с дигиталните технологии. Дигиталният маркетинг, от своя страна, дава възможност да работим на "световната сцена", живеейки където пожелаем. Затова бих посъветвал всички хора, които имат интерес към дигиталните технологии, да инвестират време и средства най-вече в своето образование, за да бъдат част от тази фундаментална промяна на пазара на труда.


Денислав Георгиев:


Най-ценното на курса ще бъде, че ние от 1ForFit ще предоставим реални примери от нашия бизнес и ще събудим максимално креативността на всеки един. Съветът ми към всички, които се запишат, е да отворят съзнанието си, защото ни предстоят куп интересни полезни практики. Курсът е насочен към начинаещи хора и такива без опит, така че всичко ще бъде обяснено на максимално разбираем език. А за тези, които са напреднали - ще се срещнем към края на годината във Facebook Advanced :)


Лора Горовска:


Ако искате успехът да е вълнуващо пътешествие без крайна точка, значи дигиталният маркетинг е точно за вас.

------


Не пропускайте да се включите в своето дигитално приключение с един от най-мощните инструменти, като се запишете за курсътFacebook Marketing - Май 2020. Обучението е с цялостна практическа насоченост и ще ви потопи в някои от най-добрите практики, като ще ви даде възможността да изследвате необятните възможности на Фейсбук и ефективно и бързо да трупате нови знания и умения. Очакваме ви!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.