E-mail Marketing като успешен подход в дигиталната среда с Жюстин Томс - SoftUni Digital
Loading...

E-mail Marketing като успешен подход в дигиталната среда с Жюстин Томс

avatar Катерина Костадинова 2 минути
E-mail Marketing като успешен подход в дигиталната среда с Жюстин Томс

Жюстин Томс се занимава с дигитален маркетинг вече цели 21 години. Пътешествието в web & digital за нея стартира през 1998-ма със старта на агенцията и Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън и продължава с конкурса „БГ Сайт“, последван от „Сайт на годината“. През професионалната си кариера е написала 15 книги на тема дигитални комуникации, преподава в НБУ и СофтУни, както и в други академии и университети. Била е лектор на най-ключовите за България и Европа дигитални събития, конференции и семинари. Работила е със стотици брандове за консултиране и изграждане на онлайн присъствие, като например Shell и McDonalds, различни мобилни оператори, автомобилни и фармацевтични компании, както в България, така и по света.

Днес Жюстин ще ни разкаже малко повече за ролята на имейл маркетинга и какво да очакваме в предстоящия курс - E-mail Marketing - ноември 2019. Вижте интервюто, което проведохме с нея:

Имейл маркетингът като част от дигиталния маркетинг - каква е неговата роля?

Хубавото на дигиталния маркетинг е, че има много решения и начини, и няма водещ такъв. Това го прави и сложен, разбира се. Имейл маркетингът е важна част от микса, но при определен вид бизнеси, при специфични аудитории и то ако се реализира по правилния начин. Според различни изследователи, именно имейл маркетингът е с най-високо ROI все още.

Защо имейл маркетингът е успешен маркетинг подход и каква е стойността за потребителите?

Защото имаме маркетинг на позволението, защото потребителят е сегментиран и посланието е доста по-лично към него. Можем да общуваме с автоматизация на комуникацията, без това да е досадно за потребителите. Именно това го прави ефективен и желан подход за доста бизнеси.

Какво предстои да научим в курса по имейл маркетинг през ноември 2019?

Курсът ще положи основите за добрата имейл маркетинг кампания. Ще даде базови познания и за подхода, и за сегментацията, и за автоматизацията. Ще покаже и как да се подреди имейл маркетингът в цялостния дигитален микс. С много реални примери от практиката.

За какви хора е подходящ този курс?

Курсът полага основа и за всеки, който желае да се занимава с дигитален маркетинг или има свой бизнес, който иска да развива успешно и дигитално, той е подходяща първа стъпка в тази посока.

Не пропускайте да се запишете в предстоящия курс - E-mail Marketing - ноември 2019, с лектор Жюстин Томс. Той е с цялостна практическа насоченост, за да усвоявате максимално ефективно всички нови знания, като ще ви представи някои от най-добрите и доказани имейл маркетинг практики. За повече информация и записвания - вижте ТОЗИ линк!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.