Добрите ментори и правилният екип са безценни – Димитър Димитров
Запознай се с успешната история на Димитър, който преминал през всичките курсове от цялостната ни програма и в момента работи като маркетинг специалист:
Здравей, представи се пред нас.
Казвам се Димитър Димитров, скоро ми предстои защита на магистърска степен по „Валутен, митнически и данъчен контрол“ и работя в 1 For Fit от 5 месеца;
Как започна историята ти със SoftUni Digital?
За SoftUni Digital разбрах преди години от приятел. Той учеше програмиране и бях впечатлен от практически насоченото обучение и динамика, от това че учиш директно от хора, които практикуват това, което преподават. Записах програмата точно в SoftUni, понеже е най-добре технически уредено, има добра структура, отчетност, ясно е кое кога се случва и може би най-много хора го избират спрямо останалите академии по дигитален маркетинг.
Кое е най-важното, което цялостната програма остави в теб като впечатление?
Хубавото на цялостната програма е, че можеш да се докоснеш до почти всеки аспект от дигиталния маркетинг. Така човек по-лесно може да се ориентира какво му се прави, SEO или GoogleAds, E-mail marketing или FB реклама, а дори и да е имал бегла представа от тази материя, в курса има няколко хиляди души. Това винаги е плюс, когато става въпрос за професионално развитие, контакти и обмяна на опит. Въпреки обстановката с коронавируса, когато ситуацията беше ОК, успяхме да се съберем с колеги.
Какво мислиш за лекторския състав на цялостната програма на SoftUni Digital?
Не мога да дам такава оценка на хора с години повече опит (житейски и професионален) от мен. Преподаването им ми хареса, поне на повечето. Разбира се, както всеки курс е различен, така и всеки лектор има своите различни методи и техники на преподаване. Като млади и умни хора, трябва да сме адаптивни и да намираме начин да извлечем максимума от всеки, дори информацията да ни бъде поднесена не по най-удобния за нас начин. И въпреки това лекторите винаги отделяха повече от личното си време за отговори на въпроси, оставяха своите контакти и бяха отзивчиви, а това е нещо голямо, когато имаш семейство, бизнес и какво ли още не.
Какви са впечатленията ти от курсовете в програмата?
Курсовете са достатъчни, за да се ориентира един човек без опит и особени познания в сферата, да се запознае с професионалисти в дадена професия и да се упражни на базово ниво с курсовия проект. Предоставените материали бяха изключително полезни, имаше дузина инструменти, някои от които ползвам в момента, интересен е и начинът на мислене и работа на лекторите.
Какво се промени за теб, след като започна обучението си при нас?
Ще започна с това, че не съм завършил цялостната програма, завършил съм всеки курс от цялостната програма.
Преди да запиша първия курс, имах няколко месеца опит на social media позиция и тъкмо бях започнал работа като marketing specialist на ниско ниво, но повече от достатъчно. Тук е моментът да благодаря на колегите си, в България и извън нея.
Успоредно, докато уча „Бизнес администрация“ карах курсовете в СофтУни от цялостната програма и работех. Мина известно време, станах по-полезен и по-добър в това което правя.
След година и половина в тази компания и няколко препятствия станах част от екипа на 1 For Fit като маркетинг специалист. Към момента се занимавам предимно със създаването и управлението на рекламни кампании най-вече във Facebook.
В работата ми, успоредно с широкия спектър от курсове, погледнах дигиталния маркетинг от различни ъгли, видях по-голямата картина и много по-ясно стана кое е за мен. Или по-точно кое не е за мен. Далеч съм от завършен професионалист, в дигиталните науки често се променят нещата и трябва да се надгражда, но всеки курс, всеки инструмент или платформа допринасят. Дизайнът ми е доста интересен, може би ще разширя познанията си в тази сфера скоро.
Какъв съвет би отправил към бъдещите курсисти на СофтУни?
Да гледат лекции, да четат и да задават въпроси на лекторите, когато не намират отговор. Практиката помага много, а добрите ментори и правилният екип са безценни.
---
За да станеш професионалист в дигиталния маркетинг, не се чуди, а кандидатствай за най-добрата цялостна програма по дигитален маркетинг в България. Също така следи блога и ако искаш да станеш част от историите в него, ни пиши на content@softuni.bg.