“Благодарение на SoftUni Digital положих основите на голямата си професионална страст” – интервю с Димитър Кунчев - SoftUni Digital
Loading...

“Благодарение на SoftUni Digital положих основите на голямата си професионална страст” – интервю с Димитър Кунчев

avatar Пламен Тотев 3 минути
“Благодарение на SoftUni Digital положих основите на голямата си професионална страст” – интервю с Димитър Кунчев

Димитър успява да се реализира в динамична и креативна професия благодарение на цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital.

Ти също можеш да направиш първите си стъпки в дигиталния маркетинг, като кандидатстваш в SoftUni Digital.

Програмата започва с безплатен въвеждащ курс, който ще те запознае с основните маркетинг концепции.

Ето какво разказа Димитър за своето обучение в SoftUni Digital:

Здравей, представи ни се с няколко думи!

Казвам се Димитър Кунчев, учил съм история и география в Софийския университет и тази година завърших цялостната програма за дигитален маркетинг на SoftUni Digital.

Благодарение на програмата положих основите на голямата си професионална страст и в момента работя като специалист по дигитален маркетинг в голяма компания.

С какво се занимаваше преди обучението си в SoftUni Digital?

Няколко години работих в сферата на телекомуникациите, а година преди SoftUni Digital се занимавах със свои лични проекти/бизнес.

Реших, че е време за промяна и исках да избера по-креативен и развиващ се път пред себе си - свързан с потребителските нужди и поведение, поведенческите фактори зад тях и новите технологии.

Как научи за SoftUni Digital и защо избра точно нашите обучения?

Усетих, че е точното време за мен да започна курсове по дигитален маркетинг, и ги стартирах във времето на естествения си тайминг, бях напълно готов.

Отворих интернет, за да потърся курсове и попаднах на SoftUni - вече известно за мен име. Започнах два дни след това се записах на безплатния едномесечен курс - Marketing Basics и другото е история.

Кои обучения завърши при нас и кой е най-ценният урок за теб?

Завърших цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital – Marketing Basics и Marketing Fundamentals, които включваха основите на целия маркетинг микс и различните му направления.

Като най-полезен урок бих отчел промяната на мисленето изцяло от гледна точка на маркетолог, смяна на парадигмите, развенчаването на някои табута, например за рекламите, и поглед върху цялостната картина отвътре на маркетинга, рекламата и съдържанието.

Какво смяташ за обучителния процес?

Няма как да не отчета, че материалите на SoftUni Digital - лекции, презентации, ресурси, остават завинаги на разположение, дори и след като завършиш курса.

Например, когато лятото ми се наложи почивка, след това изгледах няколко лекции на запис и бързо наваксах с материята.

Лекторите са вдъхновяващи, с дългогодишен опит и на най-високо ниво, много от които основатели на компании и автори на книги. Обясняваха отлично, даваха множество примери и дори неортодоксални такива, от личния си опит и представяха феноменални презентации, плод на месеци труд.

Можехме да задаваме неограничен брой въпроси на живо и получавахме отговори на всеки един от тях, ясно и изчерпателно.

В платформата на SoftUni имахме бутон, с който можеше да зададем директно въпрос на лектор, който винаги се ангажираше лично с всеки един студент. И не на последно място, съпортът на SoftUni беше винаги отзивчив и съдействащ.

Сподели впечатленията си за лекторския състав на SoftUni Digital.

Лекторите, които най-много ме вдъхновиха бяха Етиен Янев по Content Marketing, Мартин Желязков по SEO и Богдан Богомилов по Google Ads.

Няма как да не отчета, че всеки един от лекторите в SoftUni обръщаше сериозно внимание върху нововъведенията и най-вече върху появата на AI.

Пуснаха ChatGPT точно по време на програмата и постоянно се акцентираше и се даваха примери с имплементацията на изкуствения интелект в работата на съвременния маркетолог, движехме се с и дори изпреварвахме тренда!

В каква посока пое, след като започна обучението си в SoftUni Digital?

Непосредствено след завършването на модула, стартирах работа в дигитална компания като маркетинг специалист и в момента водя успешни рекламни кампании в Полша, Унгария и Чехия като Google Ads специалист.

Какво ще посъветваш бъдещите курсисти на SoftUni Digital?

Имам познати лекари, педагози, юристи, които по-скоро се чувстват обременени от перспективата, която им предоставя работата им и това, което са завършили в университета.

Смело съветвам всеки, който има интерес към дигиталния свят, социалните мрежи, видео платформите, новите трендове, рекламата, изкуствения интелект и генерално към една по-модерна и изключително просперираща конюнктура, да стартира със семейството на SoftUni - общество от страхотни практици и достъп до голяма група от нови приятели.

---

Присъедини се в семейството на SoftUni още днес и кандидатствай в цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.