Маркетингът като страст за развитие - Диляна Дойчинова - SoftUni Digital
Loading...

Маркетингът като страст за развитие - Диляна Дойчинова

avatar Катерина Костадинова 2 минути
Маркетингът като страст за развитие - Диляна Дойчинова

Диляна Дойчинова е Social Media Marketing Expert в СофтУни, както и един от успешно завършилите цялостната програма на SoftUni Digital студенти. Тя се определя като маркетохолик, защото маркетингът е повече от възможност за успешна кариера за нея. В следващите редове ще научите повече любопитна информация за нейното професионално развитие и обучението и в SoftUni Digital:

Здравей! Представи се пред читателите ни :)

Здравейте, казвам се Диляна Дойчинова и съм маркетохолик. :) С маркетинга се запознахме още в гимназията. Не беше любов от пръв поглед, но след СофтУни се превърна в страст за развитие в тази сфера. Залитнах за малко по социологията, но 4 години по-късно се върнах към него. Завърших магистратура „Маркетинг мениджмънт“ в Холандия и се върнах, за да работя в България.

Намерих си работа за по-малко от седмица като маркетинг-координатор в една международна компания, където се опитвах да обвържа всичките си натрупани теоретични знания досега с практиката. Впоследствие завърших и цялостната програма на SoftUni Digital, смених работата си и се специализирах. Към днешна дата съм Social Media Marketing Expert в SoftUni. :)

Как започна история ти със SoftUni Digital? Какво те накара да потърсиш широкообхватна програма по дигитален маркетинг?

Въпросната компания, в която работех преди, поддържаше имейл маркетинга си и страница във Facebook и Linkedin, чието развитие беше част от задълженията ми. В тази връзка ме изпратиха на еднодневно обучение, посветено на социалните медии, където се запали и интересът ми към дигиталния маркетинг. 

След бързо търсене в Google открих и SoftUni Digital. Вече познавах SoftUni като бранд и нямах никакво съмнение в качеството на обучението. Първоначално се записах за курса по Facebook маркетинг, по време на който разбрах и за съществуването на цялостната програма по дигитален маркетинг. Почаках няколко месеца и се записах за нея…

Така, курс след курс, развивах различните канали на компанията, в която работех. Пишех статии, вдигах open rate-a на имейл маркетинга ни, започнах да рекламирам във Facebook, поех и рекламата в Linkedin... Към март месец (тогава се провеждаше SEO Курса) статиите ми вече включваха и ключови думи. 

Тогава получих и предложение за работа в SoftUni. Нямаше как да откажа! :)

Какви са най-големите предимства на програмата, според теб? 

Широкообхватният учебен план, който ми позволи да изуча дигиталния маркетинг на 360 градуса, както и лекторите, които са професионалисти в своята област. С тези две неща в комбинация, получих ценни практически насочени знания, които ми помагаха в работата още на следващия ден. Без абстрактни концепции и остарели данни - само конкретни съвети и добри практики от успешни кампании. 

Друго много голямо предимство е това, че цялостната програма е създадена за напълно начинаещи, което позволява лесна преквалификация или надграждане на традиционните маркетинг знания и умения. 

След преминаването на програмата лесно успях да се специализирам в социалните медии с няколко допълнителни курса от мастър класовете. Сега е още по-лесно за новите курсисти. Обновената програма SoftUni Digital 2.0 дава възможност да специализират в конкретна професия, където курсовете са специално подбрани и няма нужда да се ровят часове наред в интернет, изследвайки какво изисква професията, както направих аз. :)

Какъв съвет би дала на бъдещите курсисти?

Не се притеснявайте дали ще имате време. Независимо дали се запишете присъствено или онлайн - ще имате достъп до записите на лекциите и ще можете да ги гледате в удобно за вас време. Задавайте въпроси и създавайте контакти, те са много ценни впоследствие.

За да е успешен един човек, трябва да се развива! :) Първият курс - Marketing Basics, e безплатен, точно за да можете да опитате. След него ще можете да вземете информирано решение дали да продължите, а вие ще го направите. 

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.