Цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital е всичко, което ти трябва, за да станеш истински професионалист - SoftUni Digital
Loading...

Цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital е всичко, което ти трябва, за да станеш истински професионалист

avatar Румен Янев 5 минути
Цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital е всичко, което ти трябва, за да станеш истински професионалист

Дигиталният маркетинг е ключов за успеха на всеки бизнес, особено във времена на предизвикателства и кризи. Развитието на технологиите дава възможност на всеки да изгради успешно бизнеса си от нулата с помощта на инструментите, предоставени от най-популярните социални платформи. Както знаеш, цялостната програма на SoftUni Digital цели да те запознае с тези инструменти и да ти помогне да достигнеш кариерните си мечти в една от най-перспективните области на 21 век – тази на дигиталния маркетинг. Разбери повече за нас и учебния ни план в следващите редове!

Кои сме ние?

SoftUni Digital е една от инициативите на SoftUni, фокусирана изцяло върху осигуряването на съвременна образователна програма, обхващаща всички ключови области на дигиталния маркетинг. Това, което предлагаме, е качествено и актуално образование, подплатено с изпробвана и затвърдена с годините методология, разработена с помощта на редица ключови експерти, собственици на бизнес и лидери в дигиталния маркетинг, които имаме щастието да бъдат и част от нашия звезден преподавателски екип.

Целта ни винаги е била да подпомогнем осигуряването на така ценната връзка между бизнеса и образованието, за да можем, създавайки високо квалифицирани кадри, да осигурим за тях и позициите, от които имат нужда. Това бе причината за създаването и на първата професионална програма по дигитален маркетинг в България, която включва всичко необходимо за придобиването на завършени професионални умения и знания. Тя се обновява с всеки сезон, спрямо нуждите на индустрията и на курсистите ни, и с всеки сезон става все по-добра.

Какво е „учене чрез правене“?

Още от създаването си, SoftUni следва иновативния и утвърден метод „учене чрез правене“. Той дава възможността на студентите ни да трупат знания по най-ефективния и бърз начин, като имат възможността веднага да ги прилагат на практика в реална работна среда. Ние вярваме, че „учене чрез правене“ е най-бързият начин за усвояване на информация, особено в динамичния и постоянно изменящ се дигитален свят.

Във всички обучения са включени практически упражнения, а курсистите имат възможността да работят върху реални бизнес проекти. Предвидени са практически сесии с преподаватели под формата на workshops и редица други ключови задания, които подпомагат изграждането на всички необходими качества и умения, които ще те превърнат в подготвен и изграден професионалист.

Звезден лекторски състав

Лекторският ни състав се състои от някои от най-добрите специалисти в сферата на дигиталния маркетинг и е едно от най-важните предимства за нашите студенти, което самите те изтъкват в анкетите за обратна връзка. Благодарение на богатия им опит, те са готови да споделят с теб знания, практики от дългогодишната си работа и да отговорят на всички въпроси, които те вълнуват.

В програмата по дигитален маркетинг ще срещнеш едни от легендите на сферата:

  • Геннадий Воробьов – съосновател и CEO на една от най-големите агенции за дигитален маркетинг в България – Netpeak;
  • Жюстин Томс – автор на 14 книги по дигитален маркетинг, създател на агенция ABC Design & Communications. Жюстин е работила с големи брандове като Shell, McDonalds и UniCredit Bulbank.
  • Велизар Величков – основател на 1forFit, компания, която има опит в 170 страни и работи с рекламен бюджет от над 25 млн. долара годишно.
  • Богдан Богомилов – той има опит в управлението на рекламни бюджети за над 10 млн. лева и е работил с компании като Nestle, Reckitt Benckiser, Porsche Group и The Coca-Cola Company.
  • Денислав Георгиев – CEO на 1forFit, компания, с опит в над 170 държави, работеща с огромен рекламен бюджет всяка година.
  • Симона Попова – Симона има богат опит в работата по международни кампании и разрастването на бизнеси по цял свят. Съосновател е на агенция Startup Masters.
  • Александър Иванов – основател и CEO на CreateX Digital Agency, Александър е работил със Заедно в Час, Еразъм+ и с Дигитално Дело.
  • Петър Хаджиколев – Петър е специалист по Social Media Marketing и е част от екипа на 1forFit.
  • Етиен Янев – Етиен е водил редица обучения по дигитален маркетинг в чужбина, включително в Русия, САЩ, Германия, Франция и Англия, а в момента е Global Head of Advocacy Marketing Unify в Atos.

Какви са етапите на цялостната програма?

Цялостната ни програма започва с безплатния подготвителен курс Marketing Basics. Той ти дава възможността за плавен старт в света на дигиталния маркетинг и основни знания и практически умения, и ще те насочи по пътя на кариерното развитие в сферата. В него може да се запише абсолютно всеки, който има желанието да навлезе в областта, да се запознае с нейните ключови аспекти и да прецени дали дигиталният маркетинг е неговото призвание.

Учебният план продължава с Marketing Fundamentals, където ще можеш да научиш основите в ключовите направления на дигиталния маркетинг:

  • Conent Marketing
  • Facebook Marketing
  • Google Ads
  • Email Marketing
  • SEO
  • Google Analytics

След успешното им завършване, ще можеш да преминеш и към Professional Modules, където имаш възможността да избереш по-тясна специализация. Професионалните модули дават възможност за последваща квалификация и придобиването на специалност в най-търсените професии от сферата на дигиталния маркетинг.

Ще можеш да избереш между три професионални направления:

  • Social Media Marketing Expert - ще навлезеш още по-дълбоко в света на качественото съдържание за социалните мрежи, в разработването на идеи и маркетингови стратегии, ще изучиш тайните на копирайтинга, и ще придобиеш експертни знания в областта на маркетинга и рекламата във Facebook и Instagram.
  • Performance Marketing Expert - ще научиш как да идентифицираш възможности за увеличаване на процента на конверсии, как да правиш още по-задълбочени анализи с помощта на Google Analytics, пред теб ще се открият допълнителни техники и стратегии за реклама в Google и Facebook.
  • SEO & SEM Expert - с това направление ще задълбаеш в интересната материя на SEO оптимизацията (Оn-page SEO, Website Automations, и др.) и също така ще надградиш знанията и уменията си за Google Ads и Google Analytics.

Накрая на пътешествието ще получиш официална диплома за професия от SoftUni и ще можеш да се възползваш от нашия кариерен център, който ще ти помогне да си намериш работа във водещи български и международни компании.

Защо да се включиш?

Преминавайки цялостната програма на SoftUni Digital, ти ще:

  • Се сдобиеш със съвременни знания и умения;
  • Ще придобиеш професионална квалификация;
  • Ще получиш кариерна помощ;
  • Ще станеш част от огромната SoftUni общност, включваща хиляди амбициозни млади хора, споделящи сходни на твоите интереси;
  • Ще имаш достъп до полезни ресурси, програми и инструменти, ключови за твоето развитие;
  • След всеки успешно преминат курс, получаваш държавно признат сертификат, както и диплома за придобита професия, след завършване на избраното от теб професионално направление (и натрупване на необходимия брой кредити), валидирана и призната от всички сектори и компании на пазара.

Не се колебай, а кандидатствай за най-задълбочената програма по дигитален маркетинг в България още сега!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.