Експертите на Кока-Кола споделят маркетингови тайни в ексклузивна академия - SoftUni Digital
Loading...

Експертите на Кока-Кола споделят маркетингови тайни в ексклузивна академия

avatar Мария Вълчева 2 минути
Експертите на Кока-Кола споделят маркетингови тайни в ексклузивна академия

На 27 май стартира ексклузивната Coca-Cola Academy Light 2024, която ще те срещне с маркетинг и sales експерти от Coca-Cola HBC Bulgaria. Ако искаш да видиш света на маркетинга и продажбите на една от най-разпознаваемите марки, запиши се за академията още днес!

Ето какво те очаква:

1. Принципи и тенденции в маркетинга и търговията

Академията ще повдигне завесата над концепцията за омниканален (omnichannel) подход в маркетинга. Експертите на Кока-Кола ще ти помогнат да се запознаеш по-подробно какво представлява управлението на дигитални канали за продажба.

Ще разгледаш различните канали и подходите за навлизане и реализация през тях, както и различните предизвикателства пред бранда. Всичко това – пречупено през призмата и опита в екипа на Кока-Кола.

2. Пътят на един продукт от идеята до пазара

За да достигне до трапезата у дома и крайния потребител, една бутилка Кока-Кола извървява дълъг и интересен път. Именно него ще ти разкрият експертите от компанията.

Приготви се да видиш как добрата идея се превръща в любим продукт. Чрез актуалните продуктови предложения на Кока-Кола, ще можеш да се докоснеш до стратегиите и подходите за лансиране на продукти в настоящата пазарна обстановка.

3. Подобряване на представянето

Крайната цел на всеки бизнес е увеличаване на продажбите и стойността на бранда. Конкурентната среда изисква стратегически подход и прилагането на разнообразни инструменти и похвати, за постигане на ръст и подобряване на представянето.

Специалистите по маркетинг и продажби от Кока-Кола ще повдигнат завесата над техните. И то конкретно за целите на представянето в дигиталните канали за продажба.

4. Ангажиране с бранда и инфлуенсър маркетинг

Пазарната среда изисква все по-силно ангажиране с аудиторията, така че тя да продължи да се интересува от бранда. Дигиталните канали предлагат чудесна възможност за това, включително с помощта на инфлуенсъри.

Специалистите на компанията ти споделят как Кока-Кола работи с инфлуенсъри и как ги подбира. Ще научиш и как анализират ефективността на подобни колаборации.

Coca-Cola Academy Light 2024 е уникална и ексклузивна инициатива, която осъществяваме в партньорство с Coca-Cola HBC Bulgaria. Академията ще ти покаже как се управляват онлайн канали за продажба, как се лансира продукт и как се изграждат ефективни пазарни стратегии. Ще научиш как да ангажираш потребителите с бранда и как се работи с инфлуенсъри.

Всичко това, пречупено през призмата на Кока-Кола и в контекста на стратегическия маркетинг, обвързан с приоритетите на компанията. Академията ще осигури ценни знания и know-how, както ако си напълно начинаещ, така и ако имаш известен опит в сферата на маркетинга. А най-хубавото е, че инициативата е напълно безплатна. Затова не се колебай и се запиши за Coca-Cola Academy Light 2024 още днес!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.