3 ключови причини, поради които бизнесът ви има нужда от маркетинг чрез съдържание - SoftUni Digital
Loading...

3 ключови причини, поради които бизнесът ви има нужда от маркетинг чрез съдържание

avatar Катерина Костадинова 2 минути
3 ключови причини, поради които бизнесът ви има нужда от маркетинг чрез съдържание

Добре изградената стратегия за маркетинг чрез съдържание има силата да привлече клиентите и да ги придвижи по всички етапи от маркетинг фунията - от запознаване с бранда до извършване на покупка. Днес ще разгледаме и трите от най-популярните качества на content маркетинга, за да научим защо е така ценен като инструмент за постигане на бизнес цели:

1. Перфектен е за популяризиране на бранда



Ако тепърва навлизате на пазара или просто се опитвате да достигнете до нови целеви аудитории - маркетингът чрез съдържание ще се превърне в първи приятел за вас. С негова помощ можете да доставите истинска стойност за потребителите и да започнете малко по малко да ги придвижвате от началото на маркетинг фунията (запознаването с бранда) до нейния край, каквато е и основната цел на всеки бизнес - извършване на продажба (или от гледна точка на клиента - покупка). Най-хубавото обаче е че съдържанието, предназначено за популяризиране на бранд, обикновено носи истинска дълготрайна стойност (ако не и перманентна) за потребителите и те имат повод да се превърнат в лоялни читатели. С други думи - да са перманентно ангажирани с вашия бранд

2. Изгражда по-силна връзка с клиентите



Качествените статии са невероятно ценни за читателите ни, тъй като в тях те откриват отговори на ключови свои въпроси, а това ги доближава по-близо до бранда и компанията. Доброто съдържание разказва история, споделя вълнение, предава емоция по влиятелен и вълнуващ начин. Със силата на content marketing можем да свалим корпоративните бариери и да сме по-близки до нашите клиенти, а това е изкючително важно и за двете страни - да говорим на един общ език и да комуникираме директно и неподправено. С подобна тактика изграждаме сигурно и честно спечелено доверие, което с времето се отплаща многократно. 

3. Може да се използва за постигането на редица ключови бизнес цели 



От промотирането на продукти и услуги, през предоставянето на ценна информация за аудиторията, до изиграването на ключова роля в цялостни маркетинг кампании - качественото съръжание е идеален инструмент за постигането на редица ключови цели на бизнеса. То може да се използва по много разнообразни начини и да се разпространява във всякакви канали. Типа съдържание пък определя дали то ще служи за дълъг период напред във времето или за конкретна кампания/цели със специфична таргет група. 

Откъде да започнете? 

Впуснете се в своето дигитално приключение в маркетинга чрез съдържание с предстоящия курс "Content Marketing - октомври 2020".Благодарение на цялостната практическа насоченост, получавате възможността ефективно и бързо да усвоявате всички нови знания и своевременно да ги прилагате на практика в реална работна среда. Не се колебайте, присъствените места се изчерпват изключително бързо. Очакваме ви!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.