3 ключови причини, поради които бизнесът ви има нужда от маркетинг чрез съдържание
Добре изградената стратегия за маркетинг чрез съдържание има силата да привлече клиентите и да ги придвижи по всички етапи от маркетинг фунията - от запознаване с бранда до извършване на покупка. Днес ще разгледаме и трите от най-популярните качества на content маркетинга, за да научим защо е така ценен като инструмент за постигане на бизнес цели:
1. Перфектен е за популяризиране на бранда
Ако тепърва навлизате на пазара или просто се опитвате да достигнете до нови целеви аудитории - маркетингът чрез съдържание ще се превърне в първи приятел за вас. С негова помощ можете да доставите истинска стойност за потребителите и да започнете малко по малко да ги придвижвате от началото на маркетинг фунията (запознаването с бранда) до нейния край, каквато е и основната цел на всеки бизнес - извършване на продажба (или от гледна точка на клиента - покупка). Най-хубавото обаче е че съдържанието, предназначено за популяризиране на бранд, обикновено носи истинска дълготрайна стойност (ако не и перманентна) за потребителите и те имат повод да се превърнат в лоялни читатели. С други думи - да са перманентно ангажирани с вашия бранд.
2. Изгражда по-силна връзка с клиентите
Качествените статии са невероятно ценни за читателите ни, тъй като в тях те откриват отговори на ключови свои въпроси, а това ги доближава по-близо до бранда и компанията. Доброто съдържание разказва история, споделя вълнение, предава емоция по влиятелен и вълнуващ начин. Със силата на content marketing можем да свалим корпоративните бариери и да сме по-близки до нашите клиенти, а това е изкючително важно и за двете страни - да говорим на един общ език и да комуникираме директно и неподправено. С подобна тактика изграждаме сигурно и честно спечелено доверие, което с времето се отплаща многократно.
3. Може да се използва за постигането на редица ключови бизнес цели
От промотирането на продукти и услуги, през предоставянето на ценна информация за аудиторията, до изиграването на ключова роля в цялостни маркетинг кампании - качественото съръжание е идеален инструмент за постигането на редица ключови цели на бизнеса. То може да се използва по много разнообразни начини и да се разпространява във всякакви канали. Типа съдържание пък определя дали то ще служи за дълъг период напред във времето или за конкретна кампания/цели със специфична таргет група.
Откъде да започнете?
Впуснете се в своето дигитално приключение в маркетинга чрез съдържание с предстоящия курс "Content Marketing - октомври 2020".Благодарение на цялостната практическа насоченост, получавате възможността ефективно и бързо да усвоявате всички нови знания и своевременно да ги прилагате на практика в реална работна среда. Не се колебайте, присъствените места се изчерпват изключително бързо. Очакваме ви!