Курсът е възможност да надградите вашите познания и умения в областта на дигиталния маркетинг - на база на реални и детайлни case studies за дигитален маркетинг в България, представени от агенция Xplora заедно с представител на маркетинг екипа на съоветния клиент.
Курсът представя по структуриран и достъпен начин успешни подходи в дигиталния маркетинг, но изцяло в контекста на нуждите и заданието на съответната компания. Всеки модул от курса представя отделен елемент от маркетинга, от концепциите и подходите, които са успешни в ерата на дититалния маркетинг. Всяка от лекциите покрива конкретен подход и как той е реализиран съвместно с екипа на съотвената компания. Всяка от лекциите и от съответните case studies ясно посочва целите и предизвикателствата, избрания подход и постигнатите резултати.
Ще научите как конкретно да планирате, реализирате и впоследствие да надграждате конкретни инструменти на дигиталния маркетинг. Това ще ви позволи да управлявате по-ефективно (по-значими бизнес и маркетинг цели) и по-ефикасно (при оптимални ресурси) дигиталния маркетинг като стратегия, подход, конкретни инструменти и кампании/активности.