Курс Digital Project Management - ноември 2017 - SoftUni Digital
Loading...

Digital Project Management - ноември 2017

За курса

Умения, които ще придобиеш

  • Анализ на текущата ситуация
  • Формулиране на конкретна маркетинг цел
  • Създаване на маркетинг бриф за дигитална кампания
  • Планиране развитието на конкретен дигитален актив
  • Планиране съдържание за конкретна кампания
  • Планиране последващо развитие
Теми

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за хора, които са преминали през цялостната програма по дигитален маркетинг на Softuni Digital или имат поне една година опит в областта на маркетинга и/или рекламата. 

До кога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Можете да се запишете за онлайн обучението  по всяко време, като ще имате възможност да гледате лекциите в удобен за вас момент от всяка точка на света. Ще имате право да използвате ресурсите от курса за неограничен период от време.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на бутона " ЗАЯВЕТЕ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките. Записването става след успешно плащане. 

Certificate

Имам ли възможност да се явя на изпит и да взема сертификат?

Ще можете да се явите на изпит при следващо присъствено издание на курса и да вземете  официален сертификат от SoftUni Digital при оценка над  Мн. добър 5.00.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете да се запишете в обучението в онлайн форма. Ще имате достъп до материалите от всяка точка на света за неограничен период от време.

Колко струва обучението в курса? 

Форма на обучениеВключваЦена
Онлайн

Записване за курса

  • Достъп до онлайн ресурси: видеа от учебните знятия, презентации, допълнителни материали и др.
140 лв.
Онлайн

  • Явяване на изпит и издаване на сертификат при следващо присъствено издание на курса
20 лв.
quality-guaranteed

СофтУни ви дава  100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на сумата, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 7 дни след записване в обучението.

Преподаватели

IvanXplora avatar
Иван Пантелеев

Иван Пантелеев е съдружник и акаунт мениджър в xplora.bg – агенция за дигитален маркетинг със слоган Human digital. Иван отговаря за правилното анализиране на бизнес процесите на една компания, създаването на конкретния обхват на проект, приоритизирането и структурирането на един проект в рамките на агенцията, така че да може да достигне по най-правилния начин към екипа и съответното коректно реализиране на проекта. Освен опита в Xplora, Иван има опит като акаунт директор в агенцията ilyan com, където отговаряше за екип от 8 проектови мениджъри, където заедно помогнаха за  дигиталното присъствие на много топ български и международни проекти като Milka, Danone, Chio Chips, Chupa Chups, Zagorka, Shumensko, Devin и пр. Отделно има и опит в развитието на по-големи уеб проекти за международни топ клиенти, сред които са Genting Singapore, ChaosGroup, Roobar, Associated Press и др. Извън работата си в агенцията, Иван преподава дигитален маркетинг в Нов Български Университет и Датския колеж. Завършил е Стопанско управление в Стопански факултет на Софийски университет и преминава лятна MBA програма в UC Berkeley и Babson college през 2011 г.

LinkedIn
gmalchev avatar
Georgi Malchev

Георги Малчев е управляващ съдружник в xplora.bg – агенция за интегриран дигитален маркетинг със слоган Human digital. За по-малко от две години от създаването на агенцията нейни клиенти за целия си дигигален маркетинг са Walmark, Whirlpool, Toyota, Medix, Easycredit, Activia, Primex и други. Клиенти за част от услугите са Coca Cola Hellenic, Samsung, Microsoft, Nestle, Telus и други над 40 компании. Георги притежава огромен бизнес и маркетинг опит, както стратегически, така и тактически – като управленски консултант, оперативен директор, директор бизнес развитие в компании и големи холдинги. Преди да създаде агенцията оглавяваше дигиталния маркетинг на Мтел. Преподава маркетинг, комуникации и реклама в Нов Български Университет. Завършил е executive MBA към Американския университет. Георги често е член на журита за награди за дигитален маркетинг, както и модератор и панелист на форуми за мениджмънт, маркетинг и реклама. Георги е избран за член на Управителния съвет на IAB Bulgaria за 2016, и преизбран през 2017.

LinkedIn