Курс Google Analytics Advanced - септември 2024 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Google Analytics Advanced - септември 2024

Умения, които ще придобиеш

  • Работа с Google Tag Manager
  • Анализиране на рекламни и маркетинг кампании
  • Четене, разбиране и създаване на техническо задание
  • Работа с външни инструменти и Google Analytics API
  • Персонализиране на отчети в Google Analytics
  • Визуализиране на данни в Google Looker Studio

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Събиране на данни в GA4

    • Основни технически концепции, използвани от всички платформи за събиране и пренос на данни;
    • Точно значение на GA4 данните;
    • Основните елементи на GA4 - JS библиотека, GA4 Measurement protocol, BigQuery и процес за преработка на данните.

    Дата: 17 септември (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Настройване на GA4 профил за конкретни бизнес нужди

    • Видове събития и тяхното значение;
    • За какво се използват параметрите към събитията и характеристиките на потребителите?;
    • Специфики в измерването на eCommerce, информационни и B2B сайтове.

    Дата: 19 септември (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Информативни отчети с Looker Studio

    • Представяне на инструмента - основни възможности, интерфейс и добавяне на източници на данни;
    • Практическо създаване на отчети и разчитането им.

    Дата: 24 септември (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Ключови концепции в GA4 - модели за приписване, аудитории и специални отчети

    • Какво са модели за приписване на конверсиите и защо съществуват?;
    • Как GA4 определя коя конверсия към кой канал да се припише?;
    • Как се създават аудитории и за какво може да се използват?;
    • Как се работи с Custom отчети?

    Дата: 27 септември (петък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Задълбочен анализ на eCommerce сайт

    • Как се анализират задълбочено различни аспекти на eCommerce продажбите? - по продукти, по категории, брандове и по продуктови списъци;
    • Анализ на данните от наблюденията, за да се свържат с бизнес тенденции и да се получи ценна обратна връзка за развитието на бизнеса.

    Дата: 1 октомври (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Задълбочен анализ на Google Ads кампании

    • Определяне на стратегическите цели на Google Ads рекламата;
    • Създаване на KPI за всяка част от фунията;
    • Измерване на ефективността на рекламата чрез анализ дали е постигнала стратегическите си цели.

    Дата: 3 октомври (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Задълбочен анализ на кампании в други платформи

    • Определяне на стратегическите цели на комуникацията/рекламата през различните платформи;
    • UTM тагване - концепция и правила;
    • Измерване на ефективността на e-mail кампаниите, Facebook и Bing Ads;
    • Cost data import - концепция и използване.

    Дата: 8 октомври (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Автоматизация на отчетите

    • Какво е Google Analytics Data API?;
    • Как се създават автоматични отчети с използването на Google Sheet GA4 extension и Mixed Analytics API Connector for Google Sheets?;
    • Как се работи с извлечените данни?

    Дата: 10 октомври (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Google Tag Manager

    • Представяне на инструмента и неговите възможности;
    • Как се настройва GTM за проследяване на eCommerce събития?
    • Как се използва ChatGPT за създаване на семпли JS снипети за целите на GTM?

    Дата: 15 октомври (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Подготовка за изпит

    • Подготовка за изпитното задание.

    Дата: 17 октомври (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Regular Exam

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 27 октомври до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 26 октомври до 23:30 часа на 27 октомври.
  • Retake Exam

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 17 ноември до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 16 ноември до 23:30 часа на 17 ноември.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).
Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора с опит в работата с Google Analytics, които искат да надградят знанията си.

Необходими умения:
 Работа с платформата и свободно навигиране в нея;
 Конфигуриране на GA4 профила и инструменти за събиране на данни;
 Работа с дименсии  и метрики в GA4;
 Измерване на електронна търговия;
 Създаване и използване на отчети;
 Английски език на ниво A2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 15 септември. Обучението стартира на 17 септември 2024 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 27 октомври, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 26 октомври и 27 октомври.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

280 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 24 септември).

Благовест Йорданов

Преподавател

Основател и управляващ съдружник в ID Consult - дигиталната агенция, фокусирана върху успеха на клиентите си.

Благовест има над 10 години опит в дигиталния маркетинг и над 20 години в бизнес развитието. Лекторът вярва в значението на данните като основен фактор за оценка на всяка бизнес стратегия, тактика, инициатива, поради което през последните години съсредоточава усилията си в създаване и имплементиране на стратегии за събиране и оценка на дигиталните данни в различни бизнес сфери.

Благовест взема участие в десетки комплексни имплементации и миграции на Universal Analytics (GA3) и Google Analytics 4, в създаване на структури за извличане и рапортуване на данните и оценка на ефективността на бизнес усилията.

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.