Курс Google Analytics Advanced - януари 2024 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Google Analytics Advanced - януари 2024

Начало Начало: 09 януари 2024
продължителност 6 седмици
кредити 12 кредита
Advanced
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Работа с Google Tag Manager
  • Умения за анализ на рекламни и маркетинг кампании
  • Работа с Google Data Studio
  • Работа с външни инструменти и Google Analytics API
  • Персонализиране на отчети в Google Analytics
  • Визуализиране на данни в Data Studio

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Фуния на продажбите и Уеб анализи

    • Въведение в курса;
    • Продажбени фунии - детайли и примери;
    • KPI и примерни отчети.

    Дата: 9 януари (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Въведение в концепциите за напреднали в Google Analytics

    • Фундаментални техники за напреднали;
    • Изготвяне на GA4 отчети;
    • Персонализирани отчети на традиционните UA отчети.

    Дата: 11 януари (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Персонализирани показатели и метрики

    • Въведение в персонализираните показатели;
    • Въведение в персонализираните метрики;
    • Преди и след - GA4 и UA;
    • Как, защо и къде да се използват персонализираните показатели и метрики?

    Дата: 16 януари (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Google Tag Manager - Част 1

    • Въведение в Google Tag Manager;
    • Разясняване на Data layers;
    • Имплементация и използване на GTM;
    • Практика и примери.

    Дата: 18 януари (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Google Tag Manager - Част 2

    • GTM примери;
    • Демонстрация на живо;
    • Q&A сесия.

    Дата: 23 януари (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Measurement protocol

    • Въведение и обяснение на Measurement protocol;
    • Връзка между CRM, CMS, GA4 и MP;
    • Четене, разбиране и създаване на техническо задание за разработчици;
    • Примери.

    Дата: 25 януари (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Google Analytics API & Custom KPI reports

    • Какво е API на Google Analytics?;
    • Какво е API на Google Spreadsheet?;
    • Добавка за Google таблици;
    • Google Sheets KPI отчети;
    • Примери.

    Дата: 30 януари (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Google Looker Studio

    • Въведение в Google Looker Studio;
    • Примери и добри практики;
    • Четене на данни, връзки за данни и обединяване;
    • GLS отчети.

    Дата: 1 февруари (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Стратегии за ефективност по време на сезонни кампании

    • Youtube и Google Display Network стратегии за правилно таргетиране;
    • Различни рекламни послания за различни аудитории;
    • Стратегии за постоянство за различни ниши и видове уеб сайтове.

    Дата: 6 февруари (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Подготовка за изпит + допълнителни инструменти

    • Подготовка за изпитното задание + практика.

    Дата: 8 февруари (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Case Study: Offline конверсии и разширено отчитане

    • Въведение в проследяването на offline конверсиите;
    • Въведение във Facebook CAPI;
    • Въведение в проследяването на разговори;
    • Q&A сесия.

    Дата: 13 февруари (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Regular Exam

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 18 февруари до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 17 и 18 февруари, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 17 февруари до 23:30 часа на 18 февруари.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Retake Exam

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 10 март до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 9 и 10 март, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 9 март до 23:30 часа на 10 март.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е предназначен за хора с опит в работата с Google Analytics, които искат да надградят знанията си. Необходимо е познание с навигацията в платформата, както и работата с различни отчети в Google Analytics. За курсa е необходим английски език на ниво A2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 7 януари. Обучението стартира на 9 януари 2024 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 18 февруари, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 17 февруари и 18 февруари.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

240 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 16 януари).

Георги Кандев

Преподавател

Георги Кандев е започнал своя професионален път в дигиталния маркетинг преди 9 г. Насочил се е изцяло към стратегии за performance дигитален маркетинг, специализирал е в PPC, SEO и Email Automation. Той заема длъжността Business Operations Manager и ръководи търговския отдел на Netpeak Bulgaria.

Google Analytics Advanced - януари 2024

Начало: 09 януари 2024
6 седмици
12 кредита
Advanced
Запиши се
Google Analytics Advanced - януари 2024

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.