Ще бъдат засегнати възможностите за ползване на Analytics API, Google Tag Manager и Google Data Studio. Курсистите ще получат съчетание от практически съвети и дискусии по цялостния процес на разчитане и визуализация на данните от Google Analytics. За целта ще бъдат разгледани и създадени редица отчети и инструменти, така че да получат детайлна и конкретна информация за ефективността на рекламните кампании и бизнеса онлайн.
Google Analytics Advanced - януари 2024
Ще бъдат засегнати възможностите за ползване на Analytics API, Google Tag Manager и Google Data Studio. Курсистите ще получат съчетание от практически съвети и дискусии по цялостния процес на разчитане и визуализация на данните от Google Analytics. За целта ще бъдат разгледани и създадени редица отчети и инструменти, така че да получат детайлна и конкретна информация за ефективността на рекламните кампании и бизнеса онлайн.
Умения, които ще придобиеш
- Работа с Google Tag Manager
- Анализиране на рекламни и маркетинг кампании
- Четене, разбиране и създаване на техническо задание
- Работа с външни инструменти и Google Analytics API
- Персонализиране на отчети в Google Analytics
- Визуализиране на данни в Google Looker Studio
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Фуния на продажбите и Уеб анализи -
Фуния на продажбите и Уеб анализи
• Въведение в курса;
• Продажбени фунии - детайли и примери;
• KPI и примерни отчети.
Дата: 9 януари (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
-
Въведение в концепциите за напреднали в Google Analytics -
Въведение в концепциите за напреднали в Google Analytics
• Фундаментални техники за напреднали;
• Изготвяне на GA4 отчети;
• Персонализирани отчети на традиционните UA отчети.
Дата: 11 януари (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
-
Персонализирани показатели и метрики -
Персонализирани показатели и метрики
• Въведение в персонализираните показатели;
• Въведение в персонализираните метрики;
• Преди и след - GA4 и UA;
• Как, защо и къде да се използват персонализираните показатели и метрики?
Дата: 16 януари (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
-
Google Tag Manager - Част 1 -
Google Tag Manager - Част 1
• Въведение в Google Tag Manager;
• Разясняване на Data layers;
• Имплементация и използване на GTM;
• Практика и примери.
Дата: 18 януари (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
-
Measurement protocol -
Measurement protocol
• Въведение и обяснение на Measurement protocol;
• Връзка между CRM, CMS, GA4 и MP;
• Четене, разбиране и създаване на техническо задание за разработчици;
• Примери.
Дата: 23 януари (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
-
Google Tag Manager - Част 2 -
Google Tag Manager - Част 2
• GTM примери;
• Демонстрация на живо;
• Q&A сесия.
Дата: 25 януари (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
-
Google Analytics API & Custom KPI reports -
Google Analytics API & Custom KPI reports
• Какво е API на Google Analytics?;
• Какво е API на Google Spreadsheet?;
• Добавка за Google таблици;
• Google Sheets KPI отчети;
• Примери.
Дата: 30 януари (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
-
Google Looker Studio -
Google Looker Studio
• Въведение в Google Looker Studio;
• Примери и добри практики;
• Четене на данни, връзки за данни и обединяване;
• GLS отчети.
Дата: 1 февруари (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
-
Стратегии за ефективност по време на сезонни кампании -
Стратегии за ефективност по време на сезонни кампании
• Youtube и Google Display Network стратегии за правилно таргетиране;
• Различни рекламни послания за различни аудитории;
• Стратегии за постоянство за различни ниши и видове уеб сайтове.
Дата: 6 февруари (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
-
Подготовка за изпит + допълнителни инструменти -
Подготовка за изпит + допълнителни инструменти
• Подготовка за изпитното задание + практика.
Дата: 8 февруари (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
-
Case Study: Offline конверсии и разширено отчитане -
Case Study: Offline конверсии и разширено отчитане
• Въведение в проследяването на offline конверсиите;
• Въведение във Facebook CAPI;
• Въведение в проследяването на разговори;
• Q&A сесия.
Дата: 13 февруари (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
-
Regular Exam -
Regular Exam
• Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 18 февруари до 23:59:59 часа.
• Теоретичният изпит ще се проведе на 17 и 18 февруари, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 17 февруари до 23:30 часа на 18 февруари.
Ресурси
-
Retake Exam -
Retake Exam
• Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 10 март до 23:59:59 часа.
• Теоретичният изпит ще се проведе на 9 и 10 март, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 9 март до 23:30 часа на 10 март.
ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).Ресурси
За кого е подходящ курсът?
Необходими умения:
Работа с платформата и свободно навигиране в нея;
Конфигуриране на GA4 профила и инструменти за събиране на данни;
Работа с дименси и метрики в GA4;
Измерване на електронна търговия;
Създаване и използване на отчети;
Английски език на ниво A2.
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?
Записването в курса е отворено до 7 януари. Обучението стартира на 9 януари 2024 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".
Как и къде ще се провеждат занятията?
Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.
Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?
Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 18 февруари, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 17 февруари и 18 февруари.
Ще получа ли сертификат след изпита?
След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
240 лв.Онлайн обучение в реално време
Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
Помощ от ментор за усвояване на учебния материал
Достъп до затворена Facebook група с курсистите
Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 16 януари).
Георги Кандев
Преподавател