Курс Content Management - февруари 2024 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Content Management - февруари 2024

Начало Начало: 20 февруари 2024
продължителност 6 седмици
кредити 12 кредита
Advanced
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Комбиниране на различни маркетинг тактики
  • Разбиране на всички различни роли, които съдържанието изпълнява
  • Планиране на цялостни стратегии за маркетинг чрез съдържание
  • Управление на процесите по създаване на съдържание
  • Демонстриране на възвръщаемостта на маркетинговото съдържание
  • Концептуализиране на съдържание, работещо за различни аудитории
  • Планиране на съдържание за етапите от потребителската пътека

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Въведение в курса

    • Роли на контент маркетинга в потребителската пътека;
    • Роли на контент маркетинга за различни звена в организацията.

    Дата: 20 февруари (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Аудитория, Бранд и Отличимост - Част 1

    • Представяне на трите термина и ролята им за изграждането на ефективно съдържание;
    • Аудитория - “Customer Journey Mapping”.

    Дата: 22 февруари (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Аудитория, Бранд и Отличимост - Част 2

    • Отличимост - проучване на пазарната и конкурентна среда;
    • Бранд - изграждане на Brand House;
    • Полагане на основите за контент стратегията.

    Дата: 27 февруари (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Планиране на цялостна контент програма

    • Стъпки в планирането на контент програма;
    • Модел за описание на контент програма;
    • Практически съвети и насоки.

    Дата: 29 февруари (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Създаване на ефективно съдържание

    • Ролята на креативността;
    • Изготвяне на брийфове и брифиране на външни агенции или вътрешен отдел.

    Дата: 5 март (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Контент бизнес план

    • Eлементи на контент бизнес плана;
    • Анализ на ползите и ресурсите;
    • Възвращаемост на съдържанието.

    Дата: 7 март (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Използване на AI

    • Какво е AI и как може да е полезен?;
    • Представяне на основни use cases: Copywriting and Technical writing, Visuals & Videos.

    Дата: 12 март (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Измерване и отчети

    • Измерване на резултатите на съдържанието;
    • Добри практики и съвети за изготвянето на отчети.

    Дата: 14 март (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Case studies

    • Case studies и примери от бизнеса.

    Дата: 19 март (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Подготовка за изпит

    • Въпроси и отговори от курсисти;
    • Подготвка за изпит.

    Дата: 21 март (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 31 март до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 30 и 31 март, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 30 март до 23:30 часа на 31 март.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 21 април до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 20 и 21 април, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 20 април до 23:30 часа на 21 април.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора с опит в създаването на съдържание и измерването на неговата ефективност. Необходимо е курсистите да бъдат добре запознати с базовите принципи за потребителски нужди, таргетиране и потребителски път. За курса е необходим английски език на основно ниво.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването за курса е отворено до 18 февруари. Обучението стартира на 20 февруари 2024 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 31 март, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 30 и 31 март.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

240 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 27 февруари).

Атанас Атанасов

Преподавател

Атанас Атанасов има над 14 години опит в сферата на маркетинга и рекламата. Кариерата си започва в дигитална творческа агенция, а впоследствие изпълнява ръководни роли в маркетинг екипите на големи компании като Lidl, Carlsberg и Telenor. Съосновател е на веригата за бургери Skapto и в момента е СМО в един от най-успешните стартъпи в България - TaxiMe.

Content Management - февруари 2024

Начало: 20 февруари 2024
6 седмици
12 кредита
Advanced
Запиши се
Content Management - февруари 2024

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.