Курс Content Management - февруари 2024 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Content Management - февруари 2024

Умения, които ще придобиеш

  • Комбиниране на различни маркетинг тактики
  • Планиране на стратегии за маркетинг чрез съдържание
  • Управление на процесите по създаване на съдържание
  • Използване на AI инструменти
  • Създаване на съдържание за различни аудитории
  • Планиране за различните етапи от потребителската пътека

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Въведение в курса

    • Роли на контент маркетинга в потребителската пътека;
    • Роли на контент маркетинга за различни звена в организацията.

    Дата: 20 февруари (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Позициониране, Бранд и Отличимост - Част 1

    • Представяне на трите термина и ролята им за изграждането на ефективно съдържание;
    • Как се позиционира?;
    • Проучване - добри практики и методика за десктоп рисърч на пазара и аудиторията;
    • Методология за влизане в дълбочина с качествено и количествено изследване;
    • Примери от реалната практика.

    Дата: 22 февруари (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Позициониране, Бранд и Отличимост - Част 2

    • Отличимост и позициониране (на база проучването);
    • Каква е ролята и значението на бранда за успехите на един бизнес?;
    • Изграждане на Бранд стратегия - процес, инструменти + примери от реалната практика;
    • Полагане на основите за контент стратегията - tone of voice.

    Дата: 27 февруари (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Планиране на цялостна контент програма

    • Стъпки в планирането на контент програма;
    • Модел за описание на контент програма;
    • Практически съвети и насоки.

    Дата: 29 февруари (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Създаване на ефективно съдържание

    • Ролята на креативността;
    • Как се създва ефективно съдържание - практически насоки, примери от реалната практикта.

    Дата: 5 март (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Използване на инструменти с Изкуствен Интелект

    • Какво е AI и как може да е полезен?;
    • Практически насоки + демонстрация как се използват някои от инструментите.

    Дата: 7 март (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Контент бизнес план

    • Eлементи на контент бизнес плана;
    • Анализ на ползите и ресурсите;
    • Възвращаемост на съдържанието.

    Дата: 12 март (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Измерване и отчети

    • Измерване на резултатите на съдържанието;
    • Добри практики и съвети за изготвянето на отчети.

    Дата: 14 март (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Case studies

    • Case study от реален човек с реален бизнес, който прави реален контент и споделя, съвети, научени уроци, предизвикателства и др.;
    • Сесия въпроси и отговори.

    Дата: 18 март (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Подготовка за изпит

    • Въпроси и отговори от курсисти;
    • Подготвка за изпит.

    Дата: 20 март (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 31 март до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 30 и 31 март, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 30 март до 23:30 часа на 31 март.

  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 21 април до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 20 и 21 април, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 20 април до 23:30 часа на 21 април.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).
Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора с опит в създаването на съдържание и измерването на неговата ефективност.

Необходими умения:
 Планиране, създаване и измерване на стратегии чрез съдържание;
 Дефиниране на таргет аудитории;
 Познаване на потребителските нужди;
 Базови познания за планиране на съдържание;
 Английски език на ниво А2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването за курса е отворено до 18 февруари. Обучението стартира на 20 февруари 2024 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 31 март, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 30 и 31 март.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

240 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 27 февруари).

Атанас Атанасов

Преподавател

Атанас Атанасов има над 14 години опит в сферата на маркетинга и рекламата. Кариерата си започва в дигитална творческа агенция, а впоследствие изпълнява ръководни роли в маркетинг екипите на големи компании като Lidl, Carlsberg и Telenor. Съосновател е на веригата за бургери Skapto и в момента е СМО в един от най-успешните стартъпи в България - TaxiMe.

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.