AI Chatbots - септември 2023
Умения, които ще придобиеш
- Планиране на AI чатбот
- Използване на AI чатбот в маркетинг кампании
- Създаване на AI чатбот за сайт
- Трениране на разговорен AI за чатбот
- Използване на AI чатбот за клиентска поддръжка
- Цялостно разбиране на концепциите за чатбот
- Познаване на добри практики и трендове в работата с чатбот
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Въведение в чатботовете -
Въведение в чатботовете
• Introduction and course overview;
• Definition, history and evolution of chatbots;
• Chatbot Types ( Basic, AI chatbot, GPT chatbot, other);
• Understanding the relationship between AI and chatbots;
• Understanding the need of using chatbots;
• Exploring the benefits and applications of chatbots in different industries (with examples);
• Trends in chatbots: Voice, VRs, API integrations.
Ресурси
-
Планиране на AI Chatbot -
Планиране на AI Chatbot
• Identifying business goals and objectives for implementing a chatbot;
• Target audience analysis and persona development, brand voice;
• Setting measurable goals;
• Defining chatbot use cases and functionalities, stages;
• Defining KPIs;
• Defining technology;
• Content planning - Mapping out user journeys and conversation paths;
• Planning conversational AI topics - Identifying and collecting relevant data for chatbot training;
• Defining team, timing, support, development;
• GDPR, EU regulations, ethical considerations and biases in chatbot.
Ресурси
-
Изграждане и обучение на AI Chatbot -
Изграждане и обучение на AI Chatbot
Two parts - theoretical and practical:
• Introducing features and capabilities of the chatbot platform;
• Creating predefined content in the chatbot platform (carousels, forms, etc.);
• Conversational AI model training in the chatbot platform (conversational AI, GPT integration);
• Testing the chatbot for accuracy, clarity, and user experience.
Ресурси
-
Популяризиране и стартиране на чатбота -
Популяризиране и стартиране на чатбота
• Strategies for promoting and driving awareness of the chatbot;
• Integration of chatbots with websites, social media, and other channels;
• Implementing effective marketing campaigns to highlight the chatbot's value;
• A/B testing and optimization;
• Measuring and tracking chatbot performance and engagement metrics;
• User onboarding and support.
Ресурси
-
Използване на чатботове за продажби, маркетинг и клиентско обслужване -
Използване на чатботове за продажби, маркетинг и клиентско обслужване
• Leveraging chatbots for lead generation and nurturing;
• Designing personalized customer experiences through chatbots;
• Using chatbots for customer segmentation and targeting;
• Implementing conversational marketing techniques with chatbots;
• Enhancing customer support processes with chatbots;
• Handling common customer inquiries and providing solutions.
Ресурси
-
Успешни истории -
Успешни истории
• Panel: Case studies and inspiration;
• Success stories.
Ресурси
-
Подготовка за изпит -
Подготовка за изпит
• Exam preparation.
Ресурси
-
Редовен изпит -
Редовен изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Поправителен изпит -
Поправителен изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
120 лв.Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.
Елица Стоилова
Преподавател