Курс Facebook Marketing Advanced - септември 2023 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Facebook Marketing Advanced - септември 2023

Начало Начало: 12 септември 2023
продължителност 7 седмици
кредити 12 кредита
Advanced
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Правилно планиране на рекламни кампании
  • Създаване на автоматизирани правила
  • Създаване на подходящ микс от целеви аудитории
  • Успешно използване на ремаркетинг
  • Ефективно използване на задълбочените статистики
  • Правилно разпределяне на рекламни бюджети

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Въведение в курса и новости във Facebook

    • Представяне на курса, основните теми в него и ползите, които курсистите ще получат от предстоящите лекции;
    • Запознаване с лекторите и техния професионален опит;
    • Представяне на полезни ресурси, които ще бъдат използвани по време на курса.

    Дата: 12 септември (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Копирайтинг и създаване на органично съдържание

    • Разглеждане на случилите се промени във възможностите, обхвата и типовете рекламни кампании;
    • Избор на личен акаунт или бизнес мениджър за целите на рекламна кампания и пояснения за разликите им;
    • Значение на фейсбук пиксела и продуктовия каталог за последващите кампании.

    Дата: 14 септември (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Създаване на ангажиращo визуално съдържание

    • Подготовка на рекламни послания и криейтиви за кампания;
    • Запознаване с базовата структура на рекламите в различните им формати, най-добри практики за създаване на текстове, сторителинг, изображения и видео.

    Дата: 19 септември (вторник) от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Facebook аудитории - проучване и създаванe

    • Анализ на новостите при създаване на рекламни аудитории;
    • Представяне на Facebook Audiences и най-добрите практики за използването им;
    • Проучване на интереси на аудиторията ни;
    • Подготовка на специални аудитории за кампаниите ни.

    Дата: 21 септември (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Настройка на рекламната кампания

    • Избор на тип рекламна кампания и препоръки за използването на основните типове;
    • Формиране на KPI според целта;
    • Оформяне на различни ад сетове и реклами за различните аудитории;
    • Анализ на възможностите за таргетиране и избор на локация и интереси.

    Дата: 26 септември (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Стратегии за бюджетиране, бидване и приписване (attribution window)

    • Разглеждане на различни варианти за бюджетиране и спечелване на аукциона според обема на аудиторията и размера на средствата, които могат да се отделят за реклама;
    • Разясняване на принципа на работа на рекламните аукциони във Facebook и най-добри практики за тяхното спечелване според рекламната цел;
    • Обясняване на функцията на attribution window.

    Дата: 28 септември (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Ремаркетинг

    • Въведение в ремаркетинга и проучване на възможностите за достигане на бивши, настоящи и потенциални клиенти;
    • Създаване на ремаркетинг аудитории, разделянето им според обем и времеви период и таргетирането им със специфични послания според техните нужди.

    Дата: 3 октомври (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Ключови Facebook метрики за наблюдение и автоматизация

    • Анализ на ключовите метрики от Facebook Ads Manager, които трябва да се наблюдават, за да се анализират резултатите от кампаниите според техните цели;
    • Препоръки за добавяне и подредба на Custom Colums според нуждите;
    • Възможности за създаване на автоматизирани правила (Automated Rules).

    Дата: 5 октомври (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Тестване, анализ и оптимизация

    • Обсъждане на процеса на тестване на ниво кампания, ад сет и ад и задълбочено разглеждане на данните, за да се извършат правилните корекции според резултатите;
    • Анализ на постигнатите резултати, успехите и грешките след завършване на рекламна кампания.

    Дата: 10 октомври (вторник) , от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Workshop: Разработване на стратегия и прилагане в реално време

    Дата: 12 октомври (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Workshop: Анализ на резултатите и възможности за подобряване

    Дата: 17 октомври (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Подготовка за изпит

    Дата: 19 октомври (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 29 октомври (неделя) до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 28 и 29 октомври, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 28 октомври до 23:30 часа на 29 октомври.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 19 ноември (неделя) до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 18 и 19 ноември, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 18 ноември до 23:30 часа на 19 ноември.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора с опит в създаването на реклами във Facebook, които искат да надградят знанията си. Необходим е опит с управлението и оптимизацията на Facebook реклами, свободна работа с базови стратегии, метрики и настройки, които платформата предлага. За курса е необходим английски език на основно ниво.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 10 септември. Обучението стартира на 12 септември 2023 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 29 октомври, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 28 октомври и 29 октомври.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

240 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 19 септември).

Петър Хаджиколев

Преподавател

Велизар Величков

Преподавател

Денислав Георгиев

Преподавател

Facebook Marketing Advanced - септември 2023

Начало: 12 септември 2023
7 седмици
12 кредита
Advanced
Запиши се
Facebook Marketing Advanced - септември 2023

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.