SEO Copywriting - юли 2023
Умения, които ще придобиеш
- Изграждане на стратегия за SEO съдържание
- Проучване, анализ и избор на ключови думи
- Създаване на SEO съдържание за блог
- Създаване на SEO съдържание за продукти и категории
- Off-Page оптимизация
- Изграждане на вътрешни и външни връзки
- Работа с различни SEO инструменти
- Проследяване, анализ и подобряване на SEO резултатите
Теми
-
Resources -
Resources
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Въведение в SEO Copywriting: On-Page & Off-Page -
Въведение в SEO Copywriting: On-Page & Off-Page
• Как хората откриват това, което пише SEO Copywriter?; • Какво е SEO Copywriting?; • Как работят SERPs и къде е мястото на копирайтинга в цялостния SEO процес?; • Видове текстове, спрямо мястото им на сайта: - Начална страница; - Описание на категория; - Продуктово описание; - Блог пост; - Пилър (Pillar) и поддържащо съдържание; - Целева страница (Landing page); - Магазин, "за нас", контакти и други; • "Дисекция" на страницата и SEO елементите в нея ( мета елементи/ текстове/ URL, картинки/ FAQ/ Table of Contents/ подзаглавия/ author box/ дължина на текста/ линкове и т.н.); • Какво означава On-Page & Off-Page SEO?; • Какво трябва да може да прави добрият SEO Copywriter?; • За кого пише SEO Copywriter? - Баланс между писане за търсещите машини и крайният потребител.
Ресурси
-
Видове ключови думи и намерение на търсенето -
Видове ключови думи и намерение на търсенето
• Какво са "ключовите думи"?; • Какво значи "намерение на търсенето"?; • Защо семантиката е важна?; • Разбиране на потребителските намерения и поведение при търсене; • Ключови думи, спрямо намерението; • Ключови думи: Exact match, short-tail, long-tail, branded, non-branded, etc.; • Къде трябва да се използват "ключови думи"?; • Advanced: Какво означава NLP и защо е важно да го разбирате?
Ресурси
-
Изграждане на стратегия за SEO съдържание: Keyword Research & Mapping -
Изграждане на стратегия за SEO съдържание: Keyword Research & Mapping
• Какво включва процесът за създаване на стратегия за SEO съдържание?; • Как се прави Кеyword Research & Mapping: - Мозъчна атака и генериране на идеи; - Методи за откриване на "ключови думи". Класиране и Google Suggestions; • Инструменти, конкуренти, Google Ads Keyword Planner; • Клъстеризация; • Mapping; • Wireframing/ Website Architecture; • Content Strategy; • Reverse engineering на конкуренти - най-успешният метод за създаване на стратегия.
Ресурси
-
Създаване на SEO съдържание: Продуктови и категорийни страници -
Създаване на SEO съдържание: Продуктови и категорийни страници
• Видове съдържание, спрямо уебсайта, който се оптимизира; • Стратегии за планиране на съдържание - Topic clusters, Longtails, Keyword Golden; • Ratio; • Как да се направи избор с коя тема да се стартира SEO Content Strategy?; • Планиране и архитектура на текста: - Заглавие; - Обем, подзаглавия, ключови думи, кукички за задържане на вниманието; • Мета елементи; • Елементи, които се добавят: Булети, schema, FAQ и вътрешни връзки; • Изображения и SEO на изображения; • Демонстрация: Как се пише SEO текст?; • Бонус: Пример с локално SEO съдържание; • Бонус: Как се оптимизира за продукти и услуги без търсене?
Ресурси
-
Създаване на SEO блог съдържание -
Създаване на SEO блог съдържание
• Как да се направи избор с коя тема да се стартира SEO Content Strategy?; • Планиране и архитектура на текста; • SEO елементи, които се добавят; • Мета елементи; • Демонстрация: Как се пише блог текст?; • Полезни SEO copywriting инструменти, с които може да се пише по-бързо и да се проверява наситеността на "ключовите думи".
Ресурси
-
Линкбилдинг: Вътрешни и външни връзки -
Линкбилдинг: Вътрешни и външни връзки
• Защо е важен добрият линк профил?; • Разликата между вътрешни и външни връзки; • Йерархия на страниците и линковете в уебсайт; • Anchor texts – добри практики; • Бонус: Разлика между статични и диниамични URLs и защо slug-a е толкова важен за уебсайт?; • Бонус: Как да се проследи кой къде кликва? - UTMs.
Ресурси
-
Off-Page SEO -
Off-Page SEO
• Технически изправности на сайта, които трябва да се следят, за да може да се класира съдържанието; • Канонични адреси; • Index/ Noindex + Follow/ Nofollow; • Hreflang при мултиезичност; • Robots.txt; • Откъде може да се вземат идеи за беклинкове? - Анализ на конкурентите; • Как се анализират и оценяват беклинковете?; • Off-page SEO за копирайтъри: Защо е важна част и как помага на текстовете?; • Guest posting; • Expert roundups; • HARO; • Social media; • Cold outreach - какво е и защо трябва да сте добри в него?
Ресурси
-
Работа със SEO инструменти за On-page SEO: Демонстрация -
Работа със SEO инструменти за On-page SEO: Демонстрация
• Демонстрация: YOAST/ Rankmath; • Демонстрация: SEMrush; • Демонстрация: Netpeak SEO Extension (Detailed SEO chrome extension) & Other SEO; • Tools for checking SEO Score of your content before publishing.
Ресурси
-
Следене на органичен трафик и подобряване на стратегия -
Следене на органичен трафик и подобряване на стратегия
• Демонстрация: Google Analytics; • Демонстрация: Google Search Console; • За какво да се следи: - Проследяване на класиране на "ключови думи" и "видимост" при търсене; - Анализиране на показателите за ефективност на ключовите думи (напр. честота на кликване, степен на отпадане, процент на реализация и др.); - Взимане на решения, базирани на данни за съответната стратегия за "ключови думи" и съдържание.
Ресурси
-
Подготовка за изпит -
Подготовка за изпит
• Подготовка за изпит и отговори на въпроси.
Ресурси
-
Редовен изпит -
Редовен изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Поправителен изпит -
Поправителен изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
120 лв.Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.
Вяра Стефчева
Преподавател
Виктор Иванов
Преподавател