Курс Content Management - юни 2023 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Content Management - юни 2023

Начало Начало: 27 юни 2023
продължителност 7 седмици
кредити 12 кредита
Advanced
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Комбиниране на различни маркетинг тактики
  • Разбиране на всички различни роли, които съдържанието изпълнява
  • Планиране на цялостни стратегии за маркетинг чрез съдържание
  • Управление на процесите по създаване на съдържание
  • Демонстриране на възвръщаемостта на маркетинговото съдържание
  • Концептуализиране на съдържание, работещо за различни аудитории
  • Планиране на съдържание за етапите от потребителската пътека

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Роли и приложения на контент маркетинга

    • Роли на контент маркетинга в потребителската пътека;
    • Роли на контент маркетинга за различни звена в организацията.

    Дата: 27 юни (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Аудитории на съдържание

    • Oписание на различните типове аудитории на съдържание;
    • Наслагване на аудитории, покриващи повече от една маркетингова цел;
    • Различни нива на зрялост на аудиториите.

    Дата: 29 юни (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Пътеки, поведение и нужди на аудиториите

    • Стандартна потребителска пътека;
    • Разпознаване на етапа в потребителската пътека за всеки потребител – самосегментиране на аудиторията;
    • Изследване на потребителската пътека.

    Дата: 4 юли (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Анализ на конкурентната среда

    • Oдит на конкурентно съдържание;
    • Проучване на канали и формати за съдържание;
    • Сравнение със съдържанието на конкурентите и изграждане на диференциация.

    Дата: 6 юли (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Планиране на цялостна програма

    • Стъпки в планирането на контент програма;
    • Модел за описание на контент програма;
    • Въпроси при планиране.

    Дата: 11 юли (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Работа с подизплънители за създаване на съдържание

    • Документиране на контент стратегия;
    • Редакционни правила и онбординг на подизпълнители;
    • Проектен мениджмънт при създаване на съдържание.

    Дата: 13 юли (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Workshop

    • Преглед на аудитории и пътеки, предадени от курсистите.

    Дата: 18 юли (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Пресечни точки между съдържание и реклама

    • Взаимодействие между съдържание и реклама;
    • Планиране на рекламни бюджети като част от контент стратегията;
    • Избор на канали и формати и оптимизация.

    Дата: 20 юли (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Контент бизнес план: разходи и ресурси

    • Eлементи на контент бизнес плана;
    • Типове контент планиране;
    • Планиране на необходими ресурси и разходи.

    Дата: 25 юли (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Контент бизнес план: ползи и приходи

    • Планиране на ползи и приходи;
    • Баланс и възвръщаемост на съдържането;
    • Създаване на бизнес план за всяка стъпка от потребителската пътека.

    Дата: 27 юли (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Workshop

    • Преглед на бизнес план и измерване според плана.

    Дата: 1 август (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Подготовка за изпит

    • Въпроси и отговори от курсисти;
    • Подготвка за изпит.

    Дата: 3 август (четвъртък), от 19:00 до 22:30 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 13 август до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 12 и 13 август, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 12 август до 23:30 часа на 13 август.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 2 и 3 септември, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 2 септември до 23:30 часа на 3 септември.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора с опит в създаването на съдържание и измерването на неговата ефективност. Необходимо е курсистите да бъдат добре запознати с базовите принципи за потребителски нужди, таргетиране и потребителски път. За курса е необходим английски език на основно ниво.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването за курса е отворено до 25 юни. Обучението стартира на 27 юни 2023 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 13 август, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 12 август и 13 август.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

240 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 4 юли).

Атанас Атанасов

Преподавател

Атанас Атанасов е експерт с над 12 години опит в областта на маркетинга и рекламата. Съосновател на Скапто (най-голямата верига за премиум бургери в страната). Започва кариерата си в дигитална творческа агенция, впоследствие ръководи маркетинг екипи в българските бизнеси на големи международни компании: Лидл, Карлсберг, Теленор. Има опит като ръководител на отдели с големи бюджети и разходи, като през годините е преминал през десетки обучения, семинари и програми за водене на преговори.

Content Management - юни 2023

Начало: 27 юни 2023
7 седмици
12 кредита
Advanced
Запиши се
Content Management - юни 2023

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.