Google Analytics Advanced - май 2023
Ще бъдат засегнати възможностите за ползване на Analytics API, Google Tag Manager и Google Data Studio. Ще получите съчетание от практически съвети и дискусии по цялостния процес на разчитане и визуализация на данните от Google Analytics. За целта ще бъдат разгледани и създадени редица отчети и инструменти, така че да получите детайлна и конкретна информация за ефективността на рекламните кампании и бизнеса онлайн.
Умения, които ще придобиеш
- Персонализиране на отчети в Google Analytics
- Работа с Google Tag Manager
- Умения за анализ на рекламни и маркетинг кампании
- Работа с Google Data Studio
- Работа с външни инструменти и Google Analytics API
- Визуализиране на данни в Data Studio
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Фуния на продажбите и Уеб анализи -
Фуния на продажбите и Уеб анализи
• Рекламна стратегия;
• Продажбена фуния;
• Има ли разлика между рекламиране и брандинг?;
• Измерване на ефективността на рекламните кампании във всяка част на фунията.
Ресурси
-
Performance стратегии за различни типове сайтове и индустрии -
Performance стратегии за различни типове сайтове и индустрии
• Отчет за реализациите, многоканални и асистирани конверсии;
• Модели на приписване;
• Инструмент за модели на приписване.
Ресурси
-
Персонализирани показатели и метрики -
Персонализирани показатели и метрики
• Персонализирани показатели;
• Имплементация и случаи на употреба;
• Примерни отчети;
• Персонализирани метрики.
Ресурси
-
Measurement protocol -
Measurement protocol
• Начини за изпращане на допълнителни данни към Google Analytics;
• Следене на реализации от електронни магазини чрез протокола за измерване.
Ресурси
-
Case study: Разширени отчети -
Case study: Разширени отчети
• Как се проследяват потенциални клиенти?;
• TV, радио и офлайн реклама;
• Проследяване на обаждания.
Ресурси
-
Google Looker Studio -
Google Looker Studio
• Въведение в Google Data Studio;
• Шаблони на отчети.
Ресурси
-
Google Tag Manager -
Google Tag Manager
• Въведение в Google Tag Manager;
• Как се синхронизират Facebook Tag Pixel с GTM?;
• Настройване на цели в Analytics чрез GTM;
• Как се имплементират структурирани данни с GTM?;
• Примери.
Ресурси
-
Google Analytics API и персонализирани отчети за измерване на ефективността -
Google Analytics API и персонализирани отчети за измерване на ефективността
• Предимства на Google Analytics API;
• Как се създават персонализирани отчети за измерване на ефективността с помощта на GA API.
Ресурси
-
Подготовка за изпит -
Подготовка за изпит
• Подготовка за изпитното задание.
Ресурси
-
Q&A + Допълнителни инструменти -
Q&A + Допълнителни инструменти
• Въпроси и отговори:
• Допълнителни инструменти.
Ресурси
-
Редовен изпит -
Редовен изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Поправителен изпит -
Поправителен изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
160 лв.Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.
Геннадий Воробьов
Преподавател
Георги Кандев
Преподавател