Copywriting Secrets - септември 2022
Умения, които ще придобиеш
- Разбиране на връзката между копирайтинг и бранд стратегия
- Различаване на отделните видове комерсиално съдържание
- Създаване на успешни текстове
- Измисляне на идеи в различни канали
- Разпознаване и достигане до инсайти
- Основни умения за презентиране на идеи
- Измисляне на творчески концепции
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Видове рекламно съдържание -
Видове рекламно съдържание
• Основни канали в 360 градусовата кампания; • Какви са каналите в ATL и digital?; • Кога и колко да сме креативни в копито?; • Контекстуален копирайтинг; • Как се променя рекламното съдържание през годините?
Ресурси
-
Инсайти – как да ги намерим и познаем? -
Инсайти – как да ги намерим и познаем?
• Какво значи „инсайт“?; • Как да различаваме инсайти от факти?; • Типове инсайти; • Примери.Ресурси
-
Техники за генериране на идеи и копирайтинг -
Техники за генериране на идеи и копирайтинг
• Модели в рекламата: как да ги разпознаваме и използваме?; • Примери за реклами в определени модели; • Копирайтинг техники и примери.
Ресурси
-
SEO Copywriting -
SEO Copywriting
• Какви са основните характеристики на различните видове уеб текстове?; • Какво притежават всички viral текстове и уеб страници?; • Как да накараме Gen Z & Gen Alpha да прекарат повече време на сайта ни, вместо да отворят TikTok?; • Кои са тайните на копирайтинга и запомнящия се апел, който продава през 2022 г.?; • Как се пише за бизнес и продукти, за които няма висок интерес?; • Къде да търсим актуални теми, които ще ни донесат висок трафик и ще изградят доверие у бранда?; • Как да предвиждаме бъдещи търсения?; • Как да разпространяваме съдържанието си след публикуване?Ресурси
-
Копирайтинг за кратки и дълги форми -
Копирайтинг за кратки и дълги форми
• Разлика между кратък и дълъг текст/ Примери; • Разлики в подхода за ATL и Digital/ Примери.
Ресурси
-
Как да презентираме нашите идеи? -
Как да презентираме нашите идеи?
• Как се разписват идеи и защо това е важно?; • Стилове на презентиране; • Как се пише кейс стъди?; • Примери.
Ресурси
-
Копирайтингът в стратегията на бранда -
Копирайтингът в стратегията на бранда
• Как се мислят име, слоган и идеи за launch?; • Тone of voice – как се открива и запазва?; • Измисляне на творчески концепции.
Ресурси
-
Практическо задание за социална реклама -
Практическо задание за социална реклама
• Практическо задание.
Ресурси
-
Практическо задание за фешън бранд -
Практическо задание за фешън бранд
• Практическо задание.
Ресурси
-
Подготовка за изпит -
Подготовка за изпит
• Подготовка за изпита; • Q&A сесия.
Ресурси
-
Какво прави копирайтърът? -
Какво прави копирайтърът?
• Структурата на рекламната агенция и какво прави копирайтърът в нея; • Задачите на един копирайтър; • С какви хора се работи на фрийленс?; • Копирайтинг от страна на бранда; • Основните неписани правила за работата в екип.
Ресурси
-
Редовен изпит -
Редовен изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Поправителен изпит -
Поправителен изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
120 лв.Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.
Александър Братимиров
Преподавател