Курс Copywriting Secrets - септември 2022 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Copywriting Secrets - септември 2022

Начало Начало: 13 септември 2022
продължителност 7 седмици
кредити 9 кредита
Fundamentals
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Различаване на отделните видове комерсиално съдържание
  • Създаване на успешни текстове
  • Измисляне на идеи в различни канали
  • Разпознаване и достигане до инсайти
  • Разбиране на връзката между копирайтинг и бранд стратегия
  • Основни умения за презентиране на идеи
  • Измисляне на творчески концепции

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Видове рекламно съдържание

    • Основни канали в 360 градусовата кампания;
    • Какви са каналите в ATL и digital?;
    • Кога и колко да сме креативни в копито?;
    • Контекстуален копирайтинг;
    • Как се променя рекламното съдържание през годините?

    Дата: 13 септември (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Инсайти – как да ги намерим и познаем?

    • Какво значи „инсайт“?;
    • Как да различаваме инсайти от факти?;
    • Типове инсайти;
    • Примери.

    Дата: 15 септември (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Техники за генериране на идеи и копирайтинг

    • Модели в рекламата: как да ги разпознаваме и използваме?;
    • Примери за реклами в определени модели;
    • Копирайтинг техники и примери.

    Дата: 20 септември (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • SEO Copywriting

    • Какви са основните характеристики на различните видове уеб текстове?;
    • Какво притежават всички viral текстове и уеб страници?;
    • Как да накараме Gen Z & Gen Alpha да прекарат повече време на сайта ни, вместо да отворят TikTok?;
    • Кои са тайните на копирайтинга и запомнящия се апел, който продава през 2022 г.?;
    • Как се пише за бизнес и продукти, за които няма висок интерес?;
    • Къде да търсим актуални теми, които ще ни донесат висок трафик и ще изградят доверие у бранда?;
    • Как да предвиждаме бъдещи търсения?;
    • Как да разпространяваме съдържанието си след публикуване?

    Дата: 23 септември (петък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Копирайтинг за кратки и дълги форми

    • Разлика между кратък и дълъг текст/ Примери;
    • Разлики в подхода за ATL и Digital/ Примери.

    Дата: 27 септември (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Как да презентираме нашите идеи?

    • Как се разписват идеи и защо това е важно?;
    • Стилове на презентиране;
    • Как се пише кейс стъди?;
    • Примери.

    Дата: 29 септември (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Копирайтингът в стратегията на бранда

    • Как се мислят име, слоган и идеи за launch?;
    • Тone of voice – как се открива и запазва?;
    • Измисляне на творчески концепции.

    Дата: 4 октомври (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Практическо задание за социална реклама

    • Практическо задание.

    Дата: 6 октомври (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Практическо задание за фешън бранд

    • Практическо задание.

    Дата: 11 октомври (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Подготовка за изпит

    • Подготовка за изпита;
    • Q&A сесия.

    Дата: 13 октомври (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Какво прави копирайтърът?

    • Структурата на рекламната агенция и какво прави копирайтърът в нея;
    • Задачите на един копирайтър;
    • С какви хора се работи на фрийленс?;
    • Копирайтинг от страна на бранда;
    • Основните неписани правила за работата в екип.

    Дата: 18 октомври (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 30 октомври до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 29 октомври до 23:30 часа на 30 октомври.
  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 13 ноември до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 12 ноември до 23:30 часа на 13 ноември.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора без опит в създаването на съдържание, които искат да придобият умения за изграждане на копирайтинг стратегии и писане на успешни рекламни текстове. Необходимо е курсистите да имат високо ниво на грамотност. За курса е необходим английски език на основно ниво.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 11 септември. Обучението стартира на 13 септември 2022 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 30 октомври, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 29 октомври и 30 октомври.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

190 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 20 септември).

Александър Братимиров

Преподавател

Александър Братимиров е творчески директор и партньор в рекламна агенция Human. В рекламата е от 6 г., преди това в продължение на 5 г. работи в една от най-големите телевизионни продуцентски къщи в България. Започва в Ogilvy като копирайтър, по-късно преминава в Saatchi&Saatchi, където става творчески директор. Сред последните отличия в Human на ФАРА са две златни награди за проект на Fashion Days, а също сребро, бронз и две номинации.

Copywriting Secrets - септември 2022

Начало: 13 септември 2022
7 седмици
9 кредита
Fundamentals
Запиши се
Copywriting Secrets - септември 2022

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.