Курс Instagram Marketing - май 2022 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Instagram Marketing - май 2022

Начало Начало: 09 май 2022
продължителност 6 седмици
кредити 12 кредита
Advanced
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Създаване на печеливш профил
  • Планиране на съдържание за Instagram
  • Проучване и анализиране на конкуренцията
  • Разбиране на Instagram алгоритъма
  • Работа с инфлуенсъри
  • Анализ на статистики и резултати

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Въведение и създаване на Инстаграм профил

    • Въведение в Instagram;
    • Създаване на личен и бизнес профил;
    • Специфики на платформата.

    Дата: 9 май, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Как работи алгоритъмът?

    • Особености на Instagram алгоритъма;
    • Техники при органично съдържание;
    • Новости в платформата.

    Дата: 11 май, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Как се изграждат и оптимизират лични и бизнес профили?

    • Оптимизация и трикове при изграждането на профили;
    • Популяризиране и управление на бизнес профили.

    Дата: 13 май, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Стратегии за създаване на уникално съдържание

    • Какво е качествено съдържание в Инстаграм и как да го създаваме?;
    • Добри и лоши примери за създаване на съдържание.

    Дата: 16 май, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Стори Техники

    • Техники при създаване на сторита;
    • Добри и лоши примери.

    Дата: 18 май, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Хаштаг Стратегии и подробно разглеждане на Инстаграм Reels

    • Хаштагове - защо, къде и как?;
    • Как да използваме Reels в наша полза?;
    • Защо Reels е подценяван инструмент при бизнес профилите?

    Дата: 20 май, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Как да увеличим последователите си с Reels (Част 1)

    • Трикове за увеличаване на последователите;
    • Създаване на качествено съдържание в Reels.

    Дата: 23 май, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Reels (Част 2). Изграждане на лоялна аудитория

    • Първи стъпки при изграждането на аудитория;
    • Запазване и увеличаване на аудиторията;
    • Ангажиране на последователите.

    Дата: 25 май, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Как да конвертираме последователите си в клиенти?

    • Как да превърнем последователите си в клиенти?;
    • Техники за добиване на повече конверсии.

    Дата: 30 май, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Използване на ключови функции с цел монетизиране

    • Как и защо да използваме IGTV, Guides, Lives и други ключови функции?

    Дата: 1 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Упражнение: Трикове за създаване на качествени постове

    • Примерни задачи за създаване на уникално съдържание.

    Дата: 6 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Упражнение: Създаване и отимизация на реклами.

    • Създаване на рекламно съдържание в Instagram;
    • Оптимизация;
    • Анализ на резултатите.

    Дата: 8 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Тълкуване на Статистики и Анализиране на резултати

    • Как да интерпретираме статистическите данни от Инстаграм?;
    • Изводи и оптимизация на профила.

    Дата: 13 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Подготовка за изпит

    • Подготовка за изпитното задание.

    Дата: 15 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 26 юни до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 25 и 26 юни, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 25 юни до 23:30 часа на 26 юни.
  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 10 юли до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 9 и 10 юли, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 9 юли до 23:30 часа на 10 юли.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът започва от самите основи на Instagram маретинга и завършва с най-сложните и модерни дигитални стратегии в платформата, затова е подходящ както за начинаещи маркетолози, така и за хора с опит в дигиталния маркетинг. За курса е необходим английски език на основно ниво.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 7 май. Обучението стартира на 9 май 2022 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 26 юни, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 25 юни и 26 юни.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

240 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 13 май).

Димитър Христов

Преподавател

Димитър Христов е маркетинг специалист в областта на Facebook и Instagram. Social Media Influencer е с над 125,000 последователи. С повече от 7 години опит в дигиталния маркетинг, Димитър е работил с някои от най-авторитетните брандове като PokerStars и L’Oreal Paris, а също и с един от най-известните фитнес модели - Лазар Ангелов. Мисията на Димитър сега е да предаде всички натрупани знания и опит на всеки, който си мисли, че е непосилно да развие Инстаграм акаунта си до десетки хиляди последователи, да обикаля света напълно безплатно и най-важното - да генерира печалба благодарение на него.

Instagram Marketing - май 2022

Начало: 09 май 2022
6 седмици
12 кредита
Advanced
Запиши се
Instagram Marketing - май 2022

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.