Facebook Marketing Advanced - юни 2022
Умения, които ще придобиеш
- Правилно планиране на рекламни кампании
- Създаване на автоматизирани правила
- Създаване на подходящ микс от целеви аудитории
- Успешно използване на ремаркетинг
- Ефективно използване на задълбочените статистики
- Правилно разпределяне на рекламни бюджети
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Въведение в курса и новости във Facebook -
Въведение в курса и новости във Facebook
• Представяне на курса, основните теми в него и ползите, които курсистите ще получат от предстоящите лекции; •Запознаване с лекторите и техния професионален опит; • Представяне на полезни ресурси, които ще бъдат използвани по време на курса.Ресурси
-
Копирайтинг и създаване на органично съдържание -
Копирайтинг и създаване на органично съдържание
• Разглеждане на случилите се промени във възможностите, обхвата и типовете рекламни кампании; • Избор на личен акаунт или бизнес мениджър за целите на рекламна кампания и пояснения за разликите им; • Значение на Facebook пиксела и продуктовия каталог за последващите кампании.Ресурси
-
Създаване на ангажиращo визуално съдържание -
Създаване на ангажиращo визуално съдържание
• Подготовка на рекламни послания и криейтиви за кампания;
• Запознаване с базовата структура на рекламите в различните им формати, най-добри практики за създаване на текстове, сторителинг, изображения и видео.Ресурси
-
Facebook аудитории - проучване и създаванe -
Facebook аудитории - проучване и създаванe
• Анализ на новостите при създаване на рекламни аудитории;
• Представяне на Facebook Audiences и най-добрите практики за използването им;
• Проучване на интереси на аудиторията ни;
• Подготовка на специални аудитории за кампаниите ни.Ресурси
-
Настройка на рекламна кампания -
Настройка на рекламна кампания
• Избор на тип рекламна кампания и препоръки за използването на основните типове;
• Формиране на KPI според целта ни;
• Оформяне на различни ads сетове и реклами за различните аудитории;
• Анализ на възможностите за таргетиране и избор на локация и интереси.Ресурси
-
Стратегии за бюджетиране, бидване и приписване (attribution window) -
Стратегии за бюджетиране, бидване и приписване (attribution window)
• Разглеждане на различни варианти за бюджетиране и спечелване на аукциона според обема на аудиторията и размера на средствата, които можем да отделим за реклама; • Разясняване на принципа на работа на рекламните аукциони във Facebook и най-добри практики за тяхното спечелване според рекламната ни цел; • Обясняване на функцията на attribution window.Ресурси
-
Ремаркетинг -
Ремаркетинг
• Въведение в ремаркетинга и проучване на възможностите за достигане на бивши, настоящи и потенциални клиенти; • Създаване на ремаркетинг аудитории, разделянето им според обем и времеви период и таргетирането им със специфични послания според техните нужди.Ресурси
-
Ключови Facebook метрики за наблюдение и автоматизация -
Ключови Facebook метрики за наблюдение и автоматизация
• Анализ на ключовите метрики от Facebook Ads Manager, които трябва да наблюдаваме, за да анализираме резултатите от кампаниите си според техните цели; • Препоръки за добавяне и подредба на Custom Colums според нуждите ни; • Възможности за създаване на автоматизирани правила (Automated Rules).Ресурси
-
Тестване, анализ и оптимизация -
Тестване, анализ и оптимизация
• Обсъждане на процеса на тестване на ниво кампания, ads сет и ads и задълбочено разглеждане на данните, за да се извършат правилните корекции според резултатите; • Анализ на постигнатите резултати, успехите и грешките след завършване на рекламна кампания.Ресурси
-
Упражнение I: Разработване на стратегия и прилагане в реално време -
Упражнение I: Разработване на стратегия и прилагане в реално време
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Упражнение II: Анализ на резултатите и възможности за подобряване -
Упражнение II: Анализ на резултатите и възможности за подобряване
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Подготовка за изпит -
Подготовка за изпит
• Представяне на примерен курсов проект.Ресурси
-
Редовен изпит -
Редовен изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Поправителен изпит -
Поправителен изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
160 лв.Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.
Велизар Величков
Преподавател
Денислав Георгиев
Преподавател
Петър Хаджиколев
Преподавател