Facebook Marketing Advanced - юни 2022

Умения, които ще придобиеш
- Правилно планиране на рекламни кампании
- Създаване на автоматизирани правила
- Създаване на подходящ микс от целеви аудитории
- Успешно използване на ремаркетинг
- Ефективно използване на задълбочените статистики
- Правилно разпределяне на рекламни бюджети
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Въведение -
Въведение
• Представяне на курса, основните теми в него и ползите, които курсистите ще получат от предстоящите лекции;
• Запознаване с лекторите и техния професионален опит;
• Представяне на полезни ресурси, които ще бъдат използвани по време на курса.
Дата: 28 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Новости и настройки в платформата -
Новости и настройки в платформата
• Разглеждане на случилите се промени във възможностите, обхвата и типовете рекламни кампании;
• Избор на личен акаунт или бизнес мениджър за целите на рекламна кампания и пояснения за разликите им;
• Значение на фейсбук пиксела и продуктовия каталог за последващите кампании.
Дата: 30 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Копирайт и криейтив -
Копирайт и криейтив
• Подготовка на рекламни послания и криейтиви за кампания;
• Запознаване с базовата структура на рекламите в различните им формати, най-добри практики за създаване на текстове, сторителинг, изображения и видео.
Дата: 5 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Facebook аудитории - проучване и създаванe -
Facebook аудитории - проучване и създаванe
• Анализ на новостите при създаване на рекламни аудитории;
• Представяне на Facebook Audiences и най-добрите практики за използването им;
• Проучване на интереси на аудиторията ни;
• Подготовка на специални аудитории за кампаниите ни.
Дата: 7 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Настройка на рекламна кампания -
Настройка на рекламна кампания
• Избор на тип рекламна кампания и препоръки за използването на основните типове;
• Формиране на KPI според целта ни;
• Оформяне на различни ад сетове и реклами за различните аудитории;
• Анализ на възможностите за таргетиране и избор на локация и интереси.
Дата: 12 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Стратегии за бюджетиране, бидване и приписване (attribution window) -
Стратегии за бюджетиране, бидване и приписване (attribution window)
• Разглеждане на различни варианти за бюджетиране и спечелване на аукциона според обема на аудиторията и размера на средствата, които можем да отделим за реклама;
• Разясняване на принципа на работа на рекламните аукциони във Facebook и най-добри практики за тяхното спечелване според рекламната ни цел;
• Обясняване на функцията на "attribution window".Дата: 14 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Ремаркетинг -
Ремаркетинг
• Въведение в ремаркетинга и проучване на възможностите за достигане на бивши, настоящи и потенциални клиенти;
• Създаване на ремаркетинг аудитории, разделянето им според обем и времеви период и таргетирането им със специфични послания според техните нужди.Дата: 19 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Ключови Facebook метрики за наблюдение и автоматизация -
Ключови Facebook метрики за наблюдение и автоматизация
• Анализ на ключовите метрики от Facebook Ads Manager, които трябва да наблюдаваме, за да анализираме резултатите от кампаниите си според техните цели;
• Препоръки за добавяне и подредба на Custom Colums според нуждите ни;
• Възможности за създаване на автоматизирани правила (Automated Rules).Дата: 21 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Тестване, анализ и оптимизация -
Тестване, анализ и оптимизация
• Обсъждане на процеса на тестване на ниво кампания, ад сет и ад и задълбочено разглеждане на данните, за да се извършат правилните корекции според резултатите.
• Анализ на постигнатите резултати, успехите и грешките след завършване на рекламна кампания.Дата: 26 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Упражнение I: Разработване на стратегия и прилагане в реално време -
Упражнение I: Разработване на стратегия и прилагане в реално време
Дата: 28 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Упражнение II: Анализ на резултатите и възможности за подобряване -
Упражнение II: Анализ на резултатите и възможности за подобряване
Дата: 2 август, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Подготовка за изпит -
Подготовка за изпит
bull; Представяне на примерен курсов проект.Дата: 4 август, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Редовен изпит -
Редовен изпит
• Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 14 август до 23:59:59 часа.
• Теоретичният изпит ще се проведе от 8:00 часа на 13 август до 23:30 часа на 14 август.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Поправителен изпит -
Поправителен изпит
• Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 4 септември до 23:59:59 часа.
• Теоретичният изпит ще се проведе от 8:00 часа на 3 септември до 23:30 часа на 4 септември.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?
Записването в курса е отворено до 26 юни. Обучението стартира на 28 юни 2022 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".
Как и къде ще се провеждат занятията?
Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.
Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?
Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 14 август, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 13 август и 14 август.
Ще получа ли сертификат след изпита?
След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
240 лв.Онлайн обучение в реално време
Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
Помощ от ментор за усвояване на учебния материал
Достъп до затворена Facebook група с курсистите
Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 5 юли).
Велизар Величков
Преподавател
Денислав Георгиев
Преподавател
Петър Хаджиколев
Преподавател
