Курс Content Strategy - февруари 2022 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Content Strategy - февруари 2022

Начало Начало: 22 февруари 2022
продължителност 7 седмици
кредити 12 кредита
Advanced
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Планиране на цялостни стратегии за маркетинг чрез съдържание
  • Управление на процесите по създаване на съдържание
  • Демонстриране на възвръщаемостта на маркетинговото съдържание
  • Усвояване на комбинации от различни маркетинг тактики
  • Концептуализиране на съдържание, работещо за различни аудитории
  • Планиране на съдържание за етапите от потребителската пътека
  • Създаване на бизнес планове за целите на контент маркетинга
  • Разбиране на всички различни роли, които съдържанието изпълнява
Виж още

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Започни със "ЗАЩО"

    • Content marketing – исторически поглед и развитие;
    • Текущи тенденции;
    • Планиране на съдържание;
    • Проучване и избор на маркетинг канали.

    Дата: 22 февруари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Buyer persona

    • Online vs. Offline;
    • Потребителски навици;
    • Сезонност;
    • Четири типа потребители – ранно приемащи, иноватори, ранно мнозинство, късно мнозинство, късно приемащи.

    Дата: 24 февруари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • It’s a journey, not a sprint race

    • Branding vs performance;
    • Етапи по планиране на стратегия;
    • Brand awareness – Sales – Loyalty;
    • Избор на подход – изграждане на марка, изграждане на печеливша продажбена стратегия, изграждане на продукт (lean подход) или валидиране на модела в движение.

    Дата: 1 март, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Изграждане на маркетинг стратегия за съдържанието

    • Разлика между рекламна кампания и маркетинг стратегия;
    • Проучване на конкуренти – онлайн и офлайн.

    Дата: 2 март, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Workshop

    • Обсъждане на домашни и обратна връзка.

    Дата: 8 март, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Безплатните ресурси като инструмент на маркетинга на съдържанието

    • Игри;
    • Книги и доклади за сваляне;
    • Тестове;
    • Участия в конференции, лекции, трейнинги;
    • Как да Ви поканят като лектор на TEDx?

    Дата: 10 март, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Послания, които изпращаме

    • Екип и вътрешна комуникация;
    • Брандинг;
    • Офис;
    • Аромати;
    • Музикални файлове;
    • Събития.

    Дата: 15 март, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Работа с подизпълнители и създаване на съдържание

    • Документиране на стратегия за маркетинг съдържание;
    • Редакционни правила и онбординг на подизпълнители;
    • Проектен мениджмънт при създаване на съдържание.

    Дата: 17 март, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Контент бизнес план: ползи и приходи

    • Business Canava;
    • Планиране на ползи и приходи;
    • Създаване на бизнес план за всяка стъпка от потребителската пътека.

    Дата: 22 март, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Подготовка за изпит

    • Q&A сесия, разглеждане на казуси и подготовка за изпита.

    Дата: 24 март, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 10 април до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 9 април до 23:30 часа на 10 април.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 1 май до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 30 април до 23:30 часа на 1 май.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора с опит в създаването на съдържание и измерването на неговата ефективност. Необходимо е курсистите да бъдат добре запознати с базовите принципи за потребителски нужди, таргетиране и потребителски път. За курса е необходим английски език на основно ниво.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 20 февруари. Обучението стартира на 22 февруари 2022 г., а занятията ще се провеждат всеки вторник и четвъртък от 19:00 до 22:00 часа. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 10 април, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 9 април и 10 април.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

220 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 1 март).

Ивелина Атанасова-Генчев

Преподавател

Ивелина Атанасова - Генчев е бизнес консултант по пазарни стратегии и маркетинг на растежа. Създател на Newtrend.agency - бизнес клиника за дигитална трансформация на бизнеса. Ментор в редица международни акселераторски програми за стартиращи компании. Автор на теорията за "дигиталните деца" и основен двигател на глобалната инициатива за трансформация на образованието - DigitalKidZ: "Училище с отворен код". Съ-основател на българския клон на световната организация - Women in Tech. В професионалната ѝ визитка присъстват отличия за "Жена на годината" в категория "Иновации и технологии" (2016г.) и отличие от Президента на Република България - Румен Радев за висок обществен принос в областта на компютърните науки - награди "Джон Атанасов" (2017г.). Модератор на маркетинг журито в конкурса "Сайт на годината".

Content Strategy - февруари 2022

Начало: 22 февруари 2022
7 седмици
12 кредита
Advanced
Запиши се
Content Strategy - февруари 2022

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."