Курс Content Strategy - февруари 2022 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Content Strategy - февруари 2022

Начало Начало: 22 февруари 2022
продължителност 7 седмици
кредити 12 кредита
Advanced
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Планиране на цялостни стратегии за маркетинг чрез съдържание
  • Управление на процесите по създаване на съдържание
  • Демонстриране на възвръщаемостта на маркетинговото съдържание
  • Усвояване на комбинации от различни маркетинг тактики
  • Концептуализиране на съдържание, работещо за различни аудитории
  • Планиране на съдържание за етапите от потребителската пътека
  • Създаване на бизнес планове за целите на контент маркетинга
  • Разбиране на всички различни роли, които съдържанието изпълнява
Виж още

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Роли и приложения на контент маркетинга

    • Роли на контент маркетинга в потребителската пътека;
    • Роли на контент маркетинга за различни звена в организацията.

    Дата: 22 февруари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Аудитории на съдържание

    • Oписание на различните типове аудитории на съдържание;
    • Наслагване на аудитории, покриващи повече от една маркетингова цел;
    • Различни нива на зрялост на аудиториите.

    Дата: 24 февруари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Пътеки, поведение и нужди на аудиториите

    • Стандартна потребителска пътека;
    • Разпознаване на етапа в потребителската пътека за всеки потребител – самосегментиране на аудиторията;
    • Изследване на потребителската пътека.

    Дата: 1 март, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Анализ на конкурентната среда

    • Oдит на конкурентно съдържание;
    • Проучване на канали и формати за съдържание;
    • Сравнение със съдържанието на конкурентите и изграждане на диференциация.

    Дата: 2 март, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Планиране на цялостна програма

    • Стъпки в планирането на контент програма;
    • Модел за описание на контент програма;
    • Въпроси при планиране.

    Дата: 8 март, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Работа с подизпълнители за създаване на съдържание

    • Документиране на контент стратегия;
    • Редакционни правила и онбординг на подизпълнители;
    • Проектен мениджмънт при създаване на съдържание.

    Дата: 10 март, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Workshop

    • Преглед на аудитории и пътеки, предадени от курсистите.

    Дата: 15 март, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Пресечни точки между съдържание и реклама

    • Взаимодействие между съдържание и реклама;
    • Планиране на рекламни бюджети като част от контент стратегията;
    • Избор на канали и формати и оптимизация.

    Дата: 17 март, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Контент бизнес план: разходи и ресурси

    • Eлементи на контент бизнес плана;
    • Типове контент планиране;
    • Планиране на необходими ресурси и разходи.

    Дата: 22 март, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Контент бизнес план: ползи и приходи

    • Планиране на ползи и приходи;
    • Баланс и възвръщаемост на съдържането;
    • Създаване на бизнес план за всяка стъпка от потребителската пътека.

    Дата: 24 март, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Workshop

    • Преглед на бизнес план и измерване според плана.

    Дата: 29 март, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Подготовка за изпит

    • Въпроси и отговори от курсисти.

    Дата: 31 март, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 10 април до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 9 април до 23:30 часа на 10 април.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 1 май до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 31 април до 23:30 часа на 1 май.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ както за хора с познания в създаването съдържание и измерването на неговата ефективност. Необходимо е курсистите да бъдат добре запознати с базовите принципи за потребителски нужди, таргетиране и потребителски път.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 20 февруари. Обучението стартира на 22 февруари 2022 г., а занятията ще се провеждат всеки вторник и четвъртък от 19:00 до 22:00 часа. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 10 април, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 9 април и 10 април.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

220 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 1 март).

Content Strategy - февруари 2022

Начало: 22 февруари 2022
7 седмици
12 кредита
Advanced
Запиши се
Content Strategy - февруари 2022

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."