Курс Marketing Basics - ноември 2020 - SoftUni Digital
Loading...

Marketing Basics - ноември 2020

16 ноември 2020 4 седмици 3 кредита

За курса

Marketing Basics е въвеждащ курс за обновената програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital. Обучението е безплатно и дава възможност да придобиете основни знания в сферата на дигиталния маркетинг. Най-голяма стойност за всички участници ще бъде да се докоснат до практиката чрез занятията, които ще бъдат водени от доказали се дигитални лидери.
Курсът представя по структуриран и достъпен начин ключови маркетинг концепции, изцяло в контекста на практическите знания и умения в областта на дигиталния маркетинг.


Всяка лекция от курса представя отделен елемент от маркетинга, от концепциите и подходите, които са успешни в ерата на дигиталния маркетинг. Занятията обхващат както теоретични знания, така и конкретни приложими стъпки и релевантни примери за подход и резултати. Всяка от лекциите ясно посочва връзката с останалите и надгражда съответната концепция, за да може последната лекция да представи създаването на интегриран маркетинг план.

Умения, които ще придобиеш

  • Създаване на потребителска пътека, изпълняване на бизнес и маркетинг цели
  • Основи на маркетинга и приложение
  • Анализ на бизнес модел и обуславяне маркетинга на компанията
  • Стойностно предложение и таргет потребители на конкретна организация
  • Какво представлява един бранд и как се изгражда марка
  • Планиране и подобряване на маркетинг дейности
Теми
  • Въведение в програмата

    • Въведение в курса и програмата Как да определя своето ниво и как да заложа правилни цели за курса Допълнителна информация и задания

    Дата: 16 ноември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Маркетинг и дигитален маркетинг – основи

    • Какво е маркетинг?
    • Как се променя маркетингът в дигитална среда - директна връзка потребител-марка, променящи се формати, бърза комуникация?
    • Какво не се променя в дигитална среда - фокус върху потребителите, ясно стойностно предложение, експериментиране с различни подходи

    Дата: 19 ноември, от 19:00 до 22:00, изцяло онлйн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Бизнес модел

    • Business Model Canvas - какво включва, как се изгражда?
    • Как отделните части на бизнес модела си влияят една на друга?
    • Как отделните части на бизнес модела обуславят маркетинга на компанията

    Дата: 23 ноември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Стойностно предложение и позициониране

    • Value Proposition Canvas - какво включва, как се изгражда?
    • Сегментиране и различни предложения за различни аудитории
    • Маркетингово позициониране - какво е, как се разработва стратегия за позициониране и диференциация на бранда

    Дата: 26 ноември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • WORKSHOP: Изграждане на бизнес модел

    • Подробно разглеждане на всеки един от елементите на Business model canvas
    • Изграждане на Business Model Canvas за реален бизнес

    Дата: 27 ноември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Брандинг

    • Какво представлява един бранд?
    • Как се изгражда марка: brand why (Sinek), tone of voice, brand behavior?
    • Лого, дизайн, стайлгайдове - накратко
    • Слоган, ключови послания
    • Реално съществуване на бранда - кампании, каузи и др.

    Дата: 30 ноември, от 19:00 до 22 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Потребителско поведение. Микромоменти и потребителска пътека

    • Потребителски фунии
    • Loyalty loop
    • Потребителска пътека
    • Микромоменти
    • STEPPS модел

    Дата: 3 декември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Маркетинг планиране

    • Роля на маркетинг планирането
    • Видове планове
    • Елементи на маркетинг плана
    • Целеви аудитории
    • Канали и видове съдържание
    • Планиране на време, ресурси, бюджети и очаквани резултати

    Дата: 7 декември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • WORKSHOP: Изграждане на маркетинг план

    • Изграждане на маркетинг план на реален бизнес

    Дата: 8 декември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Обобщение

    • Кратко обобщение на основните концепции
    • Насоки за изпита
    • Live panel с лектори от Fundamentals Program

    Дата: 10 декември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Изпит

    Теоретичният изпит ще се проведе от 10:00 ч. на 12 декември до 22:00 ч. на 13 декември 2020 г.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат известен опит в областта на маркетинга и владеят английски език на начално ниво. Обучението е за всеки, който иска да навлезе в маркетинг концепциите по структуриран начин и с конкретни стъпки, след което ще има възможност да ги приложи веднага. Курсистите с голям опит в маркетинга ще имат полза от интегрирания подход на знанията и от концепциите, заради високата ефективност и ефикасност, които осигуряват.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете "ТУК" или на червения бутон „Кандидатствай“ и следвайте стъпките.

ДОКОГА МОГА ДА СЕ ЗАПИША И КОГА СТАРТИРА КУРСЪТ?

Записването за курса е отворено до 13 ноември 2020. Обучението стартира на 16 ноември и завършва с изпит, който ще се проведе на 12 и 13 декември.

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията се провеждат в понеделник и четвъртък от 19:00 до 22:00 ч.

Какви са формите на обучение?

Можете да изберете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Certificate

Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат след края на курса?

Обучението завършва с изпит, който ще се проведе онлайн и се състои от практическа част и тест. Всички, преминали изпита, ще придобият грамота от СофтУни, ако получат оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част. СофтУни е лицензиран учебен център и след завършване на курса, курсистите имат възможност да получат държавно признато „Удостоверение за професионално обучение“, валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса?

Обучението в курса е безплатно. Единствено желаещите да се явят на изпит и да получат грамота на SoftUni Digital заплащат еднократна такса.

Форма на обучениеВключваЦена
Онлайн

Записване за курса

  • Онлайн обучение в реално време и възможност за въпроси към преподавател
  • Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
  • Достъп до затворена Facebook група с курсистите
  • Издаване на сертификат и удостоверение при покриване на изискванията
Безплатно
Изпит (до 25.11)

Ранно записване за изпит

  • Явяване на изпит, издаване на грамота и удостоверение
50 лв.
Изпит (от 25.11 до 8.12)

Късно записване за изпит

  • Явяване на изпит, издаване на грамота и удостоверение
100 лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до края на ранното записване за изпита (до 25 ноември).