Курс Facebook Marketing Advanced – януари 2021 - SoftUni Digital
Loading...

Facebook Marketing Advanced – януари 2021

04 януари 2021 12 седмици 15 кредита

За курса

Курсът за напреднали по Facebook маркетинг и реклама е предназначен за хора с опит в областта, които искат да сверят часовника си с топ практиките за реализиране на рекламни кампании в най-популярната социална мрежа в света. Курсът ще бъде съчетание от практически съвети и дискусии по цялостния процес на създаване на рекламна кампания, включвайки оптимизации по трите основни периода - времето на подготовка за кампанията, периодът на активна кампания и анализа на резултатите след нея. За целта ще бъдат разгледани редица стратегии и инструменти, които се използват за всеки от периодите, така че да постигаме все по-добри резултати с всяка следваща кампания.

Умения, които ще придобиеш

  • Планираш правилно рекламните си кампании
  • Оптимизираш текущите кампании
  • Създаваш най-подходящ микс от целеви аудитории
  • Анализираш резултатите от вече изминали кампании
  • Използваш ефективно задълбочените статистики
  • Използваш по най-разумния начин бюджета си
Теми
  • Въведение

    • Представяне на курса, основните теми в него и ползите, които курсистите ще получат от предстоящите лекции.
    • Запознаване с лекторите и техния професионален опит.
    • Представяне на полезни ресурси, които ще бъдат използвани по време на курса.

    Дата: 4 януари, от 19:00 до 22:00 часа.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Новости и настройки в платформата

    • Разглеждане на случилите се промени във възможностите, обхвата и типовете рекламни кампании.
    • Избор на личен акаунт или бизнес мениджър за целите на рекламна кампания и пояснения за разликите им.
    • Значение на фейсбук пиксела и продуктовия каталог за последващите кампании.

    Дата: 6 януари, от 19:00 до 22:00 часа.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Копирайтинг и криейтив

    • Подготовка на рекламни послания и криейтиви за кампания.
    • Запознаване с базовата структура на рекламите в различните им формати, най-добри практики за създавнае на текстове, сторителинг, изображения и видео.

    Дата: 11 януари, от 19:00 до 22:00 часа.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Facebook аудитории - проучване и създаване

    • Анализ на новостите при създаване на рекламни аудитории. Представяне на Facebook Audiences и най-добрите практики за използването им.
    • Проучване на интереси на аудиторията ни. Подготовка на специални аудитории за кампаниите ни.

    Дата: 13 януари, от 19:00 до 22:00 часа.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Настройка на рекламната ни кампания

    • Избор на тип рекламна кампания и препоръки за използването на основните типове.
    • Формиране на KPI според целта ни.
    • Оформяне на различни ад сетове и реклами за различните аудитории.
    • Анализ на възможностите за таргетиране и избор на локация и интереси.

    Дата: 18 януари, от 19:00 до 22:00 часа.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Стратегии за бюджетиране, бидване и attribution window

    • Разглеждане на различни варианти за бюджетиране и спечелване на аукциона според обема на аудиторията и размера на средствата, които можем да отделим за реклама.
    • Разясняване на принципа на работа на рекламните аукциони във Facebook и най-добри практики за тяхното спечелване според рекламната ни цел.
    • Обясняване на функцията на attribution window.

    Дата: 20 януари, от 19:00 до 22:00 часа.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Ремаркетинг

    • Въведение в ремаркетинга и проучване на възможностите за достигане на бивши, настоящи и потенциални клиенти.
    • Създаване на ремаркетинг аудитории, разделянето им според обем и времеви период и таргетирането им със специфични послания според техните нужди.

    Дата: 25 януари, от 19:00 до 22:00 часа.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Ключови метрики за наблюдение и автоматизация

    • Анализ на ключовите метрики от Facebook Ads Manager, които трябва да наблюдаваме, за да анализираме резултатите от кампаниите си според техните цели.
    • Препоръки за добавяне и подредба на Custom Colums според нуждите ни.
    • Възможности за създаване на автоматизирани правила (Automated Rules).

    Дата: 27 януари, от 19:00 до 22:00 часа.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Тестване, анализ и оптимизация

    • Обсъждане на процеса на тестване на ниво кампания, ад сет и ад и задълбочено разглеждане на данните, за да се извършат правилните корекции според резултатите.
    • Анализ на постигнатите резултати, успехите и грешктие след завършване на рекламна кампания.

    Дата: 1 февруари, от 19:00 до 22:00 часа.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Упражнение 1

    • Разработване на стратегия и прилагане в реално време.

    Дата: 3 февруари, от 19:00 до 22:00 часа.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Упражнение 2

    • Анализ на резултатите и възможности за подобряване.

    Дата: 8 февруари, от 19:00 до 22:00 часа.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Подготовка за изпит

    Дата: 10 февруари, от 19:00 до 22:00 часа.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Изпит

    Финалният изпит е съставен от две части - практически проект и теоретичен изпит.

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 21 февруари (неделя) до 23:59:59 ч. 

    Теоретичният изпит ще се проведе от 10:00 ч. на 20 февруари до 22:00 ч. на 21 февруари.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за хора с опит в рекламната платформа на Facebook, така че да познават Ads Manager и основната структура на рекламните кампании. Всичко останало ще бъде обяснено и показано по време на обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването за курса е отворено до 2 януари 2021. Обучението стартира на 4 януари 2021 и завършва с изпит, който ще се проведе на 20 и 21 февруари. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел Теми.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете ТУК или на червения бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, вие ще бъдете записани за обучението.

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията се провеждат в понеделник и сряда, от 19:00 до 22:00 ч. в сградата на СофтУни, като освен на място в учебната зала, курсистите ще могат да се обучават и дистанционно.

Какви са формите на обучение?

Можете да изберете между присъствена и онлайн форма, така че обучението е подходящо както за учещи и работещи, така и за курсисти от страната и чужбина. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси. Препоръчително е да носите собствен лаптоп, ако сте записани в присъствена форма на обучение.

Certificate

Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат?

Обучението завършва с изпит, който ще се проведе онлайн и се състои от практическа част и тест. Всички, преминали изпита, ще придобият сертификат от СофтУни, ако получат оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част. СофтУни е лицензиран учебен център и след завършване на курса, курсистите имат възможност да получат държавно признато „Удостоверение за професионално обучение“, валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса?

За курса се заплаща еднократна такса, включваща присъствено или онлайн обучение в СофтУни и възможност за явяване на изпит и издаване на сертификат.

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за курса

  • Присъствие в учебната зала на всички учебни занятия
  • Възможност за личен контакт с преподавателя и курсистите на живо
  • Онлайн обучение в реално време и възможност за въпроси към преподавател
  • Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
  • Достъп до затворена Facebook група с курсистите
  • Издаване на сертификат и удостоверение при покриване на изискванията
240 лв.
Онлайн

Записване за курса

  • Онлайн обучение в реално време и възможност за въпроси към преподавател
  • Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
  • Достъп до затворена Facebook група с курсистите
  • Издаване на сертификат и удостоверение при покриване на изискванията
220 лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие на курса (11 януари). 

Преподаватели

velizar.velichkov avatar
Велизар Величков
Велизар Величков завършва НАТФИЗ през 2010 г. През същата година, участва в създаването на Grabo.bg. След това предстоят редица проекти под "шапката" на Grabo - Trendo.bg, Opoznai.bg, Nastani.bg. През 2015 г. се включва като партньор и оперативен директор в 1ForFit - компания, която оперира на над 170 пазара на повече от 20 езика. Към момента 1ForFit е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 милиона долара - разпределен между Facebook, Instagram, Google, Twitter, Bing, Pinterest и др. рекламни платформи.
denislav.georgiev avatar
Денислав Георгиев
Денислав Георгиев е изпълнителен директор и основател на 1ForFit - компания, която разработва дигитални решения за здравословно хранене и тренировъчни режими. През 2010 г. създава компанията, като насочва усилията си към българския пазар. През 2015 г. стартира успешно и в Румъния, разширявайки постепенно обсега на онлайн продуктите. В момента 1ForFit продава в над 170 страни на повече от 20 езика. Компанията е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 милиона долара - разпределен между Facebook, Google, Twitter, Bing, Pinterest и др. рекламни платформи.
LoraG avatar
Лора Горовска
Лора Горовска е Social Media Marketing Manager в 1ForFit - компания, която разработва индивидуални хранителни и тренировъчни режими в партньорство с някои от най-популярните фитнес инфлуенсъри в социалните мрежи. През годините тя трупа опит в създаването на съдържание и работи като журналист и Digital Content Manager в утвърдени български издания. В момента Лора координира работата на маркетинг екипa в 1ForFit и отговаря за бюджета и управлението на рекламни кампании във Facebook, Instagram и Pinterest в над 170 държави. 1ForFit е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 милиона долара, разпределен между всички рекламни платформи.