Курс Ecommerce Advanced - септември 2020 - SoftUni Digital
Loading...

Ecommerce Advanced - септември 2020

21 септември 2020 4 седмици 9 кредита

За курса

Майсторският клас по електронна търговия и онлайн бизнес е предназначен за собственици на бизнес, маркетолози или хора активно работещи за развитието на даден бизнес. Курсът има за цел да ви научи как да развивате и скалирате дигитални компании на глобалния пазар в интернет и да увеличите годишния оборот чрез онлайн продажби. 

Този курс е продължение на курса по електронна търговия (E-Commerce) от основната програма на SoftUni Digital, където разглеждаме как се започват дигитални бизнеси и как да ги направим успешни и устойчиви. Майсторският клас по електронна търговия дава отговор на въпроса какво да правим след това. Как да превърнем успешния и утвърден бизнес, който сме създали, в лидер на пазара на национално, международно и дори глобално ниво. Как да надиграем местните и глобални конкуренти. 

Въпреки, че курсът е за напреднали, темите, които ще разгледаме са много полезни и за студенти, млади предприемачи и маркетолози заради начина на мислене който ще изградят у вас.

Умения, които ще придобиеш

  • Бизнес планиране за скалируеми компании
  • Глобална конкурентна стратегия
  • Стратегии за Дигитален Маркетинг
  • Управление на дигитални екипи и бизнеси
  • Дигитални продажби и B2B отношения
  • Автоматизация в дигиталния бизнес
Теми
  • Ресурси

    Презентациите ще се водят на български език, а информацията в слайдовете ще бъде на английски. Причината за това са английските термини, използвани в практиката, които са непреводими на български или преводът им не се използва в бизнеса.

    Ресурси от темата

  • Бизнес планиране за скалируеми компании

    В първата лекция ще разгледаме как се планира един бизнес така, че да може да се превърне в огромна глобална компания и да може да оперира в целия свят докато екипа и продажбите му растат.

    Дата: 23 септември, от 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Глобална конкурентна стратегия

    Ще разгледаме какви са възможните ходове на вече развитите компании за превземане на глобалния пазар като вземем примери от глобалните гиганти, малките стартъпи, които разтърсват техните пазари и лидерите в стратегическото мислене, които формират бъдещето на конкурентната стратегия.

    Дата: 24 септември, от 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Стратегии за Дигитален Маркетинг

    Ще обсъдим как се формира доминираща маркетингова стратегия и какъв е процеса за развитие и оптимизация на тази стратегия в движение. Дигиталния маркетинг се променя ежедневно и за това ще обърнем внимание на това как да стигнем до върха да останем там с правилен подход, начин на мислене и иновация.

    Дата: 28 септември, от 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Управление на дигитални екипи и бизнеси

    Каквото и да измислим след това то трябва да бъде свършено. Ако ли не … провал. За това ще разгледаме най-модерните подходи за управление на екипи в дигиталните бизнеси и ще се научим как да подсигурим, не само идеите ни да се изпълняват и реализират а и как това да става все по-бързо и ефикасно докато екипа ни расте.

    Дата: 30 септември, от 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Дигитални продажби и B2B отношения

    Когато играта стане жестока умението да преговаряме с други бизнеси и да продаваме продуктите и услугите си на други фирми, правителства и организации придобива ключова важност. Истината е, че когато плуваш с акулите трябва да знаеш как да преговаряш с тях.

    Дата: 5 октомври, от 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Автоматизация в дигиталния бизнес

    За финал ще разгледаме един от най-важните аспекти на дигиталния бизнес. Автоматизацията. Идеята, че ако нещо може да не се върши от хора то не трябва да се върши от хора. Така повишаваме продуктивността на компанията, намаляваме разходите и увеличаваме приходите от всяка една инвестиция и иновация която правим. Ще разгледаме и случаите в които автоматизацията ни дава недостижими конкурентни предимства без които потребителите не могат да живеят и с които конкурентите не могат да се борят.

    Дата: 7 октомври, от 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 18.10(неделя) до 23:59:59 ч. 

    Теоретичният изпит ще се проведе от 10:00 ч. на 17 октомври до 22:00 ч. на 18 октомври

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за хора с основни познания и опит в изграждане, оптимизиране, анализиране и глобализиране на онлайн магазини и дигитални бизнеси. Необходимите знания са еквивалентни на успешно завършен курс "Ecommerce".

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването за курса е отворено до 21 септември 2020. Обучението стартира на 23 септември и завършва с изпит, който ще се проведе на 17 и 18 октомври.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете ТУК или на червения бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, вие ще бъдете записани за обучението.

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията се провеждат изцяло онлайн в понеделник и сряда от 19:00 до 22:00 ч.

Какви са формите на обучение?

Можете да изберете между присъствена и онлайн форма, така че обучението е подходящо както за учещи и работещи, така и за курсисти от страната и чужбина. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси. Препоръчително е да носите собствен лаптоп, ако сте записани в присъствена форма на обучение.

Certificate

Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат?

Обучението завършва с изпит, който ще се проведе онлайн и се състои от практическа част и тест. Всички, преминали изпита, ще придобият сертификат от СофтУни, ако получат оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част. СофтУни е лицензиран учебен център и след завършване на курса, курсистите имат възможност да получат държавно признато „Удостоверение за професионално обучение“, валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса?

За курса се заплаща еднократна такса, включваща присъствено или онлайн обучение в СофтУни и възможност за явяване на изпит и издаване на сертификат.

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за курса

  • Присъствие в учебната зала на всички учебни занятия
  • Възможност за личен контакт с преподавателя и курсистите на живо
  • Онлайн обучение в реално време и възможност за въпроси към преподавател
  • Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
  • Достъп до затворена Facebook група с курсистите
  • Издаване на сертификат и удостоверение при покриване на изискванията
240лв.
Онлайн

Записване за курса

  • Онлайн обучение в реално време и възможност за въпроси към преподавател
  • Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
  • Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
  • Достъп до затворена Facebook група с курсистите
  • Издаване на сертификат и удостоверение при покриване на изискванията
220лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие на курса (28 септември). 

Преподавател

fassa avatar
Димитър Савов

Димитър Савов работи в сферата на онлайн маркетинга от 2003-та година. Основател е на агенцията за дигитален маркетинг Startup Masters, която създава и развива дигитални бизнеси и е Premier Google Partner. Димитър има успешни дигитални кампании в 65 различни държави, които са генерирали над 375 милиона долара оборот за клиенти през последните 5 години.

LinkedIn