Василена Вълчанова е специалист по маркетинг и комуникации с 10-годишен опит. Работила е с клиенти като BMW, LG Electronics, DELL, ASUS, Razer. Реализирала е комуникационни кампании и е разработвала маркетинг стратегии за марки в различни индустрии включително енергетика, фармация, технологии, електронна търговия. От 2006 г. води блога за маркетинг и комуникации “Васи ли?!” Занимава се с content marketing от 7 години.
Marketing Analytics
Обучението се фокусира върху инструментите Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio и Google Optimize.
Умения, които ще придобиеш
- Работа с най-често използваните платформи за дигитални анализи
- Детайлно познаване на всички отчети в Google Analytics
- Технически познания за настройка на системите за анализ и отчитане
- Настройка на персонализирани отчети според нуждите на бизнеса
- Детайлен анализ и извличане на предположения за различни бизнес въпроси
- Подготовка, провеждане и анализ на A/B тестове
- 1 Въведение
- 2 Основна навигация и извличане на отчети
- 1 Въведение
-
Въведение
Защо да анализираме? Какви типове приложения могат да се използват за дигитален анализ? Mixpanel, Baremetrics, Facebook Insights и др. Как извличаме данни? Инструментариум на курса: Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio, Google Optimize. На какви въпроси отговаряме? - въпроси за аудиторията, за съдържанието, за конверсиите. - 2 Основна навигация и извличане на отчети
-
Основна навигация и извличане на отчети
Технически сетъп: поставяне на аналитикс код; views, достъп на потребители, filters. Search Console linking Навигация в Google Analytics - обобщени и детайлни отчети Филтриране на данни - 3 Сегментация и тракинг
- 4 Събития, цели и продажби
- 3 Сегментация и тракинг
-
Сегментация и тракинг
Default segments Custom segments UTM tracking AdWords linking - 4 Събития, цели и продажби
-
Събития, цели и продажби
Конфигуриране на събития (events) Създаване на цели (goals) E-commerce tracking: universal tracking & enhanced tracking Conversion reports Multi-channel funnels Assisted conversions Attribution models - 5 A/B тестове и отчитане на кампании
- 6 Анализи и отчети
- 5 A/B тестове и отчитане на кампании
-
A/B тестове и отчитане на кампании
A/B тестове: - Процес на тестинг - Техническа подготовка с Google Optimize - Статистическа значимост на резултатите, калкулация на извадки Отговор на въпроси с Google Analytics - примери от различни индустрии - 6 Анализи и отчети
-
Анализи и отчети
Custom reports Custom dashboards Alerts Data Studio Регулярно изпращане на отчети
Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат начален или среден опит с маркетинга.
До кога мога да се запиша и кога стартира курсът?
Можете да се запишете за онлайн обучението по всяко време, като ще имате възможност да гледате лекциите в удобен за вас момент от всяка точка на света. Ще имате право да използвате ресурсите от курса за неограничен период от време.
Как мога да се запиша?
За да се запишете за курса, кликнете на бутона "ЗАЯВЕТЕ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките. Записването става след успешно плащане.

Имам ли възможност да се явя на изпит и да взема сертификат?
Ще можете да се явите на изпит при следващо присъствено издание на курса и да вземете официален сертификат от SoftUni Digital при оценка над Мн. добър 5.00.
Какви са формите на обучение?
Имате възможност да изберете да се запишете в обучението в онлайн форма. Ще имате достъп до материалите от всяка точка на света за неограничен период от време.
Колко струва обучението в курса?
Форма на обучение | Включва | Цена |
---|---|---|
Онлайн | Записване за курса
| 140 лв. |
Онлайн |
| 20 лв. |

СофтУни ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на сумата, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 7 дни след записване в обучението.