Обучението се фокусира върху инструментите Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio и Google Optimize.
Marketing Analytics
Обучението се фокусира върху инструментите Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio и Google Optimize.
Умения, които ще придобиеш
- Работа с най-често използваните платформи за дигитални анализи
- Детайлно познаване на всички отчети в Google Analytics
- Технически познания за настройка на системите за анализ и отчитане
- Настройка на персонализирани отчети според нуждите на бизнеса
- Детайлен анализ и извличане на предположения за различни бизнес въпроси
- Подготовка, провеждане и анализ на A/B тестове
Теми
-
Въведение -
Въведение
• Защо да анализираме?;
• Какви типове приложения могат да се използват за дигитален анализ? Mixpanel, Baremetrics, Facebook Insights и др.;
• Как извличаме данни?;
• Инструментариум на курса: Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio, Google Optimize;
• На какви въпроси отговаряме? - въпроси за аудиторията, за съдържанието, за конверсиите.
Ресурси
-
Основна навигация и извличане на отчети -
Основна навигация и извличане на отчети
• Технически сетъп: поставяне на аналитикс код; views, достъп на потребители, filters.
• Search Console linking;
• Навигация в Google Analytics - обобщени и детайлни отчети;
• Филтриране на данни.
Ресурси
-
Сегментация и тракинг -
Сегментация и тракинг
• Default segments;
• Custom segments;
• UTM tracking;
• AdWords linking.
Ресурси
-
Събития, цели и продажби -
Събития, цели и продажби
• Конфигуриране на събития (events);
• Създаване на цели (goals);
• E-commerce tracking: universal tracking & enhanced tracking;
• Conversion reports;
• Multi-channel funnels;
• Assisted conversions;
• Attribution models.
Ресурси
-
A/B тестове и отчитане на кампании -
A/B тестове и отчитане на кампании
• A/B тестове: - Процес на тестинг - Техническа подготовка с Google Optimize - Статистическа значимост на резултатите, калкулация на извадки;
• Отговор на въпроси с Google Analytics - примери от различни индустрии.
Ресурси
-
Анализи и отчети -
Анализи и отчети
• Custom reports;
• Custom dashboards;
• Alerts;
• Data Studio;
• Регулярно изпращане на отчети.
Ресурси
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
140 лв.Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.
Василена Вълчанова
Преподавател
Василена Вълчанова е специалист по маркетинг и комуникации с 10-годишен опит. Работила е с клиенти като BMW, LG Electronics, DELL, ASUS, Razer. Реализирала е комуникационни кампании и е разработвала маркетинг стратегии за марки в различни индустрии включително енергетика, фармация, технологии, електронна търговия. От 2006 г. води блога за маркетинг и комуникации “Васи ли?!” Занимава се с content marketing от 7 години.