Курс Email Automation Advanced - януари 2020 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Email Automation Advanced - януари 2020

Умения, които ще придобиеш

  • Планираш правилно email маркетинг кампании
  • Създаваш и сегментираш целеви аудитории
  • Използваш задълбочените статистики за подобряване на резултатите си
  • Анализираш резултатите от вече изминали кампании
  • Използваш по най-разумния начин бюджета си
  • Оптимизираш действията си още по време на текущите кампании

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Въведение. Проучване на аудитории

    • Защо masterclass и защо automation?;
    • Как да минем на следващо ниво в комуникациите?;
    • Автоматизацията ли е бъдещето;
    • Подготовка на специални аудитории за рекламната ни кампания;
    • Анализ на новостите при създаването на аудитории;
    • Сегментиране;
    • Бази данни.

  • Настройка на кампания

    • Избор на тип кампания и препоръки за използването на основните типове;
    • Оформяне на различни ад сетове за различните аудитории, анализ на таргетирането и избора на местоположение;
    • Домашно задание.

  • Автоматизация и показатели за наблюдение

    • Преглед на идеите от домашното задание;
    • Автоматизация - процес;
    • Ключови показатели и параметри за наблюдение;
    • Начален анализ.

  • Тестване и анализ на текуща кампания

    • Обсъждане на процеса на тестване на рекламната кампания и задълбочено разглеждане на данните от нея, за да се извършат коригиращите действия;
    • За финал - анализ и след приключване на рекламната кампания.

  • Изпит

    Още няма описание за тази лекция

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора с опит в email маркетинга и онлайн маркетинга като цяло, познаващи основната структура на онлайн кампаниите. Всичко останало ще бъде обяснено и показано по време на обучението.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

160 лв.

Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.

Жюстин Томс

Преподавател

Жюстин е създател и ръководител на дигитална агенция ABC Design and Communication и е сред пионерите в тази сфера в България. Автор на 14 книги по дигитален маркетинг. Създател и идеен двигател на конкурса БГ Сайт 1998-2015 г. и на медийна група Аз медиа. Член на УС на IAB България и член на Националния съвет по безопасен Интернет. Работила по проекти за брандове като McDonalds, UniCredit Bulbank и др.

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.