Курс PR Communications - SoftUni Digital
Loading...
курс

PR Communications

кредити 3 кредита
Fundamentals
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Работа и анализ на конкретни примери от индустрията
  • Познания за работата на PR комуникациите в социалните мрежи
  • Времево оптимизиране на работата с цел повече успеваемост
  • Оптимизация на процесите и техническите цели
  • Умения за онлайн измерване на успеха и постиженията
  • Усвояване на принципите за работа на PR комуникациите

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Публични и непублични комуникации

    • Въведение в публичните комуникации
    • Видове публични и непублични комуникации
    • PR стратегии
    • Убеждаващи техники за измерване
    • Създаване и мониторинг на комуникационни канали

  • Принципи на PR комуникациите в социалните мрежи

    • Техники на PR комуникациите
    • Формиране на знанията за ефективно управление на медиите
    • Организация на корпоративни вътрешни комуникации
    • Изграждане на PR в социалните мрежи

  • Измерване на успеха в PR бизнеса

    • Инструменти и техники, необходими за управление на репутацията в сложна медийна среда
    • Корпоративни въпроси и връзки с клиентите
    • Хоризонти за развитие на PR и корпоративни дела
    • Обобщение на инструментите и техниките: тактически опис

  • Техники за PR комуникациите

    • Разработване на стратегически подход и ясен план на действие
    • Мощен и убедителен план за действие
    • Обосноваване на план на действие и убеждаване
    • Кампании, тяхното проектиране и планиране

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за начинаещи и всички без опит, които искат да направят първите си стъпки в света на дизайна.

Как мога да се запиша?

Курсът е безплатен и имате неограничен достъп до учебните материали, като е необходимо единствено да сте влезли в своя потребителски профил. Ако нямате създаден профил, може да се регистрирате, като натиснете бутона "Вход" и изберете "Регистрация".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Обучението е приключило, но имате достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

Безплатно

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Максим Бехар

Преподавател

Максим Бехар е световно признат експерт по PR, бивш президент на Световната PR организация ICCO (2015-2017), член на десетки международни бордове и организации, понастоящем Президент на Световния комуникационен форум в Давос, Швейцария. Той е и първият източноевропеец вписан в световната PR Зала на славата в Лондон. Завършил е Harvard Kennedy School и Икономическия университет в Прага, Чехия, специализирал е в Токио и Сиатъл, лектор на десетки световни форуми по публични комуникации. Освен всичко е и Почетен генерален консул на Република Сейшели в България.

PR Communications

Начало: 03 септември 2019
2 седмици
3 кредита
Fundamentals
Запиши се
PR Communications

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.