Курс Conversion Rate Optimization - юни 2019 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Conversion Rate Optimization - юни 2019

Умения, които ще придобиеш

  • Методи за оптимизация на конверсиите
  • Как да настроиш и работиш с Google Optimize
  • Тактики за увеличаване на реализациите
  • Как да анализираш резултатите от експериментите
  • Проверка на данните от системите за уеб анализ
  • Формирана на хипотези за увеличение на приходите

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Какво представлява Conversion Rate Optimization?

    • В тази лекция ще обсъдим защо вашият сайт се нуждае от оптимизация;
    • Как да намираме "течове" в конверсиите и какви приоритети трябва да си зададем, за да можем да оптимизираме процента на реализации?;
    • Ще научим какви проверки можем да правим на данните от сайта и защо не можем да им се доверяваме на 100% преди да сме ги проверили.
  • Загуби на конверсии и формиране на хипотези

    • В тази лекция ще обсъдим количествените и качествените методи за оптимизация на реализациите;
    • Количественото изследване означава едно по-дълбоко гмуркане във вашия анализ. Това е едно задължително условие за оптимизиране на реализациите. Качественият метод обаче може да ви даде много по-реални и важни данни за вашия бизнес;
    • Ще научите защо е важно да имате обратна връзка от вашите потребители и как трябва да събираме тези данни.
  • Стратегии и тактики за конвертиращ дизайн

    • В тази лекция ще научите какви принципи и стратегии може да се използват за основа на добрия дизайн;
    • Какви показатели и тактики са ви нужни, за да създадете начална страница, която конвертира;
    • Ще разгледаме различни примери и успешни практики;
    • Ще поговорим за различни варианти, които биха приближили вашите потребителите до целта ви за реализация.
  • Създаване на експерименти с Google Optimize

    • В тази лекция ще научим как да създаваме алтернативна версия на наша страница, върху която да правим различни експерименти;
    Как да проследяваме поведението на потребителите при различните варианти?;
    • Как да обработваме тези данни и да използваме максимално статистиките, които получаваме?
  • Изпит

    Още няма описание за тази лекция

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за начинаещи и средно напреднали в дигиталния маркетинг и уеб анализа, които искат да придобият знания и умения за увеличаване на процента на реализации на различни дигитални бизнеси.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

160 лв.

Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.

Мартин Желязков

Преподавател

Симеон Емануилов

Преподавател

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.