Building Digital Branding - февруари 2019 Курс Building Digital Branding - февруари 2019 - SoftUni Digital
Loading...

Building Digital Branding - февруари 2019

08 февруари 2019 4 седмици 3 кредита
Присъствено
249 / 250
Онлайн
1027 / 4000

За курса

Целта на това обучение е да даде на курсистите базова информация за това как се изгражда стратегия за дигитално присъствие и дигитален брандинг.
Ще започнем от въведение в брандинга, основните елементи на бранда и какви са принципите за изграждане на бранд в традиционна среда. Ще разгледаме актуалните дигитални канали и ще сравним изграждането на бранд в традиционна и в дигитална среда. Ще преминем през основни понятия като SWOT анализ, таргет аудитории, послания, консистентност в комуникациите и измерване на резултатите. 
Без консистентно развитие на бранда в дигиталните канали, в днешно време изобщо нямаме бранд. Затова ще покрием основните принципи за развитие на дигиталния брандинг, така че да може да приложите веднага наученото.

Умения, които ще придобиеш

  • Разбиране на основните компоненти на бранда и брандинга
  • Разпознаване на основните елементи при изграждането на дигитален бранд
  • Разпознаване на силните и слабите страни на един бизнес
  • Познаване на компонентите на стратегията за онлайн присъствие
Теми
  • Ресурси

    Ще бъдат препоръчвани конкретни статии и книги в края на всяко занятие.
  • Основи на брандинга. Как се изгражда бранд

    Какво е бранд. История на някои от най-популярните брандове. Развитие на брандовете във времето. Развитие на дигиталните брандове. Кои са основните елементи на бранда.
    Как технически се изгражда брандът. Кои са основните стъпки в създаването и изграждането му. Времеви измерения. Живот на бранда в дигитална среда - изменения.

    Дата: 8-ми февруари, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • SWOT анализ. Аудитория. Цели

    Кои са силните и слабите страни на един бизнес, кои са възможностите за развитие и заплахите - без SWOT анализ няма как да градим силен бранд.
    Кои са нашите таргет аудитории и какви са целите ни, за да знаем накъде вървим и поставим стабилни основи на нашия бранд.

    Дата: 15-ти февруари, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Дигитални канали и дигитални брандове

    Истории и съдържание за живи брандове. Кои са основните канали, които брандът използва. Къде са нашите публики и къде следва да сме ние. Интеракция и предаване бранда в ръцете на потребителя. Кое прави един бранд жив.

    Дата: 22-ри февруари, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Развитие на бранда в динамична среда. Планиране

    Сайтът е център на нашето присъствие като цяло - кои са основните елементи, с какво е нужно да се съобразим, структура и архитектура, функционалности и дизайн. Как се прави задание за сайт. Какви са изискванията и какви са възможностите.
    Планиране развитието на бранда - как се прави план, кои са ресурсите, които е необходимо да планираме и имаме, за да реализираме успешно целите си. Етапи на работа. Отчетност и измеримост на резултата.

    Дата: 1-ви март, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Изпит

    Финалният изпит представлява практически проект, който трябва да предадете не по-късно от 10.03 (неделя) до 23:59:59 ч.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за начинаещи, студенти по маркетинг и комуникации, собственици на малък и среден бизнес, както и за всички, които искат да научат повече за дигиталния брандинг като цяло.

Кога стартира курсът?

Крайният срок за записване за курса е 6 февруари 2019. Обучението стартира на 8 февруари и завършва на 1 март.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на бутона "ЗАЯВИ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките. Обучението е безплатно, но присъствените места са ограничени. 

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятиятата се провеждат всеки петък от 19:00 до 22:00 ч. в зала Code Ground в сградата на SoftUni.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Ако се запишете в присъствена форма на обучение, имате възможност да посещавате занятията на място в университета, да участвате в упражнения в учебната зала, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и можете да предавате своите домашни за проверка. Ще имате и възможност лично да контактувате с лектора, когато срещнете затруднения.
  • Ако се запишете в онлайн форма на обучение, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка.
Certificate

Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат след края на курса?

Обучението завършва с практическо задание. На база финален проект ще бъде формирана финалната оценка. Желаещите да се явят на изпита ще получат официален сертификат от SoftUni Digital, ако оценката им от изпита е над Много добър (5.00).

Колко струва обучението в курса?

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за курса

  • Присъствие на всички учебни занятия
  • Достъп до онлайн ресурси: видеа от учебните занятия, презентации, допълнителни материали 
Безплатно
Онлайн

Записване за курса

  • Достъп до онлайн ресурси: видеа от учебните занятия, презентации, допълнителни материали 
Безплатно
Изпит (до 22.02.2019)

Ранно записване за изпит

  • Явяване на изпит и издаване на официален сертификат от SoftUni Digital
  • Достъп до live стрийминг
100 лв.
Изпит (от 23.02 до 01.03.2019)

Късно записване за изпит

  • Явяване на изпит и издаване на официален сертификат от SoftUni Digital
  • Достъп до live стрийминг
200 лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до края на ранното записване за изпита (до 22 февруари).

Преподавател

Justine avatar
Жюстин Томс
Жюстин Томс е създател и ръководител на дигитална агенция Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън и е сред пионерите в дигиталния маркетинг в България. Занимава се с това още от далечните 1997-98 година. Автор на 14 книги по дигитален маркетинг. Създател и идеен двигател на конкурса БГ Сайт 1998 - 2015 година. Преподавател по онлайн комуникации - маркетинг и ПР и Интернет медии повече от 10 години в НБУ и други частни колежи. Създател на медийна група Аз медиа - Az-jenata.bg и Az-deteto.bg - част от портфолиото на Инвестор.бг от 2012-та година. Член на УС на IAB България и член на Националния съвет по безопасен Интернет.
В годините е работила по различни проекти за стотици брандове, сред които McDonalds, Shell, UniCredit Bulbank, Рош България, Сервие, Дивино и много други.
В свободното си време е активист за промяна, интересува се от съвременно изкуство и свободно образование.