Курс Digital Sales - декември 2018 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Digital Sales - декември 2018

Умения, които ще придобиеш

  • Проучване и анализиране на аудиторията, категорията и конкуренцията
  • Изграждане на B2B Sales стратегия спрямо бизнес целите
  • Определяне на необходимите ресурси за Digital Sales - техника, екип и активности
  • Разбиране за основите на това как да планираш и участваш в Online B2B Sales
  • Овладяване на стъпките при бриф и дебриф за рекламни кампании
  • Разбиране на стъпките при провеждане на конкурс за рекламна/дигитална агенция

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Digital B2B Sales

    • Разглеждане на основни понятия и практически насоки на digital sales, разлика между B2C и B2B Sales;
    • Ролята на sales в цялостния комуникационен микс;
    • Аудитории и съдържание за подпомагане на продажбите;
    • Интеграция в различните канали и платформи;
    • Глобални и локални тенденции и специфики;
    • Домашна задача за проучване и анализ на категория и бранд, събиране на бази данни, и изграждане на стойностно предложение.
  • Sales pitch на дигитални проекти

    • Разглеждане на основни стъпки за изграждане на бриф към дигитална агенция;
    • Как да брифираме по-добре, за да получим по-добър краен резултат?;
    • Как да провеждаме дебриф срещи, за да можем да достигнем до същността на казуса на клиента?;
    • Как да изградим една идея и как да я продадем на презентацията?
  • "Conversational" презентиране. Case Studies

    • Следващото ниво в презентациите, които продават;
    • Какво е conversational presenting?;
    • Каква е психологията зад него, кога и защо работи толкова успешно?;
    • Как да създадете такъв тип презентация с PowerPoint преди и след версия 2016?;
    • >Презентации, които дават точната информация, спестяват време, но гарантират вниманието на аудиторията;
    • Две case study-та на 356labs - с Deutsche Telekom и Modis.
  • Квалифициране на лийдове. Практически съвети

    • Как да събираме бази данни и да установяваме кои са важните за нас decision makers?;
    • Как да изградим CRM списък?;
    • Защо е важно да определяме фокус и да приоритизираме sales активностите спрямо квалифициране на лийдове?;
    • Практически съвети при обаждания, email, срещи с потенциални клиенти;
    • Защо е важно да изградим доверие за B2B продажби?
  • Изпит

    Още няма описание за тази лекция

За кого е подходящ курсът?

Обучението е подходящо за акаунт мениджъри в рекламни агенции, маркетинг и sales мениджъри, хора с желание да стартират работа в дигитална агенция, както и за всички, желаещи да разширят знанията си по отношение на B2B online marketing sales.

Как мога да се запиша?

Курсът е безплатен и имате неограничен достъп до учебните материали, като е необходимо единствено да сте влезли в своя потребителски профил. Ако нямате създаден профил, може да се регистрирате, като натиснете бутона "Вход" и изберете "Регистрация".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Обучението е приключило, но имате достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

Безплатно

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Борис Христов

Преподавател

Петър Владимиров

Преподавател

Ангел Искрев

Преподавател

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.