Обучението за Digital sales маркетинг включва серия от практически лекции и дискусии, покриващи основните аспекти на продажбите в дигиталния бизнес по отношение на рекламодатели, агенции, медии и инфлуенсъри.
Обучението ще покрие базови понятия като основни играчи на пазара, изграждане на sales стратегия, тактики, идеи и насоки за сегментиране и квалифициране на лийдове. Ще разгледаме видовете рекламни конкурси и ще получите насоки при провеждане на конкурс за рекламна и дигитална агенция. Ще ви покажем как да изградите една идея и как да я продадете на презентацията. Ще ви дадем съвети как да брифирате по-добре, за да получите по-добър краен резултат и как да провеждате дебриф срещи, за да може да достигнете до същността на казуса на клиента. Ще получите основни насоки за успешни B2B продажби - защо е важно да използвате CRM, практически съвети при обаждания, email и директен контакт с потенциални клиенти.
Digital Sales - декември 2018
Умения, които ще придобиеш
- Проучване и анализиране на аудиторията, категорията и конкуренцията
- Изграждане на B2B Sales стратегия спрямо бизнес целите
- Определяне на необходимите ресурси за Digital Sales - техника, екип и активности
- Разбиране за основите на това как да планираш и участваш в Online B2B Sales
- Овладяване на стъпките при бриф и дебриф за рекламни кампании
- Разбиране на стъпките при провеждане на конкурс за рекламна/дигитална агенция
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Digital B2B Sales -
Digital B2B Sales
• Разглеждане на основни понятия и практически насоки на digital sales, разлика между B2C и B2B Sales; • Ролята на sales в цялостния комуникационен микс; • Аудитории и съдържание за подпомагане на продажбите; • Интеграция в различните канали и платформи; • Глобални и локални тенденции и специфики; • Домашна задача за проучване и анализ на категория и бранд, събиране на бази данни, и изграждане на стойностно предложение.Ресурси
-
Sales pitch на дигитални проекти -
Sales pitch на дигитални проекти
• Разглеждане на основни стъпки за изграждане на бриф към дигитална агенция; • Как да брифираме по-добре, за да получим по-добър краен резултат?; • Как да провеждаме дебриф срещи, за да можем да достигнем до същността на казуса на клиента?; • Как да изградим една идея и как да я продадем на презентацията?Ресурси
-
"Conversational" презентиране. Case Studies -
"Conversational" презентиране. Case Studies
• Следващото ниво в презентациите, които продават; • Какво е conversational presenting?; • Каква е психологията зад него, кога и защо работи толкова успешно?; • Как да създадете такъв тип презентация с PowerPoint преди и след версия 2016?; • >Презентации, които дават точната информация, спестяват време, но гарантират вниманието на аудиторията; • Две case study-та на 356labs - с Deutsche Telekom и Modis.Ресурси
-
Квалифициране на лийдове. Практически съвети -
Квалифициране на лийдове. Практически съвети
• Как да събираме бази данни и да установяваме кои са важните за нас decision makers?; • Как да изградим CRM списък?; • Защо е важно да определяме фокус и да приоритизираме sales активностите спрямо квалифициране на лийдове?; • Практически съвети при обаждания, email, срещи с потенциални клиенти; • Защо е важно да изградим доверие за B2B продажби?Ресурси
-
Изпит -
Изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
Курсът е безплатен и имате неограничен достъп до учебните материали, като е необходимо единствено да сте влезли в своя потребителски профил. Ако нямате създаден профил, може да се регистрирате, като натиснете бутона "Вход" и изберете "Регистрация".
Как и къде ще се провеждат занятията?
Обучението е приключило, но имате достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
БезплатноДоживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
Борис Христов
Преподавател
Компанията му е единствената презентационна агенция в света, която две години подред е канена да презентира на най-голямото международно събитие на Microsoft с над 25 000 посетители - Microsoft Ignite.
356labs и екипът му стоят зад презентации с изключителна важност, които са печелели мултимилионни сделки, инвестиции от хора като Бил Клинтън, както и наскорошното IPO на Градус.
Самият Борис преподава и обучава компании от калибъра на KPMG, Publicis, Roche, Unicredit Bulbank, Renault и много други на презентационни умения, сторителинг и психология зад дизайна на слайдовете.
Петър Владимиров
Преподавател
Разработвал е дигитални стратегии с фокус на бизнес резултати както за малки и средни бизнеси, така и за някои от най-големите рекламодатели като Reckitt Benckiser, Hyundai, Samsung, Ficosota, METRO, Fantastico, Goodyear, Nestle и много други.
Участвал е в редица семинари, обучения и конференции в страната и чужбина. Активен член на IAB България. Има научни публикации на различни теми в областта на масовите комуникации. Правил е корпоративни тренинги за дигитални комуникации и технологии на десетки международни кампании.
Ангел Искрев
Преподавател
В последните три години проекти, в които е участвал, печелят над 50 награди от ФАРА, Effie, IAB Mixx Awards, Forbes E-volution и BAPRA Bright Awards.
В свободното си време е коментатор в Евроспорт, а отскоро е войсовър. Обича Ювентус, планината, терасата си и узо с малко лед и фреш от грейпфурт.