Digital Sales - декември 2018 Курс Digital Sales - декември 2018 - SoftUni Digital
Loading...

Digital Sales - декември 2018

29 ноември 2018 4 седмици 3 кредита
Присъствено
149 / 150
Онлайн
842 / 2000

За курса

Обучението за Digital sales маркетинг включва серия от практически лекции и дискусии, покриващи основните аспекти на продажбите в дигиталния бизнес по отношение на рекламодатели, агенции, медии и инфлуенсъри.

Обучението ще покрие базови понятия като основни играчи на пазара, изграждане на sales стратегия, тактики, идеи и насоки за сегментиране и квалифициране на лийдове. Ще разгледаме видовете рекламни конкурси и ще получите насоки при провеждане на конкурс за рекламна и дигитална агенция. Ще ви покажем как да изградите една идея и как да я продадете на презентацията. Ще ви дадем съвети как да брифирате по-добре, за да получите по-добър краен резултат и как да провеждате дебриф срещи, за да може да достигнете до същността на казуса на клиента. Ще получите основни насоки за успешни B2B продажби - защо е важно да използвате CRM, практически съвети при обаждания, email и директен контакт с потенциални клиенти.

Умения, които ще придобиеш

  • Проучване и анализиране на аудиторията, категорията и конкуренцията
  • Изграждане на B2B Sales стратегия спрямо бизнес целите
  • Определяне на необходимите ресурси за Digital Sales - техника, екип и активности
  • Разбиране за основите на това как да планираш и участваш в Online B2B Sales
  • Овладяване на стъпките при бриф и дебриф за рекламни кампании
  • Разбиране на стъпките при провеждане на конкурс за рекламна/дигитална агенция
Теми
  • Digital B2B Sales

    • Разглеждане на основни понятия и практически насоки на digital sales, разлика между B2C и B2B Sales.
    • Ролята на sales в цялостния комуникационен микс.
    • Аудитории и съдържание за подпомагане на продажбите.
    • Интеграция в различните канали и платформи.
    • Глобални и локални тенденции и специфики.
    • Домашна задача за проучване и анализ на категория и бранд, събиране на бази данни, и изграждане на стойностно предложение.

    Дата: 29-ти ноември, от 19:00 - 22:00 часа.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • "Conversational" презентиране. Case Studies

    • Следващото ниво в презентациите, които продават.
    • Какво е conversational presenting?
    • Каква е психологията зад него, кога и защо работи толкова успешно?
    • Как да създадете такъв тип презентация с PowerPoint преди и след версия 2016.
    • Презентации, които дават точната информация, спестяват време, но гарантират вниманието на аудиторията.
    • Две case study-та на 356labs - с Deutsche Telekom и Modis.

    Дата: 6-ти декември, от 19:00 - 22:00 часа.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Sales pitch на дигитални проекти

    • Разглеждане на основни стъпки за изграждане на бриф към дигитална агенция.
    • Как да брифираме по-добре, за да получим по-добър краен резултат.
    • Как да провеждаме дебриф срещи, за да можем да достигнем до същността на казуса на клиента.
    • Как да изградим една идея и как да я продададем на презентацията.

    Дата: 13-ти декември, от 19:00 - 22:00 часа.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Квалифициране на лийдове. Практически съвети

    • Как да събираме бази данни и да установяваме кои са важните за нас decision makers.
    • Как да изградим CRM списък.
    • Защо е важно да определяме фокус и да приоритизираме sales активностите спрямо квалифициране на лийдове.
    • Практически съвети при обаждания, email, срещи с потенциални клиенти.
    • Защо е важно да изградим доверие за B2B продажби.

    Дата: 20-ти декември, от 19:00 - 22:00 часа.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Изпит

    Обучението завършва с практическо задание, под формата на курсов проект, който участниците следва да направят.

    Краен срок за предаване: 6-ти януари.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Обучението е подходящо за акаунт мениджъри в рекламни агенции, маркетинг и sales мениджъри, хора с желание да стартират работа в дигитална агенция, както и за всички, желаещи да разширят знанията си по отношение на B2B online marketing sales.

Кога стартира курсът?

Крайният срок за записване за курса е 27 ноември 2018. Обучението стартира на 29 ноември и завършва на 20 декември.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. Обучението е безплатно, но присъствените места са ограничени.

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията се провеждат всеки четвъртък от 19:00 до 22:00 ч. в зала HQ Lab в сградата на SoftUni.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Ако се запишете в присъствена форма на обучение, имате възможност да посещавате занятията на място в университета, да участвате в лабораторни упражнения в учебната зала, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка. Ще имате и възможност лично да контактувате с лектора, когато срещнете затруднения.
  • Ако се запишете в онлайн форма на обучение, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка.
Certificate

Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат след края на курса?

Обучението завършва с практическо задание, под формата на курсов проект, който участниците следва да направят. Желаещите да се явят на изпита ще получат официален сертификат от SoftUni Digital, ако оценката им от изпита е над Много добър (5.00).

Колко струва обучението в курса?

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за курса

  • Присъствие на всички учебни занятия
  • Достъп до онлайн ресурси: видеа от учебните занятия, презентации, допълнителни материали 
Безплатно
Онлайн

Записване за курса

  • Достъп до онлайн ресурси: видеа от учебните занятия, презентации, допълнителни материали 
Безплатно
Изпит (до 06.12.2018)

Ранно записване за изпит

  • Явяване на изпит за курса и издаване на сертификат
  • Достъп до live стрийминг
100 лв.
Изпит (от 07.12 до 20.12.2018)

Късно записване за изпит

  • Явяване на изпит за курса и издаване на сертификат
  • Достъп до live стрийминг
200 лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до края на ранното записване за онлайн изпита (до 6 декември).

Преподаватели

brshristov avatar
Борис Христов
Борис Христов е основател на презентационната агенция 356labs и PowerPoint MVP. Говорил е и продължава да презентира в над 25 държави по целия свят и неведнъж е избиран за най–добър лектор на съответното събитие.
Компанията му е единствената презентационна агенция в света, която две години подред е канена да презентира на най-голямото международно събитие на Microsoft с над 25 000 посетители - Microsoft Ignite.
356labs и екипът му стоят зад презентации с изключителна важност, които са печелели мултимилионни сделки, инвестиции от хора като Бил Клинтън, както и наскорошното IPO на Градус.
Самият Борис преподава и обучава компании от калибъра на KPMG, Publicis, Roche, Unicredit Bulbank, Renault и много други на презентационни умения, сторителинг и психология зад дизайна на слайдовете.
LinkedIn
bpminmymind avatar
Петър Владимиров е Client Service Director & Partner в дигитална агенция Interactive Share. През последните 9 години се занимава с онлайн маркетинг и реклама, а преди това с PR.
Разработвал е дигитални стратегии с фокус на бизнес резултати както за малки и средни бизнеси, така и за някои от най-големите рекламодатели като Reckitt Benckiser, Hyundai, Samsung, Ficosota, METRO, Fantastico, Goodyear, Nestle и много други.
Участвал е в редица семинари, обучения и конференции в страната и чужбина.  Активен член на IAB България.  Има научни публикации на различни теми в областта на масовите комуникации. Правил е корпоративни тренинги за дигитални комуникации и технологии на десетки международни кампании.
LinkedIn
Angel_Iskrev avatar
Ангел Искрев
Ангел Искрев е Digitаl Creаtive Director в guts&brаinsDDB, най-награждаваната българска рекламна агенция (творческа агенция на 2018 и дигитална агенция 2017).  
Той има над осем годишен опит в развитието на дигитални комуникационни решения в България и чужбина.  
Работил е за брандове като Telenor Hungаry, Telenor България, Мтел, Крадецът на ябълки, Абсолют, Столично, McDonаld’s, Somersby и много други.  
В последните три години проекти, в които е участвал, печелят над 50 награди от ФАРА, Effie, IAB Mixx Awards, Forbes E-volution и BAPRA Bright Awards.