Digital Sales - декември 2018 Курс Digital Sales - декември 2018 - SoftUni Digital
Loading...

Digital Sales - декември 2018

Присъствено
149 / 150
Онлайн
1093 / 2000

За курса

Обучението за Digital sales маркетинг включва серия от практически лекции и дискусии, покриващи основните аспекти на продажбите в дигиталния бизнес по отношение на рекламодатели, агенции, медии и инфлуенсъри.

Обучението ще покрие базови понятия като основни играчи на пазара, изграждане на sales стратегия, тактики, идеи и насоки за сегментиране и квалифициране на лийдове. Ще разгледаме видовете рекламни конкурси и ще получите насоки при провеждане на конкурс за рекламна и дигитална агенция. Ще ви покажем как да изградите една идея и как да я продадете на презентацията. Ще ви дадем съвети как да брифирате по-добре, за да получите по-добър краен резултат и как да провеждате дебриф срещи, за да може да достигнете до същността на казуса на клиента. Ще получите основни насоки за успешни B2B продажби - защо е важно да използвате CRM, практически съвети при обаждания, email и директен контакт с потенциални клиенти.

Умения, които ще придобиеш

  • Проучване и анализиране на аудиторията, категорията и конкуренцията
  • Изграждане на B2B Sales стратегия спрямо бизнес целите
  • Определяне на необходимите ресурси за Digital Sales - техника, екип и активности
  • Разбиране за основите на това как да планираш и участваш в Online B2B Sales
  • Овладяване на стъпките при бриф и дебриф за рекламни кампании
  • Разбиране на стъпките при провеждане на конкурс за рекламна/дигитална агенция
Теми

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Обучението е подходящо за акаунт мениджъри в рекламни агенции, маркетинг и sales мениджъри, хора с желание да стартират работа в дигитална агенция, както и за всички, желаещи да разширят знанията си по отношение на B2B online marketing sales.

Кога стартира курсът?

Крайният срок за записване за курса е 27 ноември 2018. Обучението стартира на 29 ноември и завършва на 20 декември.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. Обучението е безплатно, но присъствените места са ограничени.

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията се провеждат всеки четвъртък от 19:00 до 22:00 ч. в зала HQ Lab в сградата на SoftUni.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Ако се запишете в присъствена форма на обучение, имате възможност да посещавате занятията на място в университета, да участвате в лабораторни упражнения в учебната зала, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка. Ще имате и възможност лично да контактувате с лектора, когато срещнете затруднения.
  • Ако се запишете в онлайн форма на обучение, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка.
Certificate

Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат след края на курса?

Обучението завършва с практическо задание, под формата на курсов проект, който участниците следва да направят. Ще може да тествате придобитите знания и ще получите обратна връзка. Всички, които се явят на изпита и изкарат оценка над Много добър (5.00) ще получат :

  • Официален сертификат от SoftUni Digital, който удостоверява усвоените знания;
  • Онлайн версия на сертификата, която може да добавите към CV-то или LinkedIn профила си.

Колко струва обучението в курса?

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за курса

  • Присъствие на всички учебни занятия
  • Достъп до онлайн ресурси: видеа от учебните занятия, презентации, допълнителни материали 
Безплатно
Онлайн

Записване за курса

  • Достъп до онлайн ресурси: видеа от учебните занятия, презентации, допълнителни материали 
Безплатно
Изпит (до 11.12.2018)

Ранно записване за изпит

  • Явяване на изпит и издаване на официален сертификат от SoftUni Digital
  • Достъп до live стрийминг
100 лв.
Изпит (от 12.12 до 20.12.2018)

Късно записване за изпит

  • Явяване на изпит и издаване на официален сертификат от SoftUni Digital
  • Достъп до live стрийминг
200 лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до края на ранното записване за онлайн изпита (до 11 декември).

Преподаватели

brshristov avatar
Борис Христов
Борис Христов е основател на презентационната агенция 356labs и PowerPoint MVP. Говорил е и продължава да презентира в над 25 държави по целия свят и неведнъж е избиран за най–добър лектор на съответното събитие.
Компанията му е единствената презентационна агенция в света, която две години подред е канена да презентира на най-голямото международно събитие на Microsoft с над 25 000 посетители - Microsoft Ignite.
356labs и екипът му стоят зад презентации с изключителна важност, които са печелели мултимилионни сделки, инвестиции от хора като Бил Клинтън, както и наскорошното IPO на Градус.
Самият Борис преподава и обучава компании от калибъра на KPMG, Publicis, Roche, Unicredit Bulbank, Renault и много други на презентационни умения, сторителинг и психология зад дизайна на слайдовете.
LinkedIn
bpminmymind avatar
Петър Владимиров е Client Service Director & Partner в дигитална агенция Interactive Share. През последните 9 години се занимава с онлайн маркетинг и реклама, а преди това с PR.
Разработвал е дигитални стратегии с фокус на бизнес резултати както за малки и средни бизнеси, така и за някои от най-големите рекламодатели като Reckitt Benckiser, Hyundai, Samsung, Ficosota, METRO, Fantastico, Goodyear, Nestle и много други.
Участвал е в редица семинари, обучения и конференции в страната и чужбина.  Активен член на IAB България.  Има научни публикации на различни теми в областта на масовите комуникации. Правил е корпоративни тренинги за дигитални комуникации и технологии на десетки международни кампании.
LinkedIn
Angel_Iskrev avatar
Ангел Искрев
Ангел Искрев е Creаtive Director на proof. Той има над осемгодишен опит в развитието на дигитални комуникационни решения в България и чужбина. Работил е за брандове като Telenor Hungаry, Telenor България, Мтел, Крадецът на ябълки, Абсолют, Столично, McDonаld’s, Somersby и много други. Ангел е бивш творчески директор на guts&brainsDDB и All Channels.
В последните три години проекти, в които е участвал, печелят над 50 награди от ФАРА, Effie, IAB Mixx Awards, Forbes E-volution и BAPRA Bright Awards.
В свободното си време е коментатор в Евроспорт, а отскоро е войсовър. Обича Ювентус, планината, терасата си и узо с малко лед и фреш от грейпфурт.