Masterclass Email Marketing Automation - януари 2019 Курс Masterclass Email Marketing Automation - януари 2019 - SoftUni Digital
Loading...

Masterclass Email Marketing Automation - януари 2019

07 януари 2019 6 седмици 6 кредита

За курса

Майсторският клас по Email Marketing Automation е предназначен за хора с опит в областта на онлайн маркетинга и имейл маркетинга, които искат да се усъвършенстват в уменията си, да са наясно с топ практиките за реализиране на email маркетинг кампании.
Обучението ще бъде съчетание от практически съвети и дискусии по цялостния процес на създаване на кампания. Ще бъдат разгледани различни стратегии и инструменти, които се прилагат, така че да постигаме все по-добри резултати с всяка следваща кампания.
Ако имаш опит в Email маркетинга и искаш да опознаеш методите за професионално планиране, създаване, провеждане и анализиране на рекламна кампания, този майсторски клас ще ти е изключително полезен!

Умения, които ще придобиеш

  • Планираш правилно email маркетинг кампании
  • Създаваш и сегментираш целеви аудитории
  • Използваш задълбочените статистики за подобряване на резултатите си
  • Анализираш резултатите от вече отминали кампании
  • Използваш по най-разумния начин бюджета си
  • Оптимизираш действията си още по време на текущите кампании
Теми
  • Въедение. Проучване на аудитории

    • Защо masterclass и защо automation;
    • Как да минем на следващо ниво в комуникациите;
    • Автоматизацията ли е бъдещето;
    • Въпроси, на които да отговорим;
    • Домашно;
    • Разглеждане на резултати от домашното задание и подготовка на специални аудитории за рекламната ни кампания;
    • Анализ на новостите при създаването на аудитории;
    • Сегментиране;
    • Бази данни;

    Дата: 7-ми януари, от 19:00 - 22:00 часа.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Настройка на кампания

    • Избор на тип кампания и препоръки за използването на основните типове;
    • Оформяне на различни ад сетове за различните аудитории, анализ на таргетирането и избора на местоположение;
    • Домашно задание;

    Дата: 14-ти януари, от 19:00 - 22:00 часа.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Автоматизация и показатели за наблюдение

    • Преглед на идеите от домашното задание;
    • Автоматизация - процес;
    • Ключови показатели и параметри за наблюдение;
    • Начален анализ;

    Дата: 21-ви януари, от 19:00 - 22:00 часа.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Тестване и анализ на текуща кампания

    • Обсъждане на процеса на тестване на рекламната кампания и задълбочено разглеждане на данните от нея, за да се извършат коригиращите действия;
    • За финал - анализ и след приключване на рекламната кампания;

    Дата: 28-ми януари, от 19:00 - 22:00 часа.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Изпит

    Изпитът ще бъде под формата на тест с избираеми отговори, като всеки правилен отговор носи точки. Общият максимален сбор от точки е 100.
    За решаването на теста е необходимо:
    -Разбиране за детайлите в планирането  и провеждането на реклама в платформата;
    -Усвояване на съветите и знанията, споделени по време на лекциите;
    -Логическо мислене и съчетаване на възможности с цели.

    Дата: 28-ми февруари

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за хора с опит в email маркетинга и онлайн маркетинга като цяло, познаващи основната структура на кампании онлайн. Всичко останало ще бъде обяснено и показано по време на обучението.

Кога стартира курсът?

Крайният срок за записване за курса е 5 януари 2019. Обучението стартира на 7 октомври и завършва на 10 февруари.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на бутона "ЗАЯВИ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките. Записването става след успешно плащане. 

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията се провеждат всеки понеделник от 19:00 до 22:00 ч.в сградата на SoftUni.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Ако се запишете в присъствена форма на обучение, имате възможност да посещавате занятията на място в университета, да участвате в лабораторни упражнения в учебната зала, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка. Ще имате и възможност лично да контактувате с лектор или асистент когато срещнете затруднения.
  • Ако се запишете в онлайн форма на обучение, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка.
Certificate

Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат след края на курса?

Изпитът изисква попълването на тест с избираеми отговори, като всеки правилен отговор носи точки. Общият максимален сбор от точки е 100. Желаещите
да се явят на изпита ще получат официален сертификат от SoftUni Digital, ако оценката им от
изпита е над Много добър(5.00).



      Колко струва обучението в курса?

      Форма на обучениеВключваЦена
      Присъствено

      Записване за курса

      • Присъствие на всички учебни занятия
      • Достъп до онлайн ресурси: видеа от учебните знятия, презентации, допълнителни материали 
      • Явяване на изпит и издаване на сертификат
      240 лв.
      Онлайн

      Записване за курса

      • Достъп до онлайн ресурси: видеа от учебните знятия, презентации, допълнителни материали 
      • Явяване на изпит и издаване на сертификат
      190 лв.
      quality-guaranteed

      SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до второто занятие на курса (14 януари). 

Преподавател

Justine avatar
Жюстин Томс
Жюстин Томс е сред пионерите в дигиталния маркетинг в България. Занимава се с това още от далечните 1997-98 година. Създател и ръководител на дигитална агенция Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън. Автор на 14 книги по темата. Създател и идеен двигател на конкурса БГ Сайт 1998 - 2015 година. Преподавател по онлайн комуникации - маркетинг и ПР и Интернет медии повече от 10 години в НБУ и други частни колежи. Създател на медийна група Аз медиа - Az-jenata.bg и Az-deteto.bg - част от портфолиото на Инвестор.бг от 2012-та година. Член на УС на IAB България и член на Националния съвет по безопасен Интернет.
В годините е работила по различни проекти за стотици брандове, сред които McDonalds, Shell, UniCredit Bulbank, Рош България, Сервие, Дивино и много други.
В свободното си време е активист за промяна, интересува се от съвременно изкуство и свободно образование.