Instagram Marketing Курс Instagram Marketing - SoftUni Digital

Instagram Marketing

28 май 2018 5 седмици 6 кредита
Заяви участие
Остават:
2дни 20ч 58мин 32сек

За курса

Майсторският клас за Instagram включва серия от практически лекции и дискусии, покриващи основни аспекта на платформата по отношение на маркетинг: Създаване и управление на профил/бизнес профил, Стратегия и практически съвети за създаване на консистентно и ефективно съдържание, Практика: мобилно и фотозаснемане, и Рекламни кампании и формати и кампании.
Обучението е подходящо както за маркетинг и бранд мениджъри, дигитални ентусиасти и студенти, така и за хора с опит в рекламата, желаещи да разширят знанията си по отношение на Instagram.  
Целта на обучението е да се получат познания за създаване, управление, развитие и реклама на Instagram за бизнес цели.
Заяви участие
Остават:
2дни 20ч 58мин 32сек

Умения, които ще придобиеш

  • Проучваш и анализираш конкуренцията
  • Изграждаш стратегия спрямо бизнес целите
  • Планираш и създаваш съдържание за Instagram
  • Планираш и създаваш рекламни кампании
  • Реализираш успешни кампании с известни личности
  • Оптимизираш резултатите в реално време

Теми

  • Въведение в Instagram

    Разглеждане на основните функции, UI, типове съдържание, разлика между бизнес и личен профил. Instagram в цялостния комуникационен микс. Взаимодействие с Facebook. Как може Instagram да се използва за бизнес цели. Глобални и локални тенденции и специфики. Подготовка на mobile-first подход. Домашна задача за проучване и анализ на категория, конкурекция, успешни и неуспешни примери.  При желание: създаване на Instagram акаунт, който ще се развива по време на обучението. 

    Дата: 28-ми май, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Създаване на Instagram стратегия

    Разглеждане на резултати от домашната задача и създаване на стратегия за Instagram стъпка по стъпка. Шаблони за планиране, бюджетиране и action plan. Категории и типове съдържание, честота и изготвяне на материалите предварително по план. Техники за популяризиране на профил/бизнес профил. Необходими ресурси за изпълнение на стратегията. Задача за домашна работа. 
    Дата: 4-ти юни, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Заснемане на съдържание за Instagram

    Разглеждане на резултати от домашната задача за създаване на стратегия и съдържание за Instagram стъпка по стъпка. Практическа работа: мобилно заснемане на съдържание за Instagram с осигурена техника,  всеки е свободен да се включи и със собствена техника. При добри атмосферни условия и време може да се добави и фотосесия на открито. Задачи за домашна работа, свързани с фотозаснемане. 

    С участие на гост-лектор - специалист по заснемане с мобилно устройство.

    Дата: 11-ти юни, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Рекламни формати, планиране и пускане на реклама

    Анализиране и дискусия на задачите от миналата седмица. Практически съвети: Рекламни формати, създаване, тестване и оптимизиране на рекламни кампании стъпка по стъпка. Анализиране на резултати. A/B тестване. Задача за домашна работа. 

    С гост-лектор Performance Ads Manager.
    Дата: 18-ти юни, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Въпроси, дискусия и подготовка за изпит

    Обсъждане на основните научени теоритични и практически техники, затвърждаване на ключови моменти и прилагането им. Как курсът подпомага знанията и какви следващи стъпки трябва да предприемем и планираме, за да подобрим работата си в Instagram. Дискусия и разглеждане на примери по желание на участниците в обучението. Подготовка за предстоящия изпит, разглеждане на примерни въпроси и дискусия. 

    Дата: 25-ти юни, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Изпит

    Курсовият проект трябва да предадете до 10-ти юли 2018 до 23:59 ч.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ както за хора с опит в Instagram за бизнес, така и за абсолютно начинаещи дигитални ентусиасти.  

Кога стартира курсът?

Крайният срок за записване за курса е 26 май 2018. Обучението стартира на 28 май и завършва на 25 юни.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на бутона "ЗАЯВИ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките. Записването става след успешно плащане. 

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията се провеждат всеки понеделник от 19:00 до 22:00 ч. в зала Code Ground в сградата на SoftUni.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Ако се запишете в присъствена форма на обучение, имате възможност да посещавате занятията на място в университета, да участвате в лабораторни упражнения в учебната зала, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка. Ще имате и възможност лично да контактувате с лектор или асистент когато срещнете затруднения.
  • Ако се запишете в онлайн форма на обучение, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка.
Certificate

Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат след края на курса?

Изпитът ще се проведе под формата на курсов проект, който всеки курсист ще има възможността да предаде за оценяване. Желаещите да се явят на изпита, ще получат официален сертификат от SoftUni Digital, ако изкарат оценка над Много добър (5.00). 

Колко струва обучението в курса?

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за курса

  • Присъствие на всички учебни занятия
  • Достъп до онлайн ресурси: видеа от учебните знятия, презентации, допълнителни материали 
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
180 лв.
Онлайн

Записване за курса

  • Достъп до онлайн ресурси: видеа от учебните знятия, презентации, допълнителни материали 
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
160 лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие на курса (11 юни). 

Преподавател

bpminmymind avatar
Петър Владимиров е Client Service Director & Partner в дигитална агенция Interactive Share.
Завършил е Масови комуникации в Нов български университет. През последните 9 години се занимава с онлайн маркетинг и реклама, а преди това с PR. Разработвал е дигитални стратегии с фокус на бизнес резултати както за малки и средни бизнеси, така и за някои от най-големите рекламодатели като Reckitt Benckiser, Hyundai, Samsung, Ficosota, METRO, Fantastico, Goodyear, Nestle Dolce Gusto и много други. Участвал е в редица семинари, обучения и конференции в страната и чужбина.  Активен член на IAB България.  Има научни публикации на различни теми в областта на масовите комуникации. Правил е корпоративни тренинги за дигитални комуникации и технологии на десетки международни кампании. 
Заяви участие
Остават:
2дни 20ч 58мин 32сек