Building Digital Branding - март 2018 Курс Building Digital Branding - март 2018 - SoftUni Digital

Building Digital Branding - март 2018

Присъствено
59 / 60
Онлайн
1431 / 2000

За курса

Целта на това обучение е да даде на кандидатите базова информация за това как се изгражда стратегия за дигитално присъствие и дигитален брандинг. Ще се започне от въведение в брандинга, елементи, изграждане в традиционна среда. Ще се разгледат актуалните дигитални канали и ще се сравни изграждането на бранд в традиционна и в дигитална среда. Ще се минат основни понятия като SWOT, публики, послания, консистентност в комуникациите, измерване на резултатите. 

Умения, които ще придобиеш

  • Разбиране на основните компоненти на бранда и брандинга
  • Познаване на компонентите на стратегията за онлайн присъствие
  • Разпознаване на основните елементи при изграждането на дигитален бранд
  • Разпознаване на силните и слабите страни на един бизнес
Теми

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за начинаещи, студенти по комуникации, собственици на среден и малък бизнес, хора, които искат да научат повече за дигиталния брандинг като цяло. 

Кога стартира курсът?

Крайният срок за записване за курса е 13 март 2018. Обучението стартира на 15 март и завършва на 3 май.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на бутона "ЗАЯВИ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките. Записването става след успешно плащане. 

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията се провеждат всеки четвъртък от 19:00 до 22:00 ч. в зала Deep Web в сградата на SoftUni.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Ако се запишете в присъствена форма на обучение, имате възможност да посещавате занятията на място в университета, да участвате в лабораторни упражнения в учебната зала, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, да предавате домашни за проверка, както и достъп до live стрийминг, в случай че сте се записали успешно за изпит. Ще имате и възможност лично да контактувате с лектор или асистент когато срещнете затруднения.
  • Ако се запишете в онлайн форма на обучение, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, да предавате своите домашни за проверка, както и достъп до live стрийминг след успешно записване за изпит.
Certificate

Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат след края на курса?

Изпитът ще се проведе под формата на курсов проект, който всеки курсист ще има възможността да разработва. Желаещите да се явят на изпита, ще получат официален сертификат от SoftUni Digital, ако изкарат оценка над Много добър (5.00). 

Колко струва обучението в курса? 

Обучението в курса е безплатно. Единствено желаещите да се явят на изпит и да получат сертификат на SoftUni Digital, заплащат еднократна такса:

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване в присъствена форма на обучение

  • Присъствие на всички учебни занятия
  • Достъп до ресурси и видеа от учебните занятия
Безплатно
Онлайн

Записване в онлайн форма на обучение

  • Достъп до ресурси и видеа от учебните занятия
Безплатно
Изпит (до 29.03.2018 г.)

Ранно записване за изпит

  • Проверка и оценяване, издаване на сертификат
  • Достъп до live стрийминг
100 лв.
Изпит (след 29.03 дo 19.04.2018г)

Записване за изпит

  • Проверка и оценяване, издаване на сертификат
  • Достъп до live стрийминг
200 лв.


quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до края на ранното записване за изпит (29 март). 

Преподавател

Justine avatar
Жюстин Томс
Жюстин Томс е сред пионерите в дигиталния маркетинг в България. Занимава се с това още от далечните 1997-98 година. Създател и ръководител на дигитална агенция Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън. Автор на 14 книги по темата. Създател и идеен двигател на конкурса БГ Сайт 1998 - 2015 година. Преподавател по онлайн комуникации - маркетинг и ПР и Интернет медии повече от 10 години в НБУ и други частни колежи. Създател на медийна група Аз медиа - Az-jenata.bg и Az-deteto.bg - част от портфолиото на Инвестор.бг от 2012-та година. Член на УС на IAB България и член на Националния съвет по безопасен Интернет.
В годините е работила по различни проекти за стотици брандове, сред които McDonalds, Shell, UniCredit Bulbank, Рош България, Сервие, Дивино и много други.
В свободното си време е активист за промяна, интересува се от съвременно изкуство и свободно образование.