E-mail Marketing

22 март 2017 3 седмици Всяка сряда от 19:00, Всеки петък от 19:00

За курса

Обучението е с практическа насоченост и представя добрите практики в имейл маркетинга, доказали се в реалния бизнес и в множество кампании, в различни пазарни ниши и браншове. Курсът обхваща както теоретичните основи на имейл маркетинга, така и всички важни практически стъпки, водещи до изграждането на работещ и продаващ имейл канал. По време на курса ще бъдат предоставени конкретни и разнообразни примери от практиката, както и един проект, демонстриран в развитие (за времето на провеждане на курса).

Умения, които ще придобиеш

  • Създаване на имейл маркетинг стратегия и план за действие
  • Познания и умения за работа с водещи имейл маркетинг системи
  • Управление на списъци и бази данни
  • Подготовка и изпращане на имейл кампании и бюлетини
  • Ключови умения по автоматизация и персонализация на имейл маркетинга
  • Умения за проследяване, анализ и оптимизиране на резултатите от имейл маркетинг кампании и бюлетини
  • Познаване за най-често срещаните проблеми в имейл маркетинга и стратегии за тяхното решаване
  • Познаване на голямата картина в имейл маркетинга и умение за стратегическо мислене и планиране развитието на този канал

Теми

Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат начален или среден опит с маркетинга. 

До кога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Крайният срок за записване за курса е 20 март 2017. Обучението стартира на 22 март и завършва на 7 април.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на бутона "ЗАПИШЕТЕ СЕ" и следвайте стъпките. Записването става след успешно плащане. 

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията се провеждат всяка сряда и петък от 19:00 до 22:00 ч. в зала Code Ground в сградата на Софтуерния университет.

Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат?

Изпитът ще се проведе под формата на курсов проект, който всеки курсист ще има възможността да разработва. Желаещите да се явят на изпита, ще получат официален сертификат от SoftUni Digital, ако изкарат оценка над Много добър (5.00).

Колко струва обучението в курса?

Форма на обучениеВключваЦена
ПрисъственоЗаписване за курса
  • Присъствие на всички учебни занятия
  • Достъп до онлайн ресурси: видеа от учебните знятия, презентации, допълнителни материали и др.
180 лв.
ОнлайнЗаписване за курса
  • Достъп до онлайн ресурси: видеа от учебните знятия, презентации, допълнителни материали и др.
160 лв

100% гаранция за качеството

100% Quality Badge

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие на обучението (29 март).

Борил Богоев

Борил Богоев

Борил Богоев е онлайн предприемач, консултант и лектор. Работи в областта на дигиталните технологии и маркетинг от 1999 г. През последните 15 години се занимава с уеб дизайн, афилиейт маркетинг, блогове на българския и англоезичния пазар, Интернет маркетинг, консултации, “лекторстване” и писане. В момента е директор “Маркетинг и UX” на BFashion (компанията е позната в България с марката си Koketna.com). Създател е на онлайн курсовете „Въведение в електронната търговия“, “Печелившият уебсайт”, “Летящ старт в Интернет маркетинга“, “Десет навика за върхова продуктивност”, “Email Kama Sutra“, “Тайната книга на маите”, “Как да вдигнем самолета”, “Изграждане на лична марка и репутация онлайн”, “Анатомия на трафика” и “Афилиейт печалби”. Борил е автор на книгата “MASTER of SLIDES” и съавтор в “Блогопедия” и “101 Маркетинг приказки”. Той е горд притежател на Ph.D. по бизнес модели в Интернет. Силно вярва в силата на Интернет маркетинга и неговия неизчерпаем потенциал за превръщането на всеки бизнес в успешно начинание.

Партньор за курса