Digital Creative Masterclass Курс Digital Creative Masterclass - SoftUni Digital

Digital Creative Masterclass

23 февруари 2018 6 седмици 9 кредита

За курса

По време на курса ще спрем вниманието ви върху копирайтинга и дизайна на визиите, които използвате в своите онлайн публикации и рекламите си. Креативното съдържание, което ще създаваме и конкретните примери, които ще разгледаме, ще можете да приложите в своите стратегии по отношение на социалните мрежи като Facebook, Instagram и Youtube
Наученото ще можете да използвате и при развиване на стратегиите за своя имейл маркетинг, блог, медийно и всяко публично съдържание. Ще се научите как да дигитализирате специалното отношение към своите клиенти при вашата комуникация. И не на последно място ще създадете своята цялостна креативна маркетинг стратегия, която обхваща всички дигитални канали, базирайки се на правилно разчитане на реални статистики.

Умения, които ще придобиеш

  • Разпознаване на голямата идея за дигитална среда
  • Анализ на дигитална статистика
  • Ангажиране на потребителите
  • Изграждане на стратегии и творчески решения
  • Изграждане на стратегии за социалните медии
  • Водене на брейнсторминг срещи

Теми

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за напреднали и средно напреднали, които имат основа от знания за дигиталната среда и дигитални комуникации. 

Кога стартира курсът?

Крайният срок за записване за курса е 21 февруари 2018. Обучението стартира на 23 февруари и завършва на 30 март.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на бутона "ЗАЯВИ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките. Записването става след успешно плащане. 

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията се провеждат всеки петък от 19:00 до 22:00 ч. в зала Experience в сградата на SoftUni.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Ако се запишете в присъствена форма на обучение, имате възможност да посещавате занятията на място в университета, да участвате в лабораторни упражнения в учебната зала, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка. Ще имате и възможност лично да контактувате с лектор или асистент когато срещнете затруднения.
  • Ако се запишете в онлайн форма на обучение, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка.
Certificate

Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат след края на курса?

Изпитът ще се проведе под формата на курсов проект, който всеки курсист ще има възможността да разработва. Желаещите да се явят на изпита, ще получат официален сертификат от SoftUni Digital, ако изкарат оценка над Много добър (5.00). 

Колко струва обучението в курса?

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за курса

  • Присъствие на всички учебни занятия
  • Достъп до онлайн ресурси: видеа от учебните знятия, презентации, допълнителни материали 
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
240 лв.
Онлайн

Записване за курса

  • Достъп до онлайн ресурси: видеа от учебните знятия, презентации, допълнителни материали 
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
190 лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие на курса (9 март). 

Преподавател

Angel_Iskrev avatar
Ангел Искрев е Head of Digital в DDB Sofia. Той има над седем години опит в дигиталната реклама, разработвайки комуникационни решения за множество брандове в България и чужбина. От март месец тази година е част от творческа агенция DDB Sofia. Преди това е Digital Creative director в All Channels | Interaction. Има опит като Social Media Expert в Interactive-share. Отскоро е войсовър, а отдавна коментатор в Евроспорт България. Работил е за клиенти като Telenor Hungary, Telenor България, Крадецът на ябълки, Stolichno, Amstel, Kamenitza, McDonald’s, Beefeater, Absolut, Somersby и още много, много марки. В последните две години, кампании, по които e работил, печелят над 30 награди от ФАРА, Effie, IAB Mixx Awards, Forbes E-volution и BAPRA Bright Awards.