В рамките на курса по Facebook Marketing ще имате възможността да опознаете в детайли как работи най-разпространената социална платформа днес. Ще разберете как най-успешно да планирате и настроите facebook реклама, кои са принципите за оптимизиране на комуникацията в нея и как да я използвате като ефективен канал за постигането на конкретни и измерими бизнес цели. Фокусът ще премине последователно през редица важни теми, които е необходимо да бъдат ясно разбрани от всеки практик в областта на дигиталния маркетинг - от основите, структурата и алгоритъма на действие, до създаването на атрактивни послания и ефективни рекламни кампании. Всичко това - с много примери и практически задачи, за да усвоите незабавно голям процент от споделените знания.
Facebook and Social Media Marketing
Умения, които ще придобиеш
- Създаване на атрактивни social media послания и привлекателно визуално съдържание
- Анализиране на предимствата и недостатъците на социалните платформи
- Оптимизиране на съдържанието си за повече видимост на посланията
- Използване на статистиките за подобряване на резултатите
- Организиране на ефективни промо активности и игри
- Управление и оптимизация на рекламни кампании
Теми
-
Facebook бизнес обекти и оптимизация на Facebook страници -
Facebook бизнес обекти и оптимизация на Facebook страници
• Разглеждане на основните обекти в платформата - страници, групи и профили;
• Сравнение между тях, анализ на приложението им за бизнес цели;
• Практически преглед в детайли на всички основни функции, които притежават бизнес страниците;
• Идеи за оптимално представяне и примери от практиката.
Ресурси
-
Алгоритъм на Facebook -
Алгоритъм на Facebook
• Теоретично разглеждане на структурата, чрез която Facebook дава приоритет на различни видове съдържание в News Feed;
• Разбиране за значението и ролята на понятия като Edge Rank, Social Graph и Open Graph;
• Практически съвети за оптимизация на видимостта на съдържанието, което създаваме.
Ресурси
-
Facebook Insights -
Facebook Insights
• Практическо разглеждане в пълнота на всички функции и статистики, които ни предоставя Facebook Insights за бизнес страниците;
• Съвети и методология за професионален анализ на данните на седмичен, месечен и тримесечен период.
Ресурси
-
Създаване на атрактивно съдържание за Facebook -
Създаване на атрактивно съдържание за Facebook
• Теоретична лекция за копирайтинг в социалните медии, съчетана с много примери и практически задачи;
• Съвети за създаване на професионален план за бранд език, визуална стилистика и водещи теми в съдържанието.
Ресурси
-
Facebook реклама - част 1 -
Facebook реклама - част 1
• Преглед на рекламните формати и техните преимущества;
• Постъпков модел за създаването на рекламна кампания в Ads Manager и Power Editor;
• Съвети за визуални и текстови оптимизации на рекламните елементи - заглавие, изображение, описания и бутони.
Ресурси
-
Facebook реклама - част 2 -
Facebook реклама - част 2
• Упражнение на наученото за рекламата и примери от практиката.
Ресурси
-
Facebook реклама - част 3 -
Facebook реклама - част 3
• Разглеждане на оптимизациите за напреднали - използване на фейсбук пиксел, създаване на специални аудитории, въвеждане на конверсии, разглеждане на статистики и ремаркетинг подходи.
Ресурси
-
Facebook промоции -
Facebook промоции
• Цели, механизъм и реализация на ефективните фейсбук промо активности;
• Примери за кампании и синхронизация на няколко социални канала за максимален ефект.
Ресурси
-
Ролята на Instagram, LinkedIn, Twitter и YouTube -
Ролята на Instagram, LinkedIn, Twitter и YouTube
• Обзорен преглед на случващото се в останалите водещи социални канали, тяхната роля в момента и тенденциите за бъдещето им.
Ресурси
- Видео (екран) - 17 Март 2017 - Бисер Вълов
- Видео (камера) - 17 Март 2017 - Бисер Вълов
- Instagram campaign for new Ford Fiesta
- Volvo Trucks - The Epic Split feat. Van Damme (Live Test)
- Volvo Trucks - The Hamster Stunt (Live Test)
- Volvo Trucks - Look Who’s Driving feat. 4-year-old Sophie (Live Test)
- Volvo Trucks - The Ballerina Stunt (Live Test)
- Artificial Intelligence: what it means for brands
- A Facebook Update In Real Life
- Презентация
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
140 лв.Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.
Бисер Вълов
Преподавател
Бисер Вълов е консултант и преподавател по дигитален маркетинг. Професионалният му опит включва 6 години като PR консултант и ръководител на дигиталното звено на APRA Porter Novelli - една от водещите PR агенции в България. От близо три години е основател и управляващ директор на бутиковата дигитална агенция BEYOND ID Studio. През годините е работил по дигиталните проекти на клиенти като Coca-Cola, Nestle, HP, Kit Kat, Nescafe 3in1, National Geographic, Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, NIVEA, Eucerin и NOVA TV. Водил е лекции на десетки конференции за дигитален маркетинг, а от две години е и основен лектор на най-задълбоченото обучение по фейсбук маркетинг в България -24-часовия курс на Beyond Academy.