Advanced Digital Advertising - януари 2024
"Google Analytics Advanced" е насочен към дълбоко разбиране и ефективно използване на Google Analytics за измерване и анализ на трафика на уебсайтове. Участниците ще научат как да интерпретират данни, да извличат инсайти и да изготвят стратегии въз основа на тези данни. Освен това, ще бъдат разгледани интеграцията на Google Analytics с други инструменти като Google Tag Manager, Google Data Studio и Yandex Metrica за по-детайлни и богати отчети.
В "Google Ads Advanced" участниците ще бъдат обучени в прилагането на напреднали техники и стратегии за ефективно управление на рекламни кампании в Google Ads. Курсът ще покрие в детайли ключовите метрики за успех, както и методи за справяне с предизвикателства и максимизиране на рекламния ROI. Чрез практически упражнения, курсистите ще научат как да създават, имплементират и оценяват високопроизводителни рекламни кампании, използвайки реални сценарии от бизнеса.
Във "Facebook Marketing Advanced" курсистите ще бъдат потопени в света на рекламата за напреднали във Facebook - най-популярната социална мрежа. Курсът е разработен за тези, които искат да синхронизират своите умения с последните и най-ефективни практики в създаването на рекламни кампании. Обучението обхваща цялостния процес - от подготовката и планирането на кампанията, през управлението на активната кампания, до анализирането на резултатите и оптимизацията.
Курсове в модула
Умения, които ще придобиеш
- Работа с Google Tag Manager
- Анализиране на рекламни и маркетинг кампании
- Четене, разбиране и създаване на техническо задание
- Работа с външни инструменти и Google Analytics API
- Персонализиране на отчети в Google Analytics
- Визуализиране на данни в Google Looker Studio
- Създаване на стратегия за Google Ads
- Работа с Tag Manager и Google Analytics
- Работа с Google Ads Editor
- Създаване и управление на различни типове кампании
- Разпределяне на рекламни бюджети
- Мониторинг и оптимизация на резултати
- Правилно планиране на рекламни кампании
- Създаване на подходящ микс от целеви аудитории
- Ефективно използване на задълбочените статистики
- Правилно разпределяне на рекламни бюджети
- Успешно използване на ремаркетинг
- Създаване на автоматизирани правила
За кого е подходящ модулът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Докога мога да се запиша и кога стартира модулът?
Записването в модулa е отворено до 7 януари. Обучението
стартира на 9 януари 2024 г. Занятията ще се провеждат изцяло онлайн, както
следва:
• Google Analytics Advanced - януари 2024, стартира на 9 януари;
• Google Ads Advanced- февруари 2024, стартира на 20 февруари;
• Facebook Marketing Advanced- май 2024, стартира на 7 май.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.
Колко струва обучението в модула и какво включва?
Онлайн
580 лв.Онлайн обучение в реално време
Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
Помощ от ментор за усвояване на учебния материал
Достъп до 3 затворени Facebook групи с курсистите
Явяване на изпити (редовни), сертификати и удостоверения
При записване за модула спестявате приблизително 20% от цената на отделните курсове в него
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този модул. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до датата на третото занятие от първия курс (до 16 януари).
Георги Кандев
Преподавател
Христо Митков
Преподавател
Любими цитати: „С голям бюджет може всеки” и „Няма глупави въпроси, има единствено глупави отговори”.
Петър Хаджиколев
Преподавател
Велизар Величков
Преподавател
Денислав Георгиев
Преподавател