Marketing Fundamentals - ноември 2023

Курсове в модула
Умения, които ще придобиеш
- Създаване на имейл маркетинг стратегия и план за действие
- Управление на списъци и бази данни
- Подготовка и изпращане на имейл кампании и бюлетини
- Умения по автоматизация и персонализация на имейл маркетинга
- Анализиране и оптимизиране на резултатите от имейл кампании
- Работа с водещи имейл маркетинг системи
- Сегментиране на аудитории
- Планиране, създаване и измерване на стратегии чрез съдържание
- Анализ на нуждите на целевата аудитория
- Създаване на групи и теми за съдържание
- Разбиране за текущите работещи формати и алгоритми
- Оптимизация на вътрешните ресурси при създаване на съдържание
- Задаване на ключови измерители при определяне на успеха
- Разбиране на работата на търсачките и всички основни алгоритми
- Умения за събиране на семантично ядро от ключови думи
- Умения за разписване на коректни мета тагове
- Използване на инструменти за уеб анализ на постигнати резултати
- Анализ на външни линкове
- Изграждане на коректна структура за потребителя и търсачките
- Създаване на Google my Business профил и управлението му
- Умения за SEO Copywriting и създаване на текстове
- Създаване на визуално съдържание и копирайт
- Използване на правилните рекламни формати според избраната цел
- Създаване на Facebook Pixel и работа с данните от него
- Създаване и управление на Business Manager и рекламни акаунти
- Разбиране на работата на алгоритъма на Facebook
- Създаване и администриране на Facebook страници и групи
- Създаване на Google Ads акаунт
- Създаване на подходящи рекламни послания
- Избор на най-подходящи ключови думи
- Създаване на Search кампании
- Създаване на Display & Youtube кампании
- Мониторинг и оптимизация на Google Ads кампании
- Използване на Web анализа за бизнес и маркетинг цели
- Конфигуриране на GA4 профила и инструменти за събиране на данни
- Разбиране на дименсиите и метриките в GA4
- Измерване на електронна търговия
- Създаване и разбиране на отчети
- Използване на отчети за маркетинг и бизнес цели
За кого е подходящ модулът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Докога мога да се запиша и кога стартира модулът?
Записването в модулa е отворено до 19 ноември. Обучението стартира на 20 ноември 2023 г. Занятията ще се провеждат изцяло онлайн, като:
• E-mail Marketing - ноември 2023, стартира на 20 ноември 2023 г.;• Content Marketing - януари 2024, стартира на 8 януари 2024 г.;
• SEO - февруари 2024, стартира на 12 февруари 2024 г.;
• Facebook Marketing - март 2024, стартира на 18 март 2024 г.;
• Google Ads - май 2024, стартира на 7 май 2024 г.;
• Google Analytics - юни 2024, стартира на 10 юни 2024 г.
Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми" в страницата на всеки курс от модула.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.
Колко струва обучението в модула и какво включва?
Онлайн
890 лв.Онлайн обучение в реално време
Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
Помощ от ментор за усвояване на учебния материал
Достъп до 6 затворени Facebook групи с курсистите
Явяване на изпити (редовни), сертификати и удостоверения
При записване за модула спестявате приблизително 20% от цената на отделните курсове в него
ВАЖНО: Имате възможност да заплатите цялата такса от 890 лева или да го направите на 2 равни вноски по 470 лева (общо 940 лева). Срокът за плащане на II-рата вноска от таксата е 20 декември 2023 г.
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този модул. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до датата на третото занятие от първия курс (до 27 ноември).
Жюстин Томс
Преподавател
Етиен Янев
Преподавател
Мартин Желязков
Преподавател
Геннадий Воробьов
Преподавател
Петър Хаджиколев
Преподавател
Велизар Величков
Преподавател
Денислав Георгиев
Преподавател

Благовест Йорданов
Преподавател
Благовест има над 10 години опит в дигиталния маркетинг и над 20 години в бизнес развитието. Лекторът вярва в значението на данните като основен фактор за оценка на всяка бизнес стратегия, тактика, инициатива, поради което през последните години съсредоточава усилията си в създаване и имплементиране на стратегии за събиране и оценка на дигиталните данни в различни бизнес сфери.
Благовест взема участие в десетки комплексни имплементации и миграции на Universal Analytics (GA3) и Google Analytics 4, в създаване на структури за извличане и рапортуване на данните и оценка на ефективността на бизнес усилията.
Симона Попова
Преподавател
