Marketing Fundamentals - януари 2025
Курсове в модула
Умения, които ще придобиеш
- Създаване на Google Ads акаунт
- Създаване на Search кампании
- Създаване на подходящи рекламни послания
- Създаване на Youtube кампании
- Избор на най-подходящи ключови думи
- Мониторинг и оптимизация на Google Ads кампании
- Автоматизиране на отчети и визуализация на данни с цел лесна проследимост на представянето на сайта
- Анализ на представянето на маркетинг активностите и дефиниране на подобряване на стратегията
- Интерпретиране на данни и извличане на ценни бизнес наблюдения за увеличаване на продажбите
- Анализ и сегментиране на аудиторията по различни критерии - демография, поведение и др.
- Създаване и персонализиране на отчети в GA4
- Проследяване и анализиране на ключови показатели като трафик, конверсии и продажби
- Настройване и интеграция на GA4 в уебсайт
- Управление на Business Manager и рекламни акаунти
- Използване на AI инструменти
- Създаване на Facebook страници и групи
- Работа с Facebook Pixel и данни от него
- Използване на рекламни формати според избраната цел
- Създаване на визуално съдържание и копирайт
- Създаване на рекламни кампании във Facebook
- Планиране, създаване и измерване на стратегии чрез съдържание
- Анализ на нуждите на целевата аудитория
- Създаване на теми за съдържание
- Разбиране за текущите работещи формати и алгоритми
- Оптимизация на вътрешните ресурси при създаване на съдържание
- Задаване на ключови измерители при определяне на успеха
- Разбиране на работата на търсачките и всички основни алгоритми
- Умения за събиране на семантично ядро от ключови думи
- Умения за разписване на коректни мета тагове
- Умения за SEO Copywriting и създаване на текстове
- Използване на инструменти за уеб анализ на постигнати резултати
- Анализ на външни линкове
- Изграждане на коректна структура за потребителя и търсачките
- Създаване и управление на Google Business Profilе
- Работа с водещи имейл маркетинг системи
- Създаване на имейл стратегии
- Дизайн и създаване на съдържание за имейли
- Персонализация и сегментация на аудитории
- Анализ и оптимизация на имейл кампании
- Психологически трикове и техники в имейл маркетинга
- Управление на списъци и бази данни
За кого е подходящ модулът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Докога мога да се запиша и кога стартира модулът?
Записването в модулa е отворено до 4 януари. Обучението
стартира на 6 януари 2025 г. Занятията ще се провеждат
изцяло онлайн, като:
• Google Analytics - февруари 2025, стартира на 10 февруари 2025 г.;
• Facebook Marketing - март 2025, стартира на 17 март 2025 г;
• Content Marketing - май 2025, стартира на 5 май 2025 г.;
• SEO - юни 2025, стартира на 9 юни 2025 г.;
• E-mail Marketing - юли 2025, стартира на 14 юли 2025 г.
Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми" в страницата на всеки курс от модула.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.
Колко струва обучението в модула и какво включва?
Онлайн
990 лв.Онлайн обучение в реално време
Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
Помощ от ментор за усвояване на учебния материал
Достъп до 6 затворени Facebook групи с курсистите
Явяване на изпити (редовни), сертификати и удостоверения
При записване за модула спестявате приблизително 25% от цената на отделните курсове в него
ВАЖНО: Имате възможност да заплатите цялата такса от 990 лева или да го направите на 2 равни вноски по 520 лева (общо 1040 лева). Срокът за плащане на II-рата вноска от таксата е 6 февруари 2025 г.
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този модул. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до датата на третото занятие от първия курс (до 13 януари).
Вяра Стефчева
Преподавател
Вяра е маркетинг и SEO експерт с дългогодишен опит в създаването на стратегии и кампании, които увеличават трафика и продажбите. Кариерата ѝ е стартирала като стажант в PR отдела на bTV и преминава през различни позиции в сферата на комуникацията - пиар и рекламни агенции, медии и IT компании.
Тя е създател на платформата DobreSum.bg. Активен посланик е на приложението на технологиите и изкуствения интелект в работата. Освен в SoftUni Digital Вяра е дългогодишен лектор и във Finance Academy.
Богдан Богомилов
Преподавател
Петър Хаджиколев
Преподавател
Етиен Янев
Преподавател
Мартин Желязков
Преподавател
Борислава Панчева
Преподавател
Велизар Величков
Преподавател
Денислав Георгиев
Преподавател