Performance Marketing Optimizations - септември 2024
Курсът "Google Analytics Advanced" ще разшири познанията за едноименната платформа и чрез него курсистите ще придобият умения за тълкуване на посещенията в техния сайт, за визуализацията на данни във външни инструменти, както и за практическа употреба на Google Tag Manager. Фокусът ще бъде предимно върху Google Analytics, но ще бъдат засегнати възможностите за ползване на Analytics API, Google Tag Manager, Google Data Studio, както и Yandex Metrica.
В курса "Conversion Rate Optimization & Automations" ще се анализира ефективността на процента на реализации (conversion rate) от различни ъгли, в зависимост от типа потребители, източници на трафик, мултиканални фунии и страници. Ще се работи в основните Performance Marketing платформи - Google Analytics, Google Search Console, Facebook Ads и Google Ads.
Курсове в модула
Google Analytics Advanced - септември 2024
Conversion Rate Optimization and Automation - октомври 2024
Умения, които ще придобиеш
- Работа с Google Tag Manager
- Анализиране на рекламни и маркетинг кампании
- Четене, разбиране и създаване на техническо задание
- Работа с външни инструменти и Google Analytics API
- Персонализиране на отчети в Google Analytics
- Визуализиране на данни в Google Looker Studio
- Изграждане на e-commerce бранд
- Привличане на органичен трафик
- Познаване на видовете макро и микро конверсии
- Оптимизация за конверсии
- Определяне на ключови показатели за ефективност
- Подобрение на потребителско изживяване
- Анализ на Conversion rate през различни кохорти
- Анализ на бизнес метриките в дигиталния маркетинг
- Дефиниране на решения за подобрение на conversion rate
- Настройване на CRM Marketing активности
- Изготвяне на UX одит
- Работа с инструменти за автоматизация
- Персонализиране на отчети в Google Analytics
- Работа с Google Tag Manager
- Умения за анализ на рекламни и маркетинг кампании
- Работа с Google Data Studio
- Работа с външни инструменти и Google Analytics API
- Визуализиране на данни в Data Studio
- Настройка на CRM Marketing активности
- Работа с избрани Marketing Automation инструменти
- Цялостно подобрение на представянето на бизнеса в онлайн средата
- Умения за анализ на рекламни и маркетинг кампании
- Работа с Google Data Studio
- Визуализиране на данни в Data Studio
- Създаване на персонализирани отчети
За кого е подходящ модулът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Докога мога да се запиша и кога стартира модулът?
Записването в модулa е отворено до 15 септември. Обучението
стартира на 17 септември 2024 г. Занятията ще се провеждат изцяло онлайн, както
следва:
• Google Analytics Advanced - септември 2024, стартира на 17 септември 2024 г.;
• Conversion Rate Optimization and Automation - октомври 2024, стартира на 28 октомври 2024 г.
Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми" в страницата на всеки курс от модула.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.
Колко струва обучението в модула и какво включва?
Онлайн
450 лв.Онлайн обучение в реално време
Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
Помощ от ментор за усвояване на учебния материал
Достъп до 2 затворени Facebook групи с курсистите
Явяване на изпити (редовни), сертификати и удостоверения
При записване за модула спестявате приблизително 20% от цената на отделните курсове в него
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този модул. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до датата на третото занятие от първия курс (до 24 септември).
Благовест Йорданов
Преподавател
Благовест има над 10 години опит в дигиталния маркетинг и над 20 години в бизнес развитието. Лекторът вярва в значението на данните като основен фактор за оценка на всяка бизнес стратегия, тактика, инициатива, поради което през последните години съсредоточава усилията си в създаване и имплементиране на стратегии за събиране и оценка на дигиталните данни в различни бизнес сфери.
Благовест взема участие в десетки комплексни имплементации и миграции на Universal Analytics (GA3) и Google Analytics 4, в създаване на структури за извличане и рапортуване на данните и оценка на ефективността на бизнес усилията.
Борислав Колибаров
Преподавател