Performance Marketing - януари 2020
С модула “Performance Marketing” ще научите ВСИЧКО за рекламата във Facebook и Google. Трима топ лектори ще ви покажат как да реализирате успешни кампании в рамките на 78 часа лекции и практически упражнения.
Обучението включва четири курса: Facebook Marketing, Facebook Advertising Masterclass, Google Ads и Google Ads Masterclass. Всеки от тях съчетава теория, практика и конкретни стратегии за постигане на резултати по най-ефективния възможен начин. След преминаването им ще имате необходимите знания и умения, за да реализирате печеливши кампании в двете най-големи рекламни платформи в света.
Лекторите водещи обученията, са доказали се експерти с дългогодишен опит и стотици успешно реализирани проекти на българския и международния пазар. Ще имате възможност да надникнете зад завесата и да видите как професионалистите реализират успешни рекламни кампании.
Ще получите достъп до затворена Facebook група за всеки от курсовете, в която ще може да задавате въпроси, да обменяте идеи и да създавате контакти с останалите участници в програмата и лекторите. След всяко успешно преминато обучение ще получите официален сертификат от SoftUni Digital.
Курсове в модула
Умения, които ще придобиеш
- Създаване и администриране на Facebook страници и групи
- Разбиране на работата на алгоритъма на Facebook
- Създаване и управление на Business Manager и рекламни акаунти
- Създаване на Facebook Pixel и работа с данните от него
- Създаване на визуално съдържание и копирайт
- Използване на правилните рекламни формати според избраната цел
- Създаване на Google Ads акаунт
- Създаване на подходящи рекламни послания
- Избор на най-подходящи ключови думи
- Създаване на Search кампании
- Създаване на Display & Youtube кампании
- Мониторинг и оптимизация на Google Ads кампании
- планираш правилно рекламните си кампании
- създаваш най-подходящ микс от целеви аудитории
- използваш задълбочените статистики за подобряване на резултатите си
- оптимизираш действията си още по време на текущите кампании
- анализираш резултатите от вече изминали кампании
- използваш по най-разумния начин бюджета си
- Подбираш инструменти, за да измерваш постигнатите резултати
- Разбираш потребителската пътека
- Подбираш правилните ключови думи
- Пишеш атрактивни рекламни послания
- Прилагаш добрите практики в search и display
- Изчисляваш дали рекламните ти кампании постигат правилните KPI
Модулът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат начален или среден опит с рекламата във Facebook и Google.
Докога мога да се запиша и кога стартира модулът?
Записването за модула е отворено до 5 януари. Обучението стартира на 7 януари 2020 г. с курса "Facebook Marketing - януари 2020".
Как мога да се запиша?
За да се запишете за модула, кликнете ТУК и следвайте стъпките. Записването се осъществява само след успешно извършено плащане.
Кога и къде ще се провеждат занятията?
Занятията ще се провеждат в сградата на СофтУни, като за точните дни и часове на лекциите следете страницата на съответния курс.
Какви са формите на обучение?
Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:
- Присъствена: Ако запишете присъствена форма имате възможност да посещавате занятията на място в СофтУни, да участвате в упражнения в учебната зала, ще имате достъп до всички видео лекции и материали от курсовете, достъп до виртуална класна стая и обучение в реално време, както и възможност да предавате своите домашни за проверка. Ще можете също да контактувате лично с лекторите, когато срещнете затруднения.
- Онлайн: Ако запишете онлайн обучение имате достъп до всички видео лекции и материали от курсовете, достъп до виртуална класна стая и обучение в реално време, както и възможност да предавате своите домашни за проверка.
Форма на обучение | Включва | Цена |
---|---|---|
Присъствено | Записване за модула
| 690лв. |
Онлайн | Записване за модула
| 620лв. |
СофтУни ви дава 100% гаранция за качеството на този модул. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие на първия курс (14 януари).
Бисер Вълов
Преподавател
През годините е работил по дигиталните проекти на клиенти като Coca-Cola, Nestle, HP, Kit Kat, Nescafe 3in1, National Geographic, Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, NIVEA, Eucerin, Ozone.bg, Telerik и NOVA TV. Водил e лекции на десетки конференции за дигитален маркетинг, а от пет години е и основен лектор на една от най-развитите академии по дигитален маркетинг в България - Beyond Academy.
Martin Voynov
Преподавател
От началото на 2018 година Мартин е дигитален маркетинг мениджър в Heineken.
Александър Георгиев
Преподавател
Алекс е Google Certified Trainer, като в момента е фокусиран върху изграждането на цялостни дигитални стратегии и Conversion Rate Optimisation. През годините е работил с много от големите брандове на българския пазар, част от тях са Plesio, Happy Delivery, Sport Depot, Peugeot, Gala Collezione, Бяла Карта, Varchev Finance, Cannon, Fantastico и много други.
Йоанна Карамфилова
Преподавател