Digital Brand Management - SoftUni Digital
Loading...
Digital Brand Management
Изминало събитие
Дата:
10 октомври 2017
Час:
19:00
Лектор:
Жюстин Томс

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Заповядайте на безплатен семинар на тема " Digital Brand Management", който ще се проведе нa 10 октомври 2017 г. (вторник) от 19:00 часа в зала Code Ground на Софтуерния университет (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 0). Лектор e Жюстин Томс.
За семинара
Заповядайте на безплатен семинар на тема "Digital Brand Management", на който ще обсъдим следните теми:
- Как се градят брандове в ерата на дигиталното? 
- Какво правят не-дигиталните марки? 
- Как се изгражда изцяло нов и изцяло онлайн бранд?
- Основни компоненти. 
- Инструментариум. 
- Възможности. 
- Измерване на успеха.
За лектора
Жюстин Томс
Жюстин Томс е един от пионерите в онлайн комуникациите у нас. Ръководи дигитална агенция вече 20 години, преподава, пише книги и статии по темата. Сред клиентите, за които е работила са Шел България, Мобилтел, Уникредит Булбанк и много други. В допълнение Жюстин е майка, активен гражданин, любител на литературата и градското земеделие.
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.