Стратегически PR за събития: Как се привличат медии, аудитория и влияние?
Онлайн събитие
Безплатно
Дата:
07 октомври 2025
Час:
19:00
Лектор:
Теодора Атанасова
Остават:
Записани онлайн : 9 / 3000
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Стратегически PR за събития: Как се привличат медии, аудитория и влияние?" нa 7 октомври 2025 г. (вторник) от 19:00
часа с лектор Теодора Атанасова.
За семинара
В този семинар ще се разгледа как се изгражда силна PR стратегия около едно събитие - от подбора и привличането на медийни партньори до създаването на съдържание, което журналистите искат да отразят. Ще се говори за това какво търсят медиите, как се изграждат дългосрочни партньорства и как се подхожда стратегически, за да се постигне не просто публикация, а стойностна и навременна видимост.
По време на събитието ще бъдат представени практически техники, работещи формули и често срещани грешки в комуникацията с медиите. Семинарът е подходящ за маркетинг и PR специалисти, организатори на събития и всички, които искат техните събития да бъдат не само успешни, но и видими.
Също така чрез реални примери и практически демонстрации участниците ще научат стъпка по стъпка как се изгражда успешна комуникация около едно събитие.
По време на събитието ще бъдат представени практически техники, работещи формули и често срещани грешки в комуникацията с медиите. Семинарът е подходящ за маркетинг и PR специалисти, организатори на събития и всички, които искат техните събития да бъдат не само успешни, но и видими.
Също така чрез реални примери и практически демонстрации участниците ще научат стъпка по стъпка как се изгражда успешна комуникация около едно събитие.
За лектора
Теодора Атанасова
Теодора е PR и маркетинг експерт с над 5 години опит в изграждането на успешни комуникационни стратегии за различни брандове и събития. Професионалният ѝ път минава през агенция, браншова организация и водеща компания в сферата на технологиите, което ѝ дава поглед както към корпоративната, така и към агенционната страна на комуникациите. Ръководила е успешно и медийното присъствие на международни конференции в аутомотив индустрията. Работила е както по B2B, така и по B2C кампании, с фокус върху медийно и стратегическо позициониране и ефективен storytelling.

Ресурси
Няма ресурси за този семинар